Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 19. marts 2013, 20:59

Forfatter: Boris

K: Windows Home server

Jeg står og mangler "Windows Home Server" version 1. Ikke 2011....

torsdag, 10. januar 2013, 08:02

Sådan fjerner man selv en stor silo

Så er det bare i gang med at feje gårdspladsen....

mandag, 17. december 2012, 08:44

Larm fra CPU (Pasta?)

Citeret fra "145px" Jeg går ud fra, at jeg mangler det såkaldte pasta. Jeg har ikke brugt noget før (det er vist også på tide!) - Mener du at du i to år IKKE har brugt kølepasta mellem CPU og CPU-Køler....?

torsdag, 29. september 2011, 08:51

Hvor mange kører Linux?

Kører Ubuntu her på min laptop....

lørdag, 16. juli 2011, 19:32

SV: SV: Købe toldfrit i Kbh lufthavn

Citeret Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz Citeret Oprindeligt indlæg af sunshine2003 Hej tweakers , har lige et spørgsmål som håber i kan hjælpe med , er snart på vej hjem fra santorini, og ville hører om man kan købe toldfrit når jeg lander i Cph lufthavn ? Eller er det kun på udrejsen ? De har ne Lig ingen ting i denne mini lufthavn her Du kan slet ikke købe toldfrit... Santorini ligger i Grækenland som er i EU Du kan da købe Parfume, kosmetik og konfekture, toldfrit, inden for EU. Bare ikke t...

tirsdag, 12. juli 2011, 11:14

Kan slet ikke tro at han faktisk havde et kørekort

Ja, han er godt nok et fjols bag et rat, men helt seriøst, så er det da også et tåbeligt sted at parkere sin bil.....

mandag, 11. juli 2011, 18:57

S: Corsair F40

Citeret Oprindeligt indlæg af Lastviking SOLGT bare luk tråden Her på siden er der høflig selvbetjening.....

mandag, 11. juli 2011, 11:31

S: Corsair F40

Citeret Oprindeligt indlæg af Baloo Citeret Oprindeligt indlæg af Lastviking Jeg har desværre ingen kvittering, da jeg har købt den på ebay, kan skaffe udskrift fra paypal. kan jeg presse dig til 400 kr og så betaler jeg fragten? Hvorfor laver du om fra 350 til 400 kr? Han fandt sikkert ud af hvad det koster at sende en pakke. Det koster nemlig kr.80,- hvis den skal leveres til din dør. Så det betyder jo at du i kun betaler kr.320,-pp og det er vel en fair pris.

mandag, 11. juli 2011, 11:27

SilverStone PS06 miditower kabinet

Jeg ved det ikke, men umiddelbart er det ikke det rigtige sted at poste. Flyt tråden til evt. Hardware og du vil sikkert få et svar.

lørdag, 18. juni 2011, 17:56

Projekt: Black and white (1. UPDATE)

Evt. poste billeder i stedet for links. I hvert fald, hvis du gerne vil have folk skal blive hængende.....

torsdag, 2. juni 2011, 21:30

Hunde navn

Vores hunde har altid heddet, noget der betød; "Kom her" på et andet sprog.

fredag, 27. maj 2011, 11:54

Dremel 8200 - brugt 90 minutter

Jeg kan få en ny for kr. 799,- Se HER. Findes sikkert endnu billigere, men det her var første hit på google...... Så det er egentlig underordnet at du har givet mere for den, det her er hvad den koster.

mandag, 16. maj 2011, 21:20

kold katode problem

Lad være med at tænde røret, eller skift det og inverteren ud...... Ta-daaah

onsdag, 20. april 2011, 19:16

Ipad købt i udlandet

Købte en til en kammerat, sidste år i London og den kører fint her.....

onsdag, 20. april 2011, 19:11

S: Harry Potter 7 Digital Kopi (Download)

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Så må i da hellere tage kontakt til en jurist.. Ifølge So Ein Ding er det nemlig lovligt at tage kopi af en DVD og så sælge den, hvorefter man beholder kopien.. Så længe der ikke er kopispærring på.. http://nempodcast.dk/?file=http://vpodca…%2022/03%202011 Husk altid at have kilder på det i siger. Det hjælper i begge retninger.. Og hvor mange købefilm er du den lykkelige ejer af, der IKKE har kopisikring....?

søndag, 10. april 2011, 22:53

Lossless download

Citeret Oprindeligt indlæg af Pulse Citeret Oprindeligt indlæg af skumhest Ha ha ha ja det er nemlig rigtigt. Hvorfor ikke bare få det bedste når man kan? Du køber du da heller ikke Kia for at komme fra A til B, hvor du har råd til en Ferrai, vel ! Jeg mener bare, hvorfor ikke tage det bedste. Hvis du har noget ordentlig grej, kan du let høre forskel, specielt i godt produceret musik. Det er klart, hvis du taget noget crap, hvor lyder er kørt gennem diverse filtre, andet gøjl, så kan MP3 filer ...

torsdag, 31. marts 2011, 20:36

told på pakke fra usa

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Det var sgu da egentlig et smart firma du har fundet dér Boris. Skal da lige have dem i baghovedet næste gang jeg skal bestille varer derovrefra - lige før at det kan betale sig i forhold til at finde en europæisk importør af warhammer figurer, da de smider import udgifter oveni. Ja, jeg har selv benyttet det en del. Det smarte er også at man kan købe fra sider der kun vil sende til adresser i USA, da man får en postbox adresse i Virginia. De fleste firm...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.