Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 702.

torsdag, 16. april 2009, 09:50

Forfatter: tRuz

Roskilde Festival

Efter at Malk De Koijn har meldt deres genopstandelse er man næsten nødt til at tage med

mandag, 16. marts 2009, 09:30

Last.fm anyone?

last.fm/user/trinesuperstar

lørdag, 31. januar 2009, 21:55

Hvem læser på AAU?

Skal igang med 4. semester humanistisk informatik på mandag.

torsdag, 18. december 2008, 10:54

Drinks og tilbehør.

Jeg er ret sikker på at de har alt det i SuperBrugsen. De har i hvertfald lemon og ginger ale i min superbrugs!

fredag, 12. december 2008, 20:13

Arrr, Pakkeleg!!!!

Hvad med Tiger? Der har de også sudoku-toiletpapir. Og alt muligt andet. Og et hovedmassagepiskeris. (Cobbertopper). Hvad folk end kalder dem. Ahhh de er så fantastiske!

onsdag, 24. september 2008, 20:59

Nogen Tweakere fra Aalborg?

Også bosat i Aalborg. Er altid at finde ved de mere alkoholkrævende arrangementer. Og en gang i mellem på Uni!

søndag, 31. august 2008, 23:06

Citat leg... play along..

Veronica Mars? Hvis det er rigtigt, går turen til den der har lyst

torsdag, 31. juli 2008, 20:38

(...) And the Half Blood Prince

Uhh ja! Jeg er lige begyndt forfra med alle bøgerne - på engelsk selvfølgelig. Jeg glæder mig helt vildt!

tirsdag, 29. juli 2008, 17:13

The Dark Knight

Fantastisk fantastisk film. Den lever op til hvad folk fortæller om den! Og Ledger er genial som jokeren. Ved ikke hvem der skulle kunne tage hans plads og leve op til den nu.. Måske Daniel Day Lewis. Han er one sick fuck!

mandag, 28. juli 2008, 09:