Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 939.

mandag, 17. juli 2017, 20:45

Forfatter: Triple1.6

V: PC jeg overvejer at købe

Citeret fra "ShoutingSeeker" Mit forsigtige skøn ligger på ca 2600 kr. Det kan selvfølgelig variere, hvis nogle delene stadig har garanti på og med kvittering. Tak for det

søndag, 16. juli 2017, 17:50

V: PC jeg overvejer at købe

Jeg har ikke fulgt super med de sidste par år mht. til pc-dele, men hvad vil i umiddelbart råde mig til at byde for den sag her - er jo efterhånden en ældre model (til dels) Kabinet: Corsair, kender ikk modellen. CPU: i5 2500k 3,3 Ghz CPU køler: Cooler master hyper 212 evo GPU: EVGA GTX 970 4gb Ram: Corsair 8 gb (2x4) 1600 hz MB: Gigabite, kender ikke modellen. SSD: Micron 256 gb HDD: 1 TB PSU: Corsair CX600 På forhånd tak!

mandag, 21. december 2015, 09:21

K: iPhone (5? - Gerne billig)

Citeret fra "Niller6666" Hej Triple1.6 Jeg har en iPhone 5 til salg. Skærmen virker ikke længere. Der er lodrette striber i den ene side og touch er kaput Men den lader fint og man kan komme i kontakt med den via homeknap, skærmlås og volume op og ned. Tak for tilbuddet men har købt en 4S og reservedele til min 5'er

fredag, 11. december 2015, 18:20

K: iPhone (5? - Gerne billig)

Hej Tweakere Et lidt desperat forsøg, men here goes: Min mobils ladeport er desværre død - så jeg skal ud og have fat i en ny, men det er jul og det koster, så tænkte om en af jer måske har en gammel iPhone 5 liggende, den skal bare kunne lade og synce med pc - er ligeglad med egentlig stand bare den virker. Ser selvfølgelig gerne den er så billig, budgettet er ikke så godt efter julegaveindkøbet - så hvis en af jer kunne bruge lidt ekstra julegavepenge, og vil hjælpe en 'fattig' datamatikerstud...

fredag, 4. december 2015, 16:15

S: SteelSeries 9H Headset

Hej Alle Jeg sælger et splinternyt SteelSeries 9H, jeg har fået en RMA sag - det har været åbnet for at teste at det virke og det er alt. Byd løs, jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge osv. -Søren Befinder sig i Grenaa, kan leveres til Aarhus eller sendes

fredag, 21. august 2015, 14:43

V: Stationær uden HDD og Laptop

Helt i orden, du siger bare til - kan evt. pm'e min mai og mit nummer, så kan du bare skrive hvis det er Skal nok prøve at komme herind og kigge

fredag, 21. august 2015, 05:41

Citeret fra "Ra66it" Citeret fra "JanVen" Hvis #2 er interesseret i PSU, kunne du jo sælge: CPU: Intel i5 2500K Bundkort: ASUS P8Z68-V Pro Ram: G.Skill RipjawsX 2x2GB, PC-12800 GFX: HIS Radeon HD6950 2GB (Shaders Unlocked) Til mig - så er der ikke så meget tilbage jo Hvad vil du give? Triple1.6: Hvad vil du give for PSU? Og kan i hente i Aarhus? Jeg kan hente i Aarhus, gerne på Skolebakken eller Hovedbanen - men ved ikke lige hvad prisen skulle være, havde håbet på at får den ret billigt, da to...

torsdag, 20. august 2015, 05:21

Kan ikke give en egentlig vurdering, men skulle du ende med at sælge i dele er jeg interesseret i PSU

søndag, 9. august 2015, 22:41

Gamer Stationær!

Citeret fra "jacobbaum" Hej, tak for feedback - lige fra den konstruktive til den direkte. Jeg har vidst overvurderet prislejet. Prisen samlet vil hedde omkring 6.-6500 :-) Undskyld, men læser du hvad de skriver - man kan bygge en tilsvarende maskine for de penge, med nye dele - hop på DBA hvis du skal have så meget for den, det er mere sandsynligt OT: Hvis du ender med et lidt mere seriøst HBO vil jeg meget gerne vide hvilken PSU der sidder i da jeg leder efter en ny til noget Crossfire

lørdag, 20. juni 2015, 19:02

V/S: Samsung 27" SyncMaster S27B350H

Hey DB'ere Jeg har sådan en stående som jeg ikke helt ved hvad skal koste, jeg overvejer nemlig at sælge den, da den er lidt stor at game på - og jeg bruger derfor min 24" skærm langt mere. Her er et link til specs osv. Proshop Link (specs) På forhånd tak OBS: Kan levere den til Aarhus H ved et meget hurtigt salg, da jeg tager til Sjælland mandag formiddag Kan også leveres til Valby st og Lyngby st -Søren

onsdag, 10. september 2014, 03:03

Hardware bortgives på Tweak.dk

Citeret fra "emilpapis93" Jamen jeg har faktisk en kasse liggende med nogle gamle pentium4 og athlon boards, 2-3 cpu'er og nogle strømforsyninger samt lidt ekstra Kan kontaktes på 29872907. Så kan jeg smide billeder osv. Jeg gider ikke sende det kun til hent selv! Har du en PSU liggende der kan trække et 4850HD til et projekt jeg er igang med?

mandag, 11. august 2014, 03:43

ASUS bærbar til salg

Kvittering, stand, placering og HBO?

mandag, 14. juli 2014, 01:22

S: 88 Xbox 360-spil

Bed i det sure æble og gik i Gamestop.

søndag, 15. december 2013, 19:21

Xbox 360 Spil (Ca. 100)

Hey Tweakers Jeg sælger mine Xbox 360 Spil, da jeg ikke spiller så meget andet end GTA V på den, jeg kan lave en liste hvis der er interesse, men størstedelen er på billederne vedhæftet, de andre skal lige findes på hylderne. Det hele er i Grenå og kan sagtens sendes, sælges helst samlet, men bud både afhentet og pp modtages. Jeg forbeholder mig retten ikke at sælge og så videre og så videre... http://imageshack.us/g/1/10452987/

onsdag, 2. oktober 2013, 00:32

S: 2 Defekte + 1 Semi-Defekt PS3

Her er to af dem http://s1291.photobucket.com/user/kln19/…ee9233.mp4.html og den sidste kan tænde, vise billede osv. men får en overophedningsfejl.

tirsdag, 1. oktober 2013, 19:46

S: 2 Defekte + 1 Semi-Defekt PS3

Hey Tweakers Jeg købte et par defekte PS3 Fat for lidt tid siden, da jeg ønskede et weekenprojekt, men studiet æder simeplthen for meget tid, så sælger dem derfor videre til en der måske har mere tid og glæde af dem... Der er tale om 3 Fat-Modeller, den ene med Garanti-segl, HD og det hele, en med HD, og til sidst en uden HD.. De sælges samlet hver for sig, og ser gerne HBO samlet for dem alle på 600 kr. da mit tab så er minimalt. Men eller bare byd så må jeg jo se ad. Min tråd = Jeg har ret til...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.