Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 13. juli 2017, 23:42

Forfatter: Rolis

Gamle Tweak.dk brugere

Det er godt nok længe siden ... onsdag, 27. november 2002 !! Jeg blev især kendt efter et forsøg på at lege med overclocking, hvor jeg hverken havde adgang til isolering eller tøris, så jeg valgte i min spæde ungdom at bruge ... amatør midler og is fra fryseren. Der var en Athlon der futtede af, og en masse Tweakere der lå flade af grin

mandag, 16. marts 2015, 07:19

Server hosting i Danmark

Jeg vender lige tilbage nu med en melding på, hvad vi har besluttet at gøre, Efter anbefaling fra Lowprofile (Tak i øvrigt!) har jeg haft en lang dialog med https://www.proudwing.com/ , jeg har ikke tidligere set dette firma, men det tror jeg, at kommer til at ændre sig Hvorfor, at lige præcis vi oplever DDoS-angreb er svært at sige, men det kan være sandsynligt, at en række konkurrenter fra nordøst samt fjernøsten er utilfredse med os Rigtig fin service, og rigtig fornuftige priser. Enterprise-...

onsdag, 11. marts 2015, 07:35

Server hosting i Danmark

Kære Tweak! Det er godt nok længe siden, at jeg har været herinde, mon de gamle stadig er her? Back to topic: Jeg søger, for en virksomhed, professionel hosting med setup i Danmark. Det drejer sig om om en løsning til tre ting: - Tung Magento webshop - Website som i stigende grad oplever DDOS angreb - SQL Databaseserver For alle punkter gælder, at - De er kritiske at holde kørende. - Serverne skal være noget nær det hurtigste der kan findes i landet. (JA jeg siger klippestabilt, og samtidigt lyn...

onsdag, 7. december 2011, 15:45

Deling af billeder med familie

Plejer selv at bruge Dropbox, lige indtil man overskrider den tildelte plads Herefter er Flickr.com super fedt og hvis du gider at bruge lidt tid kan du købe noget webhosting og bare smide billederne op på din server evt. med et helt simpelt galleri website tema med Wordpress eller Joomla eller noget.

tirsdag, 22. november 2011, 01:15

Gode vedligeholdelses / sikkerhedsprogrammer

Microsoft Essentials som der bliver nævnt Malwarebytes Tune Up Utilities Microsoft Essentials er dog super godt til det meste.

lørdag, 21. maj 2011, 00:00

Så kom jeg til at købe bil!

Tillykke ! Er selv for ikke sålænge siden hoppet i en Alfa Romeo 156'er ! En rigtig drømmebil... !

fredag, 20. maj 2011, 23:54

Begynder bil?

Toyota Corolla 1.6 eller 1.3, hhv. 5 dørs eller 4 dørs. 1993 - 1995 Først nævnte er bare en smuk bil, en musikalsk bil ville nogen sige. Dejlig at køre, nem at køre, reservedele til næsten ingen penge, meget få mekaniker besøg, ingen nævnværdige rustproblemer. Kan virkelig klare alt næsten ! 2. nævnte er ligesom 1. nævnte, bare med lidt mindre motor, hvilket man dårligt nok mærker da den trækker overraskende godt. og så synes jeg ikke at denne model er lige så pæn som den anden, men ellers hipst...

søndag, 3. april 2011, 22:38

SV: SV: SV: SV: Edderkopper - FØJ!!!! AKUT!

Citeret Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz Du ved vel godt at sådan nogle kommer altid som par og når den ene er fanget bliver den anden meget urolig og aggressiv... lidt ligesom hveps om efteråret når de ikke længere har et formål med tilværelsen... Glæder mig allerede til at sidde i skrædderstilling på en stol hos ham ! Hahaha GiZzZa, Edderkoppernes konge... NOT !

mandag, 14. marts 2011, 23:12

Edderkopper - FØJ!!!! AKUT!

TUDEFJÆÆÆS ! Hahahahahahhaha !! LÆR DET ! På den anden side, hvad med at du tager en kost, og skubber den ud gennem terasse døren ?

torsdag, 24. februar 2011, 22:26

Nogen andre der også skal skrive BA-projekt nu her?

Ikke endnu, men lyder sindssygt spændende. Se evt. BBC dokumentaren "The Power of Nightmares" for at få mere inspiration. ! Watch 'em here, find dog lige god tid frem: Part 1: http://video.google.com/videoplay?docid=2798679275960015727# Part 2: http://video.google.com/videoplay?docid=…171665328041876 Part 3: http://video.google.com/videoplay?docid=2081592330319789254#

søndag, 19. september 2010, 22:28

Hvor er den kære Burger dog?? :)

Det er nok den gamle stemning der er røget som gør at nogle af os smutter ! ALT for mange subforums IMO og de gamle som man "voksede op med" er forsvundet. Jo Bentz var seriøst en fordomsfuld sur mand, men hold da ferie hvor kunne han få følelserne i kog ! Nu er det bare... psssst... for stort, for livsløst. Og ja alle de andre gamle gutter, nogle mega karismatiske endda er væk (Aerial ! Super cool dude) etc. Og som tASHDA nævner, så er overclocking bare ikke det samme længere, kan huske tiderne...

torsdag, 13. maj 2010, 01:42

Auto Spejle fra Hdd til Ekstern hdd

Hey Tweakers, Jeg vil gerne have min ene eksterne harddisk (1) til konstant automatisk at spejle/backuppe min primære hdd og dernæst have ENDNU en ekstern harddisk til at spejle Ekstern Harddisk 1 Hvilken software/ hvordan kan det gøres?

mandag, 21. december 2009, 21:08

SMS fra pc TIL tlf ?

Op

lørdag, 19. december 2009, 23:16

SMS fra pc TIL tlf ?

Hey Tweakers ! Nokia E71 ! Jeg har manuelt via Pc Suite kopieret en masse sms'er UD til computeren. Nu vil jeg tilgengæld gerne sende dem retur, til min indbakke eller en af "mine mapper", men det kan jeg åbenbart ikke via Pc suite eller Ovi suite. Kan I hjælpe mig ? Jeg kan kun kopiere dem ind til "kladder" og når de er i kladder kan jeg ikke rykke dem anywhere via tlf...

søndag, 11. oktober 2009, 21:47

S/B: 11.6 Packard Bell netbook -> Større computer

3-cell eller 6-cell batteri ? Hvor i landet ? :-)

søndag, 11. oktober 2009, 13:58

Mærkelig besked på telefonen efter at have set video..

Turk Hava Yollari, Aka. Turkish Airlines, just in case you wondered.

fredag, 2. oktober 2009, 13:17

S: BOSE Mobile on-ear headphones

Nej tror ikke det er QF3, Pres den op på 800 kr. og så begynder jeg at notere. De er jo næsten ubrugte :-O :-P

torsdag, 1. oktober 2009, 16:35

S: Ipod Touch 32 Gb

Må indrømme at jeg ik lige havde tjekket HBO, det blir lige rettet til, tak Psycho

torsdag, 1. oktober 2009, 15:54

S: Ipod Touch 32 Gb

Op

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.