Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 17. august 2017, 21:10

Forfatter: DmK

Gamle Tweak.dk brugere

Dato for registrering mandag, 18. november 2002, 10:47 også længe siden her

torsdag, 30. september 2010, 22:28

S: PSU, Skærm, LabeWriter, 5x 1TB F1

så kaster jeg 2000 pp efter den

torsdag, 30. september 2010, 21:06

S: PSU, Skærm, LabeWriter, 5x 1TB F1

QNAP TS-239 Pro II 1500 pp

fredag, 27. august 2010, 12:42

iPhone 4

cases er for vimps

fredag, 30. juli 2010, 19:02

S. Hardware, Ure, solbriller osv.

Citeret Oprindeligt indlæg af S.STAACK Pm sendt! svaret

fredag, 30. juli 2010, 17:44

S. Hardware, Ure, solbriller osv.

1 af hver af de fem forskellige ure hvad vil sådan en pakkepris blive sendt til odense ?

torsdag, 29. juli 2010, 12:40

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Citeret Oprindeligt indlæg af jst Jeg skal bare ha den hos dem der tilbyder den først. Så "breaker" jeg sim låsen, og putter mit TDC sim kort i ! (Så ryger der 6 mdr forbrug, men det blæser jeg på....) ja der er nogle der har pengene til det.. Man må ikke låse telefonerne i danmark.. Så du burde bare kunne ringe til dem og få låst telefonen op, så skulle det da ikke være noget problem med dit tdc simkort i.. kom lige med et bevis på man ikke må låse telefon...

tirsdag, 27. juli 2010, 23:51

Sælges - Synology DS-508

hvor befinder den sig i landet ?

torsdag, 22. juli 2010, 13:05

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Mener med abb. Hvad kostede 3g'en da ? mener ved 3 kostede 32gben 1699 med ideal 599

torsdag, 22. juli 2010, 12:35

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Er der overhovedet ingen der ved hvad prisen kommer til at lægge på ca. ? samme som 3Gs vil jeg stærkt tro, da priserne i de lande den er udkommet i ligger på samme prisleje.

fredag, 2. juli 2010, 12:17

Tron Legacy theme - Daft Punk?

er 100 på det er theme musik lavet kun til traileren.

lørdag, 26. juni 2010, 12:28

SV: Hvorfor har man en grund uden naboer til 2 sider

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Hvorfor har man en grund uden naboer til 2 sider. Skal til at klippe hæk, og jeg skal selv klippe det halve på begge sider suk. Og der er hæk hele vejen rundt om grunden. hæk hæk hæk .... Det er fordi du bor ude på lars tyndskides mark 11, jeg sagde du skulle blive inde i centrum ved mig

tirsdag, 8. juni 2010, 15:29

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Citeret Oprindeligt indlæg af DmK Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Gad godt ha den nye 4G. Men det ville kræve man kunne smide Android 2.2 på. For OSX og generelt at støtte Apple, er jeg meget imod. Ville heller ikk betale det den koster. Alt for meget. Men ellers en meget lækker mobil, hvis man da kunne køre Android på den. vent til der kommer et forbedret android med at rose det så højt Har du prøvet 2.2?? Jeg har sidder og leget lidt med de ...

tirsdag, 8. juni 2010, 15:24

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Gad godt ha den nye 4G. Men det ville kræve man kunne smide Android 2.2 på. For OSX og generelt at støtte Apple, er jeg meget imod. Ville heller ikk betale det den koster. Alt for meget. Men ellers en meget lækker mobil, hvis man da kunne køre Android på den. vent til der kommer et forbedret android med at rose det så højt

tirsdag, 8. juni 2010, 01:31

iPhone 4

jeg må sku sige jeg er fuldt tilfreds nok til at skifte min 3gs ud

mandag, 7. juni 2010, 23:31

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af Brtlsn Sad og fulgte live bloggen på Engadget under WWDC, og blev godt nok skuffet. Ja, højere opløsning er lækkert, men synes godt nok den skuffer generelt. Min 3Gs bliver ihvertfald ikke byttet ud lige foreløbigt hvad havde du mere forventet ? nyt design, det hurtigeste hardware i smartphone på markedet, multitasking i iOS4

mandag, 19. april 2010, 11:53

Hvorfor Tweak.dk er goe

Jeg tror en af hovedgrundene til forummerne er tomme er finansgrisen, folk holder lidt igen med at købe nyt. Tweak.dk er det eneste forum jeg dagligt tjekker, grunden til dette er at staff ikke er en bunke selvhøjtidlige "børn" som andre steder sæt komme og punktum efter behag, skrevet fra iphonen

onsdag, 14. april 2010, 10:30

S: Mac Mini byttes evt med Lenovo bærbar.

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Har den hdmi port? nej ingen minis har hdmi port

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.