Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 743.

søndag, 28. september 2008, 21:08

Forfatter: supertyv2

Valg af Ram til gammel bærbar

Hej Tweakere min storesøster har en gammel bærbar fra ca. 2005. Den er blevet lidt træg, men jeg vil lige prøve at smide lidt flere ram i den før jeg vil skralde den. Derfor mit spørgsmål: Kan det passe at hendes bærbar bruger disse ram...? Jeg har haft den åbnet bagtil og klodserne ligner meget dem på billedet. Det er i hvert tilfælde ikke de samme som jeg i sin tid brugte til min stationære. De er ca. halvt så lange som ram til stationære. Er der andre muligheder end den type jeg har fundet? M...

torsdag, 11. september 2008, 21:14

Topkvalitet Fremkaldelse i KBH

Hej Tweakere Jeg har nogle portrætfotos som skal fremkaldes i en god kvalitet. Jeg vil gerne gøre det et sted, hvor kvaliteten er god og hvor jeg får nogle valgmuligheder mht. papir, ramme osv. Altså det skal være et sted, hvor jeg kan få noget persnlig vejledning og ordentlig kvalitet.... Er der nogle der kender sådan et sted i kbh.helst nørrebro) Mvh. Søren

onsdag, 10. september 2008, 19:54

Vista kræver kode for at køre program, men det er ikke muligt at skrive den

Hej Tweakere. Jeg er den lykkelige ejer af en Lenovo 3000 N200. Jeg har lige tændt. Som det første konfigurerede jeg et kodeord, for at have styr på tingende. Da jeg ville åbne noget antivirus jeg har downloaded skulle jeg skrive min kode, i et pop up vindue, men i det felt hvor den skulle stå kan jeg ikke skrive noget. Jeg kan altså ikke godkende noget program, da jeg ikke kan få lov til at skrive min kode. Jeg har været inde at slette min kode, men dette hjalp ikke, den vil stadig have en kode...

mandag, 5. maj 2008, 19:45

Download er færdig uden at filen er hentet

Jeg sidder og skal hente AVG Free. Hele filen fylder ca 40mb, men hver gang den har downloaded ca 5mb viser computeren at downloaded er fuldført. Når jeg derefter åbner filen kommer der en tekstboks der siger at der mangler noget af filen og at jeg skal hente en frisk kopi. Jeg har prøvet flere gange, men jeg er endnu ikke kommetover 8mb før den afslutter downloaded. Hvad går der galt og kan det afhjælpes? Det skal siges at jeg sidder med en bredbåndsforbindelse af tvivlsom karrakter på Færøerne...

tirsdag, 22. april 2008, 15:54

S: Subwoofer enhed

bump

tirsdag, 22. april 2008, 15:43

S: God Allround Computer

jeg prøver lige igen...BUMP

tirsdag, 15. april 2008, 13:01

Det var jeg ikke klar over.. Det er dog en meget stabil og lydsvag computer.. Jeg retter hermed HBO til 2000KR

tirsdag, 15. april 2008, 12:24

S: HP laptop

Jeg er meget interesseret. Kunne du sende nogle billeder til supertyv2@hotmail.com. Hvis computeren befinder sig i KBH, eller på midtfyn ville jeg kunne afhente den... Mvh. Søren

tirsdag, 15. april 2008, 12:08

S: Subwoofer enhed

Jeg er igang med den store oprydning og fandt en subwoofer enhed, som jeg ikke længere har brug for: Der er tale om en Ultimate enhed på 500Watt modelnavn TS1200 Der medfølger en ledning og et udgangsmodul... Prisen bliver noget med en kasse Øl eller en god flaske rødvin... Kan afhentes på nørrebro i KBH eller på midtfyn.... Kom Glad... MVH Søren

tirsdag, 15. april 2008, 10:43

Hej Tweakere Jeg sælger nu min elskede Pc da jeg, skifter til bærbar, fordi jeg flytter til en lille lejlighed i KBH. - Jeg vil sælge i dele, hvis jeg får tilpas mange af dem solgt, ellers ikke. Sælges helst samlet!! - Der er kvittering på alt, hvad jeg sælger. - Den kan afhentes ved nørrebros runddel i KBH., eller på midtfyn ved Ringe.... Specs: Venice 3000+ (1.8GHz@2.2GHz ved ca. 30C) med Thermalright SI-128+120MM blæser Asus A8N-SLI SE - Monteret med passiv North Bridge Køler 2GB Kingston Val...

