Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 401.

onsdag, 7. juli 2010, 09:36

Forfatter: xEEDR-

Casual raiding guild, tak

Well, lige pt. spiller jeg på Kilrogg som Horde, men jeg er klar på server transfer. Forbliver helst Horde, men det skal ikke komme i vejen for et passende guild. Skulle måske have nævnt det i posten

onsdag, 7. juli 2010, 09:20

Casual raiding guild, tak

Hej folkens. Jeg tænkte på om i kendte nogle casual raiding guilds, i kunne anbefale mig (og eventuelt et par venner, hvis de ellers også er klar på et nyt guild)? Jeg vil ikke smide en specifik ansøgning op her, men derimod hvis i kunne linke til nogle guild hjemmesider, som jeg kunne kigge lidt nærmere på, ville jeg være meget taknemmelige. For min skyld er det lige godt, om det er rent dansk eller ej. Jeg er klar over at det er et lidt underligt tidspunkt at finde nyt guild på, eftersom WotlK...

mandag, 16. oktober 2006, 21:45

Rengøring af kabinet.

Hejsa. Jeg har et Antec Super Lanboy, i køleren som sidder foran på kabinettet, er der en masse støv, fordi den computeren plejede at stå på gulvet. Er der nogle måder man kan rengøre køleren på? Har overvejet at støvsuge det ud, men ved ikke lige om den har godt af det. Nogen med noget erfaring på dette område?

torsdag, 17. august 2006, 21:17

GTA savegame problem.

Hejsa. Jeg har fundet GTA San Andreas frem, og vil til at spille det igen. Jeg havde et gammelt savegame der lå på computere, så ville da til at spille igen. Men da jeg så havde gennemført et par missioner, og skulle videre med en ny, lavede spillet altid en ulovlig handling. Fint nok, så geinstallerer jeg så bare. Nu er problemet så bare jeg ikke kan loade mit gamle savegame, men jeg kan sagtens starte nyt spil, og så loade det. Da jeg ikke rigtig har lyst til at starte helt forfra, så ville je...

mandag, 14. august 2006, 17:20

RE: Ekstra ram til bærbar.

Citeret Originally posted by DeH Citeret Originally posted by xEEDR- Citeret Originally posted by DeH Citeret Originally posted by xEEDR- Hej. Jeg står og skal bruge 512 ram til min bærbar, en Acer Travelmate 4602WLMi. Spørgsmålet lyder: Har det betydning for ydelsen hvis det ikke er samme rammærke? På forhånd tak. Absolut ikke. Kører selv med G.Skill ram i min Vega bærbar, NP Okay. Så vil jeg da prøve at finde noget på edbpriser Du skal bare huske at købe af den rigtige type, hvilket nok er SO...

mandag, 14. august 2006, 17:08

RE: Ekstra ram til bærbar.

Citeret Originally posted by DeH Citeret Originally posted by xEEDR- Hej. Jeg står og skal bruge 512 ram til min bærbar, en Acer Travelmate 4602WLMi. Spørgsmålet lyder: Har det betydning for ydelsen hvis det ikke er samme rammærke? På forhånd tak. Absolut ikke. Kører selv med G.Skill ram i min Vega bærbar, NP Okay. Så vil jeg da prøve at finde noget på edbpriser

mandag, 14. august 2006, 16:39

Ekstra ram til bærbar.

Hej. Jeg står og skal bruge 512 ram til min bærbar, en Acer Travelmate 4602WLMi. Spørgsmålet lyder: Har det betydning for ydelsen hvis det ikke er samme rammærke? På forhånd tak.

lørdag, 1. juli 2006, 16:00

Metal

Metallica Megadeth Dream Theater Klasse

fredag, 19. maj 2006, 23:53

Ændre farver i XP?

