Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 8. september 2009, 22:01

Forfatter: BUGz

Playstation 3 bliver 3D-konsol

På elektronikmessen IFA i Berlin har Sony demonstreret en kombination af sine kommende 3D-fjernsyn og spilkonsollen PS3 Slim med 3D-understøttelse. Sony satser stort på 3D - den nødvendige teknologi skal indbygges både i fjernsyn, computere, Blu-ray-afspillere og spilkonsoller. I fremtiden skal det være muligt ikke blot at se sine film i 3D, men også spille og se tv i tre dimensioner. Sonys demonstration på IFA bestod af et 200 Hz fjernsyn med shutter-briller. På PS3-konsollen kørte det futurist...

tirsdag, 8. september 2009, 21:47

Inspiration fra Station 2.. Vil du beholde eller aflevere en pung fundet på gaden.

Jeg forstod tydeligt ikke den besked jeg fik tidligere i dag, så jeg holder lige en uges ferie fra Tweak.dk

tirsdag, 8. september 2009, 19:25

Inspiration fra Station 2.. Vil du beholde eller aflevere en pung fundet på gaden.

lol det er sq da totalt 80`er agtigt at rende rundt med en fed pung i baglommen i københavn er det mere alm. ikke at have en pung, med mindre man er morfar eller ikke går ud skriver ikke noget om at kortholder er alm. du skulle bare lade vær med at citere mig til at starte med, postede bare min holdning og var ikke ude efter en diskussion

tirsdag, 8. september 2009, 17:32

Citeret Oprindeligt indlæg af dna Tjah, mit umiddelbare gæt er 80-95 % af befolkningen (i svenborg) Anders

tirsdag, 8. september 2009, 17:19

hvem går med pung nu om dage, eller kontanter for den sags skyld har selv kun en lille kreditcard holder til 6 kort - alså ingen cash

tirsdag, 8. september 2009, 14:57

TWEAK`s Einstein

Citeret Oprindeligt indlæg af The Brain Sidder stadig lige og lurer over hvorfor du mener du er klogest inde for Matematik? Du ved næppe hvad alle brugerne på Tweak.dk er uddannet og laver til daglig? lol - det var en joke - som i og selv om jeg ville få 134 siger det mere noget om mig selv ind om andre, og når jeg skriver tweaks einstein er det for motivere inted andet Citeret Oprindeligt indlæg af BUGz denne IQ test siger efter min mening ikke skide meget om homo sapien`s intelligens, den min...

tirsdag, 8. september 2009, 14:52

TWEAK`s Einstein

nej det klart - hehe men der var nu en "her" der fik 133 uden at svare på de sidste 3, så

tirsdag, 8. september 2009, 14:46

TWEAK`s Einstein

Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog 111, og de sidste 4 kunne jeg ikke fordi der kom en idiot og trykkede random på dem.. gider ikke tage den om nu no worrys, hvis du havet svaret rigtigt på de sidste 4 var ikke kun blevet tweaks einstein men hele verdens

tirsdag, 8. september 2009, 14:35

TWEAK`s Einstein

Citeret Oprindeligt indlæg af |KTS| Det har intet med alder at gøre. Thry-This forklarede det faktisk ganske fornuftigt. han forklare bare ordet spredning (ganske fint) men ikke hvad (16) bruges til og jeg ved med 100% garanti at (15) bliver brugt idag og (24) blev brugt før i tiden men hvad med (16)

tirsdag, 8. september 2009, 14:26

Afspilning mkv 1080 på asrock ion 330

har fundet løsningen til dig abcon (og puma99dk|) afinstaller alle codec og hent -> MPLAYERC home cinema - og under -> view /options / playback / output / check = EVR Costum press. http://i162.photobucket.com/albums/t258/…Untitled-23.png husk - haali media splitter + ac3filter (audio) vedr. din cpu load, lå den på 100% da ? for hack hver 5sek. er ikke et cpu problem men et software problem cpu overload resulterer som regl i pixelering

tirsdag, 8. september 2009, 14:11

coreavc er en codec og bruger der for ikke dxva, og så er den baseret på directshow og vil der for ikke blive benytted/tilladt af W7 core support: CoreAVC is only a decoder and not a renderer it has to pull the decoded frame from the card into main memory to pass it further down the directshow filter chain. This does have a speed cost but has the advantage of allowing further processing of the image (color adjustments/conversions, subtitle overlays, anything else a filter between CoreAVC and the...

