Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 23. marts 2011, 11:36

Forfatter: Butcher

SOLGT

Jeg bor i Aalborg, og kunne godt være interesseret i NAS alene. Hvad skal den koste afhentet?

onsdag, 16. februar 2011, 20:12

Ny Skærm

Jeg er med på en kigger, jeg søger også en skærm. Har selv kig på denne her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=484867 Det er 16:10, hvilket er SUPER nice.

mandag, 31. januar 2011, 21:07

Resette win7 pas og kopiere SAM filer ind, for at genoprette?

Fedt nok, kan da prøve om det virker Har selv prøvet ophcrack, som gør det samme. Den kunne dog ikke knække koden, den må være for stærk nok. men tror kun det er bogstaver

søndag, 30. januar 2011, 16:23

Resette win7 pas og kopiere SAM filer ind, for at genoprette?

Ja titlen siger jo næsten det hele Der findes værktøjer, hvor man kan resette koden på en bruger konto på en win7 maskine, hvis man har glemt sit kodeord. Mit spørgsmål er så, om jeg kan sætte harddisken i en anden computer, kopiere SAM filerne(hvor brugeroplysningerne skulle være gemt), og når jeg så er færdig på computeren, sætte de kopierede SAM filer ind igen, hvorefter det gamle kodeord så vil være på ingen? Håber i er med

mandag, 20. december 2010, 11:47

Mediecenter i serverum

Forstår slet ikke du vil have både en ix CPU og grafikkort? Der er jo indbygget grafik i dem, og så vent med at køb grafikkort til den ikke er hurtig nok længere, om et par år. Jeg har lige bygget et, og en i3 er jo som designet til mediecenter. Du har ikke brug for mere kraft i dem.

tirsdag, 23. november 2010, 08:13

Hvilken sleeve til Lenovo T410

Men jeg synes bare ikke jeg kan finde nogen 14" Crumbler på deres hjemmeside?

mandag, 22. november 2010, 23:17

Hvilken sleeve til Lenovo T410

Eftersom der står hardware og tilbehør kommer den nu her ind! Kan folk der ude anbefale en Sleeve til en Lenovo t410 med 9 cell batteri?

mandag, 22. november 2010, 23:05

iOS 4.2 i dag

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Efter min mening er jailbreak en nødvendighed, ellers er en iPhone sgu for kedelig. Tvivler på jeg havde haft både 3G, 3GS og nu 4'eren uden jailbreak. Efter min mening er det helt unødvendigt, og tidsspilde

mandag, 1. november 2010, 09:57

Nogen der har prøvet Digsby?

Ja man skal lige være lidt opmærksom under installation, men ellers er der ingen problemer

søndag, 31. oktober 2010, 10:38

Nogen der har prøvet Digsby?

Jeg bruger det, og det kører super.

søndag, 31. oktober 2010, 10:37

Hvad synes vi om det nye Live Messenger?

Bruger Digsby. Facebook og msn samme sted, det duer.

mandag, 11. oktober 2010, 11:10

10.10.10 10:10

Bliver federe næste år 11:11 11-11-11

lørdag, 11. september 2010, 14:49

Hvor er den kære Burger dog?? :)

Er heller ikke så aktiv som back in the days. Vel mest fordi jeg har fået mange andre ting at se til, og så bare er vokset lidt fra det. men kigger stadig forbi fra tid til anden

søndag, 1. august 2010, 18:25

iPhone 4

Jamen hvad skal de gøre?? Det er jo selve designet der er "problemet". Der er intet at gøre, før der skal laves en ny model. Det skulle efter sigende ikke kunne lade sig gøre, at putte en coating på antennen, da den er af rustfrit stål. Den overfladebehandling, som gør den rustfri, gør samtidig, at en coating som ville beskytte antennen, ikke kan sidde fast

tirsdag, 6. april 2010, 17:38

Iphone skærm reparation

spørg inde på mobildebat.dk. Der er en som tilbyder at reparere de ting der til en billig penge. 500 eller sådan noget alt i alt vist.

onsdag, 17. marts 2010, 14:19

Logitech Z-5500

Jeg har z5500 og bruger den til mit tv setup. Men hvad vil du vide? z5500 har optisk og coaxial som digital og ellers 3 minijack indgange. Så afhænger det jo af hvad der er ud på dit tv osv, så er det jo bare selv at finde ud af det

onsdag, 10. marts 2010, 15:14

PØlse JØrgen Lukker!

Citeret Oprindeligt indlæg af steven Her er lige et direkte link, 1:12:39sec inde i klippet går det løs: http://www.dr.dk/Forms/Published/Playlis…461970&odp=true Det jo fantastisk at få sit digt læst op i radioen hvorfor kan jeg ikke spole i den? det direkte link altså...

søndag, 7. marts 2010, 14:23

PØlse JØrgen Lukker!

Citeret Oprindeligt indlæg af Simonthk Citeret Oprindeligt indlæg af steven Citeret Oprindeligt indlæg af Mike thk Øøøøv. Hvem skal så hjælpe os med at lave pølser?? Pølse jørgen skal bestå og hans løgbrød ligeså haj haj haj ku ikke være mere rigtigt er det muligt at høre det fra P3 et sted? (edit: fundet) Du er velkommen til at poste link

fredag, 5. marts 2010, 10:43

Microsoft Security Essentials

ingen grund til at have mere end MSE, det løser fint rollen som virusprogram for mig.

tirsdag, 9. februar 2010, 23:41

Bærbar til min mor til 5.000kr?

Ser godt ud. Tror sgu det bliver den så, ligner en fornuftig maskine til almindeligt brug. Mange tak for jeres hjælp

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.