Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 55.

mandag, 19. september 2016, 01:33

Forfatter: todd24

netværksrod....

jeg har et 5ghz modem og et 5ghz netkort som jeg bruger men efter jeg skiftede til windows 10 så er windows begyndt at koble mig på mit gamle 2.4 ghz netværk igen.. og samtidig er windows begyndt at bruge det indbyggede netkort i mit bundkort.. istedet for mit high end netkort som jeg har monteret i computeren.. så findes der en måde som man kan simpelthen slette det gamle 2.4 ghz netværk fra modemmet/computeren? jeg kan ikke se det nogle steder i windows 10… og så tager det også omkring 4-5 min...

fredag, 6. november 2015, 20:14

windows backup

jeg har købt mig en ssd på 256gb til min stationære.. problemet er bare at jeg ikke orker at skulle starte forfra med windows 10.. der er voldsomt meget spam og det har taget mig mange timer med indstillinger osv... så hvis jeg indstallere windows 10 på min nye ssd så vil jeg gerne have mulighed for at gendanne det hele til som det er nu.. istedet for at jeg skal starte forfra med det hele..

søndag, 6. september 2015, 06:25

windows 10

jeg prøver at få installeret windows 10 på min pc men inde på microsofts hjemmeside står der at man skal opdatere computeren indtil der kommer et lille windows ikon frem nede på proceslinjen, og så kan man opgradere gratis hvis man har windows 7 eller 8, det har jeg så prøvet men der kommer ikke noget ikon frem nede på proceslinjen med et tilbud om at opgradere gratis, så hvordan får jeg windows 10 installeret på computeren? bliver det muligt på et tidspunkt at købe windows 10 på CD med en produ...

torsdag, 28. maj 2015, 22:05

bluetooth

Citeret fra "Renegger" Plantronics Backbeat Pro. Har lige købt det og det er perfekt til musik på smartphone og PC. Spil er lyden også rigtig god, men microphonen har jeg problemer med i Windows. Derfor bruger jeg en løs mic. til tale og så bruger jeg lyden i headset. Det har også ANC, NFC og kontrol på ørekopperne til at skrue op ned, skifte nummer og pause musikken, men dette virker heller ikke optimalt under Windows. Hvad for et bluetooth USB dongle bruger du til windows? Jeg bruger dette, o...

søndag, 17. maj 2015, 02:33

[SØGES]Keyboard

det skal nok helst ikke koste meget mere end dem som er blevet foreslået indtil videre, og det behøver ikke være mekanisk, det er bare vigtigt at det er uden numpade eftersom mit nuværende keyboard med numpad er for stort og klodset.

søndag, 17. maj 2015, 02:30

bluetooth

så vidt jeg husker med bluetooth så er det nemt at få til at virke med en smartphone, men med windows er det lidt mere besværligt fordi man skal installere drivers osv.

lørdag, 16. maj 2015, 04:01

bluetooth

De ser faktisk rigtigt fede ud, men virker de med windows 7? http://www.belkin.com/us/p/P-F8T065/ mit bluetooth dongle er dette

fredag, 15. maj 2015, 10:26

[SØGES] Equalizer

Drivers downloadede jeg fra realteks hjemmeside, men equalizeren vil kun virke nogle gange, det er derfor jeg skal have fundet en anden løsning.

fredag, 15. maj 2015, 02:36

Spilsamling

Citeret fra "nitan" Er det CD/DVD'er eller digitalt ? ved CD/DVD så må du sælge dem til gud og hver mand Det er bare nogle CD i plastikbokse (warcraft 2 og 3, diablo 2 og expansion) med CD keys.

fredag, 15. maj 2015, 02:32

reparationstid

Jeg tager fat i dem og så må jeg høre dem engang.

fredag, 15. maj 2015, 02:09

bluetooth

jep det skal være bluetooth eftersom de skal bruges sammen med min smartphone også

fredag, 15. maj 2015, 02:08

[SØGES] Equalizer

finde hvad hos producenten???

torsdag, 14. maj 2015, 09:43

bluetooth

hejsa jeg leder efter nogle trådløshovedtelefoner med bluetooth, de skal bruges til gaming og musik. jeg har søgt og det eneste som jeg har fundet som ser fornuftigt ud er disse.. http://dk.creative.com/p/headphones-headsets/sound-blaster-jam http://www.harmankardon.dk/harman-kardon-product-detail_dk/hk-soho-bt-black.html kom gerne med nogle forslag

torsdag, 14. maj 2015, 09:42

[SØGES] Equalizer

jeg skal bruge en equalizer til at indstille lyden i mine hovedtelefoner i windows. sagen er den, at den equalizer som er indbygget i windows glemmer indstillinger hver gang man starter et spil op eller afspiller en sang, og det samme gør equalizeren i driverne til mit onboard lydkort. så jeg skal have fundet et equalizer program til windows, gerne gratis. jeg har søgt lidt menjeg syntes ikke der er så mange at vælge imellem. (Bedre overskrifter, tak )

torsdag, 14. maj 2015, 09:41

reparationstid

hejsa, jeg sendte nogle hovedtelefoner til reparation for nogle måneder siden, og webbutiken har stadigvæk ikke fået løst problemet, hvor lang tid har de i følge loven til at reparere dem?

torsdag, 14. maj 2015, 09:41

[SØGES]Keyboard

jeg søger efter et keyboard uden numpad som skal bruges til spil. mit keyboard er et standard lenovo keyboard med numpad som fulgte med min computer, og det er frygteligt at spille på og skrive på, og så fylder det for meget.. så jeg søger efter et keyboard uden numpad.. det eneste som jeg har fundet indtil videre er dette keyboard, men det er pænt dyrt.. http://gaming.coolermaster.com/en/products/keyboards/quickfirerapid/

torsdag, 2. april 2015, 01:59

ny SSD

jeg købte en Samsung 850 EVO og jeg er tilfreds, harddisken er lydløs og hurtig, men når jeg prøver på at installere drivers, kommer windows frem og siger at der mangler omkring 200mb plads, også selvom der er over 100GB ledig plads på harddisken når jeg kigger, hvad skyldes det ?

fredag, 27. marts 2015, 23:14

ny SSD

min bærbar computers harddisk er desværre røget så jeg skal have købt mig en ny, min bærbar er en lenovo g565, jeg tænkte på at købe en SSD til den, da det skulle være hurtigere og mere stille, nogle som har erfaring med dette ?

mandag, 9. februar 2015, 18:35

Mailprogram

hejsa jeg bruger microsoft outlook rigtigt meget på windows xp, men desværre er microsoft outlook blevet slettet fra windows 7, som jeg bruger nu, og erstattet med windows live mail, som jeg syntes er et dårlig program, er der nogle som har erfaring med nogle mail programmer ligesom outlook som man kan downloade gratis?

torsdag, 5. februar 2015, 18:23

RMA loven

Jeg vidste ikke at firmaet havde fået så mange dårlige anmeldelser og jeg tjekker normalt aldrig trustpilot eftersom der er meget fusk med anmeldelserne på sitet, og normalt handler jeg også hos dustin hvor jeg er fast kunde, så det var måske en fejl at købe hovedtelefonerne hos firmaet. Med det sagt så fik jeg kontaktet forbrugerhotlinen og spurgte dem, og de sagde at sælgeren skal afhjælpe fejl og mangler for egen regning jvf. købeloven, så jeg gemmer postkvitteringen så jeg har bevis for at j...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.