tirsdag, 8. september 2009, 13:21

Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| hva er det for noget fis BUGz mit funker, køre selv med CCCP og CoreAVC hvor jeg så bruger mit 8800GT 512mb til at decode alt x264 i MPC med. ect... slap af morfar du har ikke brug for h264 codec under windows 7!!! og selv om du kan se codec icons i tray er ikke ens betydne med at de bliver benytted men bare at de er åbnet så nu har du 3 stk. h264 codec installeret - ffdshow / coreavc / W7 codec

tirsdag, 8. september 2009, 13:13

Citeret Oprindeligt indlæg af puma99dk| Hent Combined Community Codec Pack (CCCP) istedet for VLC og få Media Player Classic, og så hent CoreAVC og brug dit Nvidia kort til decoding af 1080p det køre meget bedre ect... det giver ikke mening at hente CCCP, som i indeholder ffdshow (h264 codec) og så hente coreavc som også er en h264 codec, og coreavc er ikke freeware men som nævnt tillader windows 7 ikke codec baseret på directshow, og har sin egen - so no need for external codec

tirsdag, 8. september 2009, 12:58

dxva er noget man bruger til org. Blu-Ray eller Blu-Ray strukture (avchd) playere som - powerDVD 9 og Totalmedia theatre 3 - bruger det hvor codec som coreavc/ffdshow/w7 codec - laver en slags software video acceleration, så her er det værken GPU eller CPU der står for main decoding men codec softwaren

tirsdag, 8. september 2009, 12:49

GTX 350 vs. GTX 295?

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman desværre er det som alt andet med planer, forsinkelser osv kan opstå, og det er ikke sikkert vi ser det i danmark de første par måneder. det har du så ret i, og min "teori" blev også forsinket en måned, men det var stadigvæk det hele vær q6600 prisen blev mere en halveret

tirsdag, 8. september 2009, 12:40

windows 7 har indbyggede h264 codec, og tilladere ikke andre codec havede selv problemer, og afinstallerede min codec (ffdshow) og bruger nu kun haali media splitter og den indbyggede windows media player ffdshow is based on DirectShow. Microsoft built-in codecs are based on Windows Media Foundation. Windows 7 will ignore any filter based on DirectShow when there is already one based on Windows Media Foundation Windows 7 means the death of anything based on DirectShow, and ffdshow will need to u...

tirsdag, 8. september 2009, 12:25

GTX 350 vs. GTX 295?

der er massere at hardware producenter der laver -> roadmaps da jeg byggede mit system for 2år siden, blev det bygged teoretisk 3måneder før efter intels roadmap (q6600/p35)

tirsdag, 8. september 2009, 11:49

TWEAK`s Einstein

jeg vil helt klart tro at spredning (16) er til hvis man er uden for alders grænsen (18-30) efter som at (24) hvar hvad man brugte før i tiden og (15) bruger man nu, og for skællen mellem (15) og (16) er minimal (~1%)

mandag, 7. september 2009, 13:28

TEST AF NET www.speedtest.net

Citeret Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe Der står at den er mindre end 50 miles væk uanset så er det totalt ubrugligt, 50 miles = ~75km og alle i denne tråd ligger større/mindre/ eller = 75km fra serveren og sjælland er ingengang 75km bred jeg bor i københavn og så skulle hvores fælles ejendoms serveren (2000 beboere) stå i jylland et sted - lol

mandag, 7. september 2009, 13:18

3F reklamer i parken

de "gamle" fagforeninger bliver drevet lige som regeringen, der bliver ikke hold igen med udgifterne fx. så skulle alle HK`s fagforening repræsentanter på arbejdspladserne til møde i jylland -> med flyveren, + hotel og mad for +500, alene dette møde løb op i 2 cifrede million beløb og hvad fik "medlemmerne" fået ud af dette -> nada

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.