Søg i resultater

Søg i resultater 1-4 af 4.

onsdag, 9. november 2011, 08:47

Forfatter: 123larsen123

How to: Rense VRM og GPU til kølerskift

Ohøj Tweaks Jeg har lige købt mig en ny køler til mit 285GTX. Jeg har pillet den gamle køler af som larmer ufatteligt meget. Mit spørgsmål går så på hvordan man renser GPU og VRM bedst muligt så det er klar til den nye køler? Der sidder kølepasta på GPU´en og sårn en mærkværdig form for hvid kølepasta med noget stof i, på VRM. Er der noget rensemiddel der er bedst at bruge til at rense alt det gamle af med? Mvh Jacob

torsdag, 21. juli 2011, 09:14

8-12ports switch

Jeg skal ha´ lavet noget nyt netværk derhjemme, og regner med at jeg laver mig et lille krydsfelt i et skab i min entre. Jeg har Yousee internet via kabel TV, så derfor også deres Netgear CVG824G med wifi. Den har dog kun 4 RJ45 porte. Jeg skal bruge mindst 8, hvilket jeg pt bare har løst ved at smide en gammel Linksys 6ports 100mbs switch i røven på den. Da mit nyt "mini krydsfelt" kommer til at sidde i et skab med jakker osv, skal jeg havde fat i en kvalitets gigabit switch der helst gerne må ...

mandag, 20. december 2010, 13:07

Computer fryser.

Hey. Jeg bruger Win7 64bit, men jeg går ikke nogen besked når jeg starter op igen. Det eneste jeg får er den sædvanlige "Dit windows blev lukket unormalt, vælg en af følgende muligheder" - "Fejlsikret blah blah blah og normal start"... Men intet om hvad der gik galt. Jeg har dog ikke oplevet det de sidste par dage.

tirsdag, 14. december 2010, 13:31

Computer fryser.

Hey Tweak Jeg har et problem. Min computer er her på det sidste begyndt og fryse når jeg sidder i spil. Jeg har fornyligt købt mig WoW Cataclysm, og her er det sket hver gang. Ellers har jeg aldrig oplevet det før. Når det sker, så fryser ALT. Min lyd stopper og går helt ud, computeren kan man hører kører videre og skærmbilledet er stadig det samme som da den frøs. Men der sker INTET og reagerer slet ik. Og kommer aldrig igen. Eneste at gøre er at slukke den på kabinet-knappen eller hive strømme...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.