Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 233.

tirsdag, 31. oktober 2006, 18:49

Forfatter: Malone

Gammel Busta Rhymes sang

http://youtube.com/watch?v=ZRFPC0uVdeY Gimme Some More, fandt ud af det. Se videoen, den er røv fed!

tirsdag, 31. oktober 2006, 16:49

Gammel Busta Rhymes sang

Hej Jeg søger en Busta Rhymes sang, hvor han i musikvideoen er i en tegnefilm og jagter sin mor eller noget lignende. Hvor moren til sidst ender op på køleskabet og skriger.. Mvh Nikolai

fredag, 22. september 2006, 21:57

RE: uglyphoto cvirus hjælp hjælp hjælp

oki fik den fjernet, lavede system restore, men jeg vil gerne have et anti virus der virker. nogen der har et forslag på et der virker og jeg kan ikke fjerne mit symantec anti-virus. jeg gik ind på add and remove og jeg kan ikke slette det fordi den siger at det er i brug. og jeg ved ikke hvordan jeg lukker det ned, det eneste jeg ved er at jeg kan enable og disable det, hvordan lukker jeg det ned ?

fredag, 22. september 2006, 21:25

uglyphoto cvirus hjælp hjælp hjælp

hej jeg har fået den klamme uglyphoto virus og jeg kan ikke åben noget som helst undtagen task manger og firefox. jeg vil gerne have den fjerenet men alt der har med explorer.exe virker ikke, så jeg kan ikke komme ind mit c drev plz hjælp mig tak

mandag, 18. september 2006, 14:42

jumpstyle

Citeret Originally posted by sunshine2003 Citeret Originally posted by Malone Citeret Originally posted by sunshine2003 Citeret Originally posted by Malone Orh, takker. Fyrer op for mit anlæg nu med den sang, nøøj nogle frække sange.. Hvordan kan du have sangen 2minutter efter??? Håber ikke du downloader det ulovligt.. Er du bare dum eller hvad? Gå ind under iPod Music Store og søg, næste gang så luk røven din kegle. Skal jeg nu give dig mit kontonummer fra dankortet? Snak pænt dit fjols .... H...

lørdag, 16. september 2006, 16:48

jumpstyle

Citeret Originally posted by M.Beier Jumpstyle er en musikgenre, og ligeledes dans... Og IMO, så er det den værste af slagsen, skal ihvertilfælde have en del øl på bagen før jeg begiver mig ud i jumpstyle på dansegulvet... (gjorde det forrige torsdag, og 70+ fadbamser på 2 døgn var ikke nok til jeg ikke følte mig en anelse tilgrin Næh nej, hardtrance, thats the way... Dj Kubrik for the wiiin Jeg skal seriøst bare drikke igennem i aften, hvor jeg skal prøve jumpstyle på dansegulvet. Heldigvis tø...

lørdag, 16. september 2006, 16:46

jumpstyle

Citeret Originally posted by sunshine2003 Citeret Originally posted by Malone Orh, takker. Fyrer op for mit anlæg nu med den sang, nøøj nogle frække sange.. Hvordan kan du have sangen 2minutter efter??? Håber ikke du downloader det ulovligt.. Er du bare dum eller hvad? Gå ind under iPod Music Store og søg, næste gang så luk røven din kegle. Skal jeg nu give dig mit kontonummer fra dankortet?

lørdag, 16. september 2006, 00:26

jumpstyle

Orh, takker. Fyrer op for mit anlæg nu med den sang, nøøj nogle frække sange..

fredag, 15. september 2006, 23:55

jumpstyle

Skal lige siges at jeg er desperat, ved ikke om Firedog er men jeg er virkelig. Vi vil begge meget gerne have sangen

lørdag, 2. september 2006, 18:51

LOL ny sang fra Basshunter

Haha, tag det seriøst man?! Han laver bare pis med alt, han er ligesom Ali G, altså sort humor..

lørdag, 2. september 2006, 15:50

RE: Svensk gammel sang

Citeret Originally posted by sam Spice Girls har lavet et nummer som hedder det Hør det her Hvad skal jeg bruge det til? Det er en sang i genre med Paradiso - Bailando, sådan noget Dance/Trance..

lørdag, 2. september 2006, 11:05

Svensk gammel sang

Jeg leder efter en sang, hvor der en tøs der synger på svensk og en gang imellem synger hun "if you wanna be my lover" eller sådan noget lignende, var ihvertifald noget i den stil. Jeg var rigtig fuld, da jeg hørte den og gjorde alt i min magt for at koncentrere mig om hvad hun sang i sangen, men det var simpelthen for svært.. På Forhånd, Tak.

onsdag, 26. juli 2006, 13:18

Lidt problemer med Expressdelivery.

Det bedste ved Express Delivery er at vente 2-3 uger og s? f? en defekt hdd

onsdag, 26. juli 2006, 12:22

Forslag til Date

Jeg kan slet ikke f? nok af dine tr?de Shooqer, synes helt seri?st de er for fl?kkern'. F?r mavekramper af at grine s? meget over dine tr?de helt seri?st P? en date der skal man lave hjemmelavet mad, det falder alle damer for. De elsker n?r en mand kan finde ud af noget i k?kkenet. Hjemmelavet mad er uden tvivl et 13 tal! Men hold de gode tr?de op

torsdag, 20. juli 2006, 21:12

God teenager film (:

Var inde og se R?zone forleden - Kanon fed film og pisse realistisk. Det er sgu derfor jeg elsker danske film, de er meget mere realistiske end amerikanske eller generelt udelandske film. Det der sker i R?zone ser jeg os meget af og jeg er os p? den alder, imponerende realistisk.

onsdag, 5. juli 2006, 20:59

Spansk techno sang lavet i tyskland

Præcis, tak ska du ha mester

onsdag, 5. juli 2006, 20:43

Spansk techno sang lavet i tyskland

Jeg leder efter en spansk sang hvor det eneste jeg forstår hun siger er "sie senior" Den hedder vist noget med b og er vist lavet i tyskland. Den blev spillet på p2 idag. På forhånd - Tak.

lørdag, 1. juli 2006, 20:13

Wall Desktop side?

Ja kender i sådan nogle sider? Vil gerne have nogle ret gode sider

lørdag, 17. juni 2006, 19:11

Jeres musik smag??

Citeret Originally posted by Madsass Citeret Originally posted by AnDeN_DK Metal og hiphop. Mærkelig blanding Ikke rigtigt, alle jeg kender hører os en blanding af metal og hiphop. Synes begge musik stile er enormt fede og er endda begyndt at høre lidt crowl, men ikke noget goth metal det er bare for meget til min smag, er ikke den største fan af punkere og goths.

onsdag, 14. juni 2006, 20:58

Hvem vinder vm?

Brazil, uuh brazil så stort. Ser i hvor meget de driller? Det er jo ligesom danmark spiller mod kindergarden, hvis brasilien taber så gør de det skam med vilje, jeg er så fast besluttet på at det land vinder!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.