Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 42.

fredag, 3. marts 2017, 15:36

Forfatter: pertm

Ny mus

kan ellers varmt anbefale Razer deathadder Elite har den selv en virkelig lækker mus specielt til FPS spil

onsdag, 4. januar 2017, 10:05

S: High End PC

Hvordan er standen på skærmen og har den nogle pixel fejl ? :-) Hvis den er i pæn stand og ingen pixel fejl vil jeg gerne byde 2800kr Så afhenter jeg i Nordhavn.

fredag, 23. december 2016, 23:39

noob spørgsmål vedr.samling og test af ny stationær....

Citeret fra "emilpapis93" Citeret fra "Nightruler" https://www.youtube.com/watch?v=Utv144XeHag Ca. 6:10 minutter inde i videoen: “… on the flip side, not having enough VRAM will degrade performance dramatically …”. Bemærk i øvrigt også til sidst hvad der bliver sagt ifm. modding. Bemærk, at et GTX 1060 kort er listet som et High End Video Card: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html – så jo, det kan udmærket udnytte 6GB VRAM, hvis et spil vil gøre brug af det. Heh, mit eget 970 ko...

mandag, 19. december 2016, 13:15

noob spørgsmål vedr.samling og test af ny stationær....

Bare Husk hvis det er en OEM license nøgle der er på Lenovoen så er den bundet til bundkortet og kan ikke genbruges i en anden pc, og når det er fra Lenovo og Dell o.s.v så er det som regel en OEM nøgle der er brugt.

mandag, 18. juli 2016, 09:15

Skifte til større SSD, hvordan?

Du henter programmet samsung magician and data migration og installer det, så kan du klone din gamle SSD over på den nye, det er helt lige til :-) og Firmware kan du også opdatere inde fra samsung magician

onsdag, 13. juli 2016, 12:40

Kan harddisk med Windows 10 Pro overføres til ny computer?

Du kan godt rykke HD over i din nye PC Win 10 vil bare ikke være aktiveret.

onsdag, 6. april 2016, 14:20

saml selv eller købt samle computer

Køb samlet, det er små penge du spare ved at samle selv.....

fredag, 1. april 2016, 18:31

Oculus Rift DK2 kit søges

Jeg får min oculus rift i denne måned glæder mig som en gal Hvis jeg var dig så ville droppe den DK2 og bare bestille den endelige version dk2 vil ikke give dig den samme oplevelse det jo kun et udvikler produkt.

tirsdag, 5. maj 2015, 11:39

IP-adresser logget i jagt på pirater

Øhhm men nu det jo også kun Windows 7 de er efter

torsdag, 30. april 2015, 14:33

Opdater dit Gigabyte bundkort til de nye Intel Core-CPU'er

nå for at gøre forvirringen komplet så er skylake 6th generation og der kommer en 5th generation af broadwell Core i5-5000 og Core i7-5000 series. så det jo nok denne Core i5-5000/Core i7-5000 series BIOS opdateringen er til

torsdag, 30. april 2015, 14:20

Citeret fra "Scruffeh" /Sarcasm on Det kan du da læse? Den nye BIOS opdatering skubber en lille ekstra pin ud af dit motherboard, hvorefter du bare mounter skylake CPU'en som man normalt ville gøre /Sarcasm off lol Nååå ja selvfølgelig lol Så kan jeg også lige nævne at ASUS har haft deres BIOS opdatering ude nogle uger nu :-)

torsdag, 30. april 2015, 13:24

Man kan vel ikke bruge skylake CPU bare fordi man opdatere sin BIOS der er vel også lige en sokkel at tænke på de nye skylake bruger jo sokkel 1151 og hvis man har en sokkel 1150 så går det vel ikke bare med en BIOS update.?

torsdag, 9. april 2015, 12:49

Heroes of the Storm - Closed Beta Keys gives væk (4 stk)

Citeret fra "Michael Hermansen" Key 2 sendt til pertm :-) Der er nu 2 tilbage Takker mange gange :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.