onsdag, 2. april 2008, 19:57

Valg af kvalitets bærbar

Jeg har ikke noget TV lige nu og kan godt lide tanken om at jeg kunne sætte mit TV på hylden når jeg ikke brugte det. Med hensyn til overkill tror jeg du har ret. Jeg skal primært spille AOE 2 olign.... Måske jeg snupper den Lenovo fra sidste afstemning til 3999 istedet

onsdag, 2. april 2008, 19:24

Valg af kvalitets bærbar

Toshiba Qosmio F30-130 Lenovo 3000 N200 Hej Tweakere Jeg fulgte ivrigt med i den sidste afstemning, om valg af bærbar, her på Tweak og fik ideen til selv at starte min egen. Jeg er på udkig efter en bærbar af en god kvalitet uden for meget lir. Den skal primært bruges til studie, så gfx skal ikke prioriteres. Mobiliteten er heller ikke så vigtig, da jeg prioritere kvalitet og pris højere. Jeg bemærkede at Toshiba'en har DVB tuner. Er det noget der virker i DK(I kbh f.eks) og hvorledes virker det...

fredag, 28. marts 2008, 16:39

Kommer der snart nye serier fra Zepto

Hej tweak Jeg overvejer på det kraftigste at inverstere i en Zepto 3215w. Jeg vil i den sammenhæng spørge om Zepto har noget nyt på vej i den prisklasse, som er værd at vente på, eller om jeg bare skal slå til nu....? På forhånd tak Søren

fredag, 28. marts 2008, 16:32

Hjælp: Blå farvestribe ned gennem skærmen

Hej Tweakere Jeg sidder foran morfars computer, hvor jeg vanen tro er blevet sat til at ordne den. Denne gang er jeg ikke så sikker på hvad der er galt. Derfor spørger jeg jer. Computeren er: Acer Aspire 1413LC Intelceleron M340 1.5GHz 15"XGA TFT LCD 256MB Ram Problemet er som følger: Der er en transparant blå stribe i skærmens højre side. Striben er en helt skarpt optrukket rektangel der fylder ca 1/5 i bredden og hele skærmens højde. Jeg prøvede at tage et screenshoot af problemet, men striben...

onsdag, 27. februar 2008, 20:01

Computer med Højfrekvent ringende lydd

Tak for svarene. Har lyttet mig frem til at det er PSU'en den er gal med. Da jeg ikke er så fingernem må den ryge en tur til RMA. Søren

onsdag, 27. februar 2008, 10:05

Er det noget jeg kan gøre noget ved. Min PSU er en Antec Smartpower 2.0 500W.... Er der nogle der ved om der er noget jeg kan stille op med den? Søren

onsdag, 27. februar 2008, 09:34

Hej Tweakere Jeg tændte, den anden dag, min computer efter at den har stået utilsluttet i nogle måneder. Den fungerede fint, men efter et stykke tid begyndte jeg at bemærke en højfrekvent ringetone(a la Tinitus). Da jeg slukkede computeren kunne jeg stadig høre den. Den stoppede først da jeg endvidere fjernede strømmen fra maskinen. Når jeg tager strømmen aftager lyden på 2 sekunder og forsvinder, men når jeg tænder for strømmen igen er den da med det samme. På forhånd tak Søren

onsdag, 15. august 2007, 22:43

Canon Eos analog serie. Hvad er godt?

Da jeg snarligt skal ud at rejse og gerne ville medbringe mit kamera, vil jeg gå efter et mere moderne - En af modellerne ovenover - da jeg gerne vil være sikker på at jeg får taget nogle OK billeder på min tur. Når jeg engang kommer hjem vil jeg vildt gerne dykke længere ned i dine forslag, men jeg syntes det er lidt satset med de gamle sager, ligeledes fordi jeg gerne vil lave en hurtig handel lokalt end at gå ud på et Ebay eventyr, hvor tiden er knap. Hved du evt. noget til de kameraer jeg ha...

onsdag, 15. august 2007, 22:25

Ville sådan et: Her Være et godt valg? Evt. Kunne du finde et objektiv hos samme sælger, som er godt til all round fotografering. Dette ville virkelig hjælpe meget. P.s Skal man også have en blitz til sådan en fætter?

onsdag, 15. august 2007, 22:04

Bliver det ikke kompliceret, nu da jeg er lidt af en nybegynder på spejlrefleksfronten?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.