Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 17. oktober 2017, 17:27

Forfatter: Fragman

Ny computer

helt enig med ovenstående folk, jeg sidder selv med rigelit her, og kan ikke følge med i min gamle AMD maskine, og kun mit internet (bruger kun trådløst net lige nu) begrænser mig nu. Bare sørg for køling er ordentlig, dvs mindst 120mm kølere så de ikke larmer for meget

lørdag, 30. september 2017, 22:43

Samsung fremviser verdens største QLED Gaming Monitor ved Gamescom 2017

hvad kan vi have sådan en hjemme i butikkerne på hvis man tør håbe, de sidste fra Samsung var helt nede i pris for 27" uden alt det fancy men dog curved

mandag, 4. september 2017, 18:11

tweak.dk bruger

Jeg har ingen anelse om hvor længe jeg faktisk har været bruger og også skribent herinde for tweak, men har nydt alle årene, da det er skønt at få hjælp og hjælpe andre også. andre forums har jeg været inde på inden, lidt erfaring inden var jo nødvendig - men altid en venlig tone herinde , både hos folk der var skribent og folk der manglede hjælp eller var gode til at give hjælp. Så tak for det.

lørdag, 21. januar 2017, 14:16

Upgrade af GTX 560TI

og stadig ville en strømforsyning man ved er stabil også været mit første valg, så kunne man skruge ned for gfx lidt senere..sønnike kunne jo også pludselig skifte stil..det har vi vidst alle prøvet og en psu der pludselig smadrer det hele er altså ikke sjovt...

lørdag, 21. januar 2017, 13:57

maskine

husk lige at checke om din nuværende "pc" rent faktisk er stor nok fysisk til at kunde rumme et almindelig atx bundkort...måske er det nødvendigt og nemmest bare at købe en helt ny og sælge den du har til en der bare skal sidde og bruge den som hygge maskine - men så dyrt er det nu ikke at skifte en helt maskine, bare kig ind og se hvad folk sælger de gamle supermaskiner for herinde fx...

mandag, 12. december 2016, 15:21

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

har slet ikke nogen, da yousee ikke ønsker mig som kunde her, så sidder og låner lidt trådløst her hos naboen, og det virker jo fint med 10/10 har stadig mit AMD system og 700W Seasonic psu

lørdag, 26. november 2016, 14:41

HJÆLP... Computer slukker af sig selv

det er jo muligt det er en form for anti-funktion til folk der skulle stjæle din pc inde i forretningen, så det nemmeste ville jo være at høre dem om der er en kode du skal taste ind i windows login eller ude i dit nye bundkorts hovedmenu . den slags kan kræve at man kun kan starte op med 1 Ramklods eller lign..det er jo beregnet til at folk ikke skal stjæle din pc

torsdag, 17. november 2016, 23:15

gaming laptop

en Asus med I5/I7 i, der er enten brugt eller kommer ud her imorgen til Black Friday, give det en større/mere SSD eller Ramm..men om 1200 kan klares det er måske svært

torsdag, 17. november 2016, 05:16

ECC DDR3 Ram:

hvad skal du bruge det til ville være rart at vide og hvilket andet hardware du regner med at smide på den

torsdag, 17. november 2016, 05:13

Opgradering af PC

Citeret fra "HerrMansen" Et RX480 er alt rigeligt til at køre Battlefield med high/ultra grafik i 1080p. Prøv at se om du ikke kan finde de helt samme RAM klodser som du allerede har, hvis du vil opgradere. Citeret fra "HerrMansen" Dvs. Hvis du har 2x4GB klodser, skal du ud i to mere af dem (hvis bundkortet altså har fire RAM pladser) - Eller købe 2x8GB. Tre RAM klodser giver ofte kun problemer. Citeret fra "HerrMansen" Dvs. Hvis du har 2x4GB klodser, skal du ud i to mere af dem (hvis bundkorte...

torsdag, 17. november 2016, 05:04

Problemer med lag

jeg har nogenlunde samme opstilling og ingen problemer her vel, men jeg har 2*250GB ssd og en 64GB når der skal formateres og flyttes bl. i spillene samt en 500GB WD udelukkende til backup. intet er specielt dyrt og smutter der en disc kan det reddes. så hav spillene på 1 disc og win og programmer på en anden

torsdag, 17. november 2016, 04:53

Ny gamer computer.

slet ikke nogen grund til at give så meget lige nu. ligger selv her med en A10 og Asrock mobo, 2*8GB Ramm og R9-270 dual-X , og det er ikke pcen der er problemet det er nettet efter jeg fik lige så meget SSD i som alm Backup i den gamle 500GB WD. og SSD er ikke dyrt heller.

tirsdag, 15. november 2016, 15:38

TechBrief 2016

svær afgørelse hvad der er mest interesandt, men det der BenQ og TP-Link var nok mest lige til mig, men mange ting ville da kunne bruges, både til job og privat. en god skærm er dog lige nu det der trænger mest, da maskinen kører ret godt for tiden men igen, hvad bruger folk det til og hvad hardware mangler man lige for tiden...

torsdag, 26. maj 2016, 11:37

LEAK: Radeon R9 480/480X 3DMark 11 resultater

hvad er de forventede priser til det nye double card.? (bare ca.)

fredag, 4. marts 2016, 15:17

konkurrence

1. SuperSU Architecture 2. Realtek ALC892 Codec

tirsdag, 23. februar 2016, 11:55

ny/opgradering af pc

tror godt din PSU kan trække det uden problemer, om man skal overclocke på systemet er lidt om det er er en psu der stabil nok til det. Nu kender jeg ikke mærket der og deres stabilitet. og skal man ikke oc kan du få de nye Asus Z-170 bundkort ned til 990/1150 kr og gaming udgaver til ca 1450kr.

mandag, 22. februar 2016, 16:42

oc og strømforsyninger

et mærke som Seasonic plejer at være stabile kraftige og støjsvage fx.

lørdag, 17. januar 2015, 15:07

Hvilken bærbar kan i anbefale ?

en SSD disk på min 120gb er bestemt at foretrække, til budgetteter e af de dyrere nok ikke muligt.

torsdag, 15. januar 2015, 14:13

Råd ang bundkort til 4690k eller 4790k

ja, lidt som at begynde at oc til et computerLAN

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.