Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 7. september 2017, 16:38

Forfatter: sehested

Trådløst headset ? hvilket

Vil have mig et trådløst headset, med god komfort og god lyd. i prisklassen 1000kr-måske 1500kr

onsdag, 28. juni 2017, 21:48

Skype problem med lyd

Hat løst "problemet" hun tilsluttede headset efter hun havde startet skypemødet

onsdag, 28. juni 2017, 10:42

Skype problem med lyd

Hejsa Fruen har en bærbar hun bruger til skypemøder, når opkaldet starter virker alt fint....efter 10-15 min kommer den med en besked om at højtaler ikke virker, og at man skal prøve med en anden enhed. Nogen der har oplevet dette.

mandag, 24. oktober 2016, 12:03

reinstall af win10

Hejsa, har en gammel installation af win 7 som jeg opgraderede til win10. Men synes efterhånden min maskine kører ret dårligt i forskellige spil osv. Den der nulstil pc, er det ligeså godt som en gammeldags format C Eller skal jeg ha fat i en win 10 iso og så HELT forfra ?

onsdag, 6. juli 2016, 10:25

Stationær pc vil ikke starte

Prøvede lige at med at køre med en enkelt ramklods, ingen forskel der heller

mandag, 4. juli 2016, 11:02

Det var osse min umiddelbare tanke, har haft fat i gutten der ejer maskinen og sagt han må finde et andet bundkort...hvis det var ram, ville den så ikke melde en fejl ?

søndag, 3. juli 2016, 11:12

For lidt oplysninger ?? Eller ingen der har en ide ?

lørdag, 2. juli 2016, 17:42

Sidder og roder med en kammerats pc som ikke vil starte, når jeg trykker på powerknappen, lyser den lige kortvarigt i hd led lys og power on le.....cpu blæser spinner lige 1sek. Maks. Har skiftet psu som fungere fint....hvad kan det ellers være ? Har lyst bagved boardet, og der er ikke noget der kortslutter....kan det være et dødt mobo? Eller er der andet jeg kan tjekke......skal lige nævne når jeg har fået den til at lyse, så kan jeg ikke gøre det igen, medmindre jeg slukker for psu.

lørdag, 25. juni 2016, 19:11

1plus3

Super tak, så kan jeg godt bestille en 👍😃

lørdag, 25. juni 2016, 18:20

1plus3

Skal lige sikre mig ? Hvis nu man bestiller en tlf fra oneplus.net bliver telefonen så belagt med moms og told og afgifter osv. Eller kan jeg regne med den pris på 2990kr ?

onsdag, 15. juni 2016, 20:20

Fra Windows Vista til Windows 7

Han ønsker ikke Win7 da han allerede har en key til vista, men bare mangler en fysisk kopi at installere fra......Maskinen skal ikke rigtigt bruges til noget udover at flashe Flightcontrollers til FPV droner...

lørdag, 11. juni 2016, 10:48

Må lige lure på laptoppen om der skulle være en sådanne partition, ellers man vel kunne finde en bootable iso af vista et sted....han har jo en key.

torsdag, 9. juni 2016, 19:42

Har en Kammerat som har en bærbar med Vista installeret, den kører af helvede til og trænger seriøst til en Format C: Er det gratis at opgradere fra Vista til Win 7 ?? Han har registreringnøgle til sin Vista ? Eller er han nød til at installere Vista igen ?? og i så fald hvor henter man en bootable vista version ??

lørdag, 4. juni 2016, 10:46

Nogen der kender til Eyefinity

Hey skal spille lidt DayZ, men har problemer med at trække det med 3skærme, når jeg deaktiver mit eyefinity, så har jeg samme skrivebord på alle 3 skærme, koster det performance ingame ? Hvis, er der så nogen der ved hvordan jeg deaktiver skrivebor på mine 2 sideskærme ? Håber det er forståeligt hvad jeg prøver på at forklare

lørdag, 19. december 2015, 23:26

Man kunne få et program til at tjekke om alle ens drivere er opdateret

ham med grafikkort driver problemet prøvede at hente Slim, men booom den lavede osse fejl under install, så det er ikke kun gfx driveren den ikke gider installere.........

lørdag, 19. december 2015, 17:28

fejlkode ved installering af nyeste AMD driver

Hmm det var på win 7 , nu har han lige prøvet at installere win10 og med nøjagtigt samme problem.

lørdag, 19. december 2015, 15:55

Bedste grafikkort

Jeg er fint tilfreds med mit R9 390X 8gb, og jeg kører trippleskærms setup

lørdag, 19. december 2015, 15:12

fejlkode ved installering af nyeste AMD driver

Har en kammerat som forsøger at installere, nyeste driver til hans 7970 gfx kort når han prøver får han denne her meddelse, samme sker med forrige driver, han har forsøgt at fjerne gamle drivere med DDU uninstaller http://i.imgur.com/yyHoQQb.jpg

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.