Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 98.

torsdag, 2. juli 2009, 15:25

Forfatter: la3r

Det gode vejr

...ellers tak, Jeg glæder mig bare til det er efterår/vinter igen, jeg er ikke så glad for sommer hehe. Lige så snart det er over de 10-15 grader så er det sku for varmt til mig (ja jeg er mærkelig) og ikke nok med det, så er der alle de f...... små insekter hvor jeg sjovt nok her igår fik en permanent sort prik på min laptop skærm fordi en af de små tordenfluer som jo kommer i det her "dejlige" vejr syntes det så så dejligt lyst, og varmt ud inden under min skærm (INDE i skærmen) og der satte d...

fredag, 29. juni 2007, 21:17

Xbox360 vs. Wii

Gå efter spiltitlerne som Carlsen også siger, fordi der er da ikke noget sjovt ved at have godt/opfindsomt gameplay hvis spillene ikke passer dig. Jeg er personligt mest til xbox360

fredag, 29. juni 2007, 11:34

Uheld ved blæsevejret igår

En fugl(solsort) blev blæst ind i væggen af huset og døde Og en masse blade falgt af træer og buske

torsdag, 28. juni 2007, 10:51

Halv zebra halv hest

Hvis ikke det var på en side som tv2, så ville jeg sige det var photoshopet

onsdag, 27. juni 2007, 10:29

Beta af Internet Explorer 8 i slutningen af året (måske)

Ja ja, den skal nok nå at blive udsat en måned, to og så tre+

fredag, 29. december 2006, 09:53

Pludselig (mulig) lav FPS i alle nyere spil

har du prøvet Diskdefragmentering og at rode op i pc'en?

tirsdag, 26. december 2006, 17:49

Fik du hvad du havde ønsket dig? :)

ja En fed lavalampe speaker-system et par bukser en varm trøje 3 t-shirts Davidoff Cool Water- mild deo doux 500kr. 2 dvd'er en æske dyr chokolade + jeg fik man mandlen = mere chokolade

tirsdag, 26. december 2006, 17:34

-

Jeg er lidt mindre voldelig, jeg tager bare en flaske WD-40(Rustopløser). jeg har udryddet flere vepsebo på den måde, det er super effektivt til alt levende

søndag, 17. december 2006, 20:32

Dine fremtidsplaner?

Ja er igang med grundforløbet til Datatekniker men er ved at blive rigtig træt af det da der ikke har været andet end ballade siden jeg startede på skolen. Som jo er CEUS i Nykøbing F. som mange nok har hørt om på det seneste.

torsdag, 14. december 2006, 14:43

TBC intro

Citeret Originally posted by Prectar amg den er fed! Syntes virkelig at blizzard skal lave en spillefilm ligesom denne trailer, altså med samme stemning og grafik! hehe "World Of Warcraft the movie"

fredag, 8. december 2006, 19:38

Fly for Fun

Jeg har da prøvet det før, men så fik jeg lineage2 og så glemte jeg dette men det er helt klart et af de bedre i gratis-klassen

fredag, 8. december 2006, 19:34

Ogame.dk

Citeret Originally posted by Howa hmm jeg vil da gerne have den hvis der ikke er andre.... men fatter ikke i er så hurtige i uni. 6 har faktisk lige fået mit slagskib nr. 101 i uni. 1 og hvis jeg ikke blev crashed ville jeg have 151 slagskibe håber da jeg må få den hvis ja så skriv til min mail/msn: howa_niklas@hotmail.com så jeg kan få pass sorry, jeg har lige fået den. tak igen Genzo.

onsdag, 6. december 2006, 09:08

Gratis webapplikationer

Kommunikation (forum, chat osv) SMF (PHP, MySQL) - http://www.simplemachines.org/ - nemmere og mere sikkert end PHPBB

lørdag, 2. december 2006, 09:17

Hvor køber du dine spil

http://www.softxchange.dk/ for det meste, ellers går jeg bare ned i Fona eller Merlin og køber det.

lørdag, 2. december 2006, 09:16

valg af codec

http://www.videolan.org/

fredag, 1. december 2006, 20:30

Hvad glæder du dig mest til i Dec.?

Ferien og Nintendo Wii

lørdag, 25. november 2006, 14:15

Tror du der kommer terror i Danmark?

Ja selvfølgelig gør der det, det er jo ikke til at undgå sådan som danmark skal blande sig i alt. Det er kun et spørgsmål om tid. (desværre)

lørdag, 18. november 2006, 11:19

Gratis udbyder

Ja den bedste gratis udbyder er uden tvivl http://www.hotserv.dk/ * 100MB diskplads * 700MB trafik / uge * Mulighed for lange subdomænenavne * Mulighed for domænenavne på dit webhotel * Apache 2 o .htaccess o mod_rewrite * FTP konto o Mulighed for at ændre password o Krypteret overførsel af filer med ftp over ssl * PHP5 - Threaded o safe_mode off o Mulighed for mailafsendelse o GD lib 2.0 med Freetype o MySQL og MySQLi extension o SQLite o SimpleXML * MySQL 4.1 o PHPMyAdmin o Mulighed for at ænd...

fredag, 27. oktober 2006, 19:57

Spil

Ja jeg ved præcist hvilket spil du mener Men jeg kan selvfølgelig heller ikke huske hvad det hedder

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.