Citeret Originally posted by xenon stylexp er nok det du leder efter - jeg synes selv det er lidt skod :/ - kør evt geoshell istedet - så kan du style dit GUI fuldstændigt - og det er faktisk ret simpelt Ellers kunne han patche sit Windows med Neowin fis. Det er meget simpelt. Man patcher, genstarter og finder det ledeste theme og blærer sig med det

onsdag, 10. maj 2006, 10:37

Another PS creation

Det er da "okay" men alt for tomt imo. Ville ikke selv bruge det som wallpaper

onsdag, 10. maj 2006, 09:47

Wow filmatiseres

Håber bare ikke den skuffer. De har meget at leve op til

torsdag, 4. maj 2006, 14:42

Webcam program...

Citeret Originally posted by Fragman ellers findes webcam XP ...super til at styre den slags og nemt at opsætte http server... Det kan også tage billeder eller hvad? Har nemlig selv fået cd'en med programmet væk til mit webcam

torsdag, 4. maj 2006, 14:41

Smadret bærbar?

Citeret Originally posted by mrflashbag ta det roligt. når computeren er hentet af fragtselvskabet går der ikke særlig lang tid. min storesøster har haft sendt sin acer afsted 2 gange nu og begge gange tog det under 3 dage for dem at få den til at køre. Er skam ganske rolig

torsdag, 4. maj 2006, 13:25

Smadret bærbar?

Citeret Originally posted by Don_Jabbe Du skal have sendt den ind sådan de kan finde ud af hvad problemet er. Men spørg en af dine venner om de ikke har en ekstra. Ellers så må du høre ved Acer om hvad de kan gøre ved det. Det ser sådan ud. Må gøre det her i morgen så. Må nøjes med skolens maskiner indtil videre så :p

torsdag, 4. maj 2006, 09:34

Smadret bærbar?

Citeret Originally posted by niller Citeret Originally posted by xEEDR- Den er fra Januar, men er ikke meget for at sende den ind. Kan ikke rigtig undvære den i skolen Prøv at ringe ind til derees kundeservice og høre hvor lang ventetid der er...og hvis det endelig er har en lære på skolen eller en anden elev eller noget en du kan låne imens vel EDIT: Hvis nu det er noget som er gået løs eller noget jo og så du selv begynder at pille ved den bortfalder garantien jo... har du opdatere alle drive...

onsdag, 3. maj 2006, 20:40

Smadret bærbar?

Den er fra Januar, men er ikke meget for at sende den ind. Kan ikke rigtig undvære den i skolen

onsdag, 3. maj 2006, 20:09

Smadret bærbar?

Hej. Min bærbar opfører sig vildt underligt for tiden. For 1 uge siden havde jeg dagligt bluescreens. Nogle gange når man startede den op, kunne den ikke finde noget OS. Jeg formaterede den så, men i dag begyndte den igen. Jeg aner virkelig ikke hvad der kan være galt. Jeg har en mistanke om det kan være Microsoft Visual Studio der ødelægger noget, for den var ikke sådan før jeg fik det. Det er ret vigtigt for mig min bærbar kører stabilt, da jeg skal bruge den dagligt i skole. Er der nogle der ...

mandag, 24. april 2006, 18:37

Gammel computer

Citeret Originally posted by Don_Jabbe Dig og dine venner kunne selvfølgelig også bruge den til pc kast til lan Det er faktisk kanont sjovt Naaaah.. Det er nostalagi ?

mandag, 24. april 2006, 14:33

Gammel computer

Hey hey. Jeg har en gammel computer stående på mit værelse (min mors tidligere computer) og aner ikke hvad jeg skal gøre med den. Den må da kunne bruges til et eller andet? Indholdsmæssigt tør jeg ikke sige så meget, udover at det er en 400+/- mhz Celeron CPU, Voodoo 3 grafikkort og 8gb harddisk. Nogen af jer der har idéer til hvad jeg kan gøre med dette nostalgiske vidunder?

onsdag, 5. april 2006, 14:54

Vis jeres desktop!

Desktop @ laptop

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.