Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 133.

søndag, 24. maj 2009, 21:40

Forfatter: Raymond

S: HP DV9762eo

Solgt til nitan i hurtig handel.

søndag, 24. maj 2009, 21:30

Citeret Oprindeligt indlæg af nitan Jeg vil gerne slå til så, og gerne med forsendelse... Jeg sender dig lige en PM Det er helt iorden

søndag, 24. maj 2009, 20:54

Citeret Oprindeligt indlæg af nitan Det lagde jeg ikke lige mærke til hehe Hvordan ser det ud med fragt? fragten er 100,- hvis det er det du mener, og kan sendes med gls eller postdanmark.

søndag, 24. maj 2009, 18:57

Den er temmelig lille nitan :p , du bor via e20 som giver mig en omvej på 230km og ca. 2 timers ekstra bil kørsel , er træt nok i forvejen når jeg har kørt bil hele dagen Men du skal være velkommen til og skrive

søndag, 24. maj 2009, 16:59

Der er bare nogen af dem som giver dig en lånevarer med hjem indtil du får dit produkt igen hvis det går istykker , her er odense en af dem

søndag, 24. maj 2009, 16:54

Citeret Oprindeligt indlæg af nitan Ved du om det er muligt og kunne indlevere bærbaren i en anden bilka end odenses bilka? Hvis der nu skal være noget problem med den Ellers er jeg meget interreseret, da jeg er på udkig efter en studie bærbar til billige penge du kan indlevere den i hvilken som helst bilka i danmark, ifølge bilka selv.

søndag, 24. maj 2009, 16:02

Citeret Oprindeligt indlæg af Mike JezZ Desværre er NoteBookCheck ikke helt enige Hmm kender ikke den side , ved bare den kører cs og wow uden problemer , du kan jo tildele flere ram til gfx kortet udover de 256 den selv har. jeg har selv kørt eve online på den med premium graphics versionen installed uden problemer nu har jeg selv kigget den side igennem , det kort er jo slet ikke testet med wow endnu

søndag, 24. maj 2009, 15:46

Citeret Oprindeligt indlæg af Mike JezZ Hvis du har prøvet det, hvad er FPS en så ved hvilken opløsning, og ved hvor høj detaljeopløsning osv.? Er det muligt at proppe flere ram i? standard 1440*900 uden og fyre alt på max tager den standard fps , dog selvfølgelig som andre computere hvis du vader ind i område med 500 mennesker skal du nok forvente lidt load tid. du kan proppe flere ram i ja, den understøtter 4gb ram

søndag, 24. maj 2009, 15:38

Citeret Oprindeligt indlæg af Mike JezZ Kan den kører WoW + Wrath uden problemer? jeps, ingen problemer der

søndag, 24. maj 2009, 12:22

Hej, Sælger denne bærbar igen da jeg vil have en C2D bærbar istedet. Den er købt i Februar 2008, så der er stadig 8 måneders garanti tilbage på den, kvittering haves på den, købt i Bilka i Odense. Den har ingen fejler eller mangler efter mine mening og ingen ridser. Det er en Entertainment PC , så der medfølger fjernbetjening og iøvrigt også 1stk sleeve og 1 Orginal HP Messenger bærbar taske , 2stk strømforsyninger. Windows Vista Home Premium medfølger til bærbaren. Ï Original Windows Vista® Hom...

søndag, 24. maj 2009, 12:12

S: Samsung 2232BW 22"

Citeret Oprindeligt indlæg af meier hejsa!! Jeg vil gerne starte med at byde 800.. Hilsen Meier overhold nu de hbo regler, sælger har grisen og bestemmer derfor prisen.

fredag, 22. maj 2009, 12:54

Hp Dv6836eo

Citeret Oprindeligt indlæg af Xester Den er solgt til 3600kr Mvh Dennis husk og luk din tråd

fredag, 22. maj 2009, 12:53

Ny Bærbar

Citeret Oprindeligt indlæg af Godlike Hvad siger du iøvrigt til denne maskine: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcs…pe=PCnotevision På forhånd tak Mvh. Den skulle nok mere end rigeligt kunne leve op til det du skal bruge den til ,men ville stadigvæk tage den fra expert , den er umiddelbart bedre ville jeg mene, nvidia kort Og mener ati kortne bliver så stjerne varme at det ikke er til og leve med

torsdag, 21. maj 2009, 23:24

Luffe2805 snydt i handel med BlazingWind. Problemet løst, slow men OK

Normalt kan en bank overførsel ikke klares per telefon da hvem som helst kan ringe ind og sige at de er dig osv. hvis de har fundet din pung med sygesikring og kreditkort i. Og netbank kan nemt klares med din unisecur som nordea udlevere til dig til din netbank. Du har ikke adgang til en netbank men du kunne godt sende ham et screenshot ? Er du klar over hvor forkert det lyder at du kan sende en et screenshot om en overførsel men ikke bruge en netbank.......... Efter min mening har du lige skudt...

torsdag, 21. maj 2009, 23:01

Nu har jeg selv Nordea og har haft dem i temmelig mange år så ved godt hvordan deres bank system virker. hvor gammel er du egentaget ? Du lyder bestemt ikke særlig gammel med den måde du giver respons tilbage til folk på. Citeret Selv om Nordea holder lukket, kan du benytte pengeautomater, Netbank, Online investering og andre selvbetjeningssystemer i weekenden. Nu står det så sort på hvidt at deres netbank virker , det er kun deres filialer , hotline og telefonbank som ikke er åbent imorgen. Så ...

torsdag, 21. maj 2009, 22:36

Hvis pengene er på vej til Luffe kunne du evt. tage et screenshot af din bank konto og give det til ham , det ville være temmelig simpelt, imorgen er ikke en helligdag for banker , de har åbent. Kun skoler som stadig holder lukket til mandag morgen. Men ja det er noget værre rod , håber du får styr på det. God weekend.

torsdag, 21. maj 2009, 20:12

S: Samsung U700 - Nokia 6500C

Op......................

torsdag, 21. maj 2009, 17:36

S: Nokia 5800

solgt til Krillen. lukker her

torsdag, 21. maj 2009, 00:59

Nyt Internet (lejlighed)

Med hensyn til udbyder kommer det fuldstændig an på hvor du bor med hensyn til folk skriver noget om f.x tdc's "skodroutere" osv. , det er såmen ikke altid derfor men mere om det kobber hvor du bor kan klare presset på den linie du bestiller , ikke altid lige sådan. F.x nu kører jeg selv tdc herude på landet, og 8mbit har da fungeret fint uden nogen som helst former for problemer og det er på landet vi snakker om. Men ellers ja kan jeg godt anbefale Telia / CC som udbydere ved siden af, få målt ...

torsdag, 21. maj 2009, 00:54

stægt flæsk

Eller hvis man er i svendborg så hop på svendborg sund ved havnen, de laver nok noget af danmarks bedste mad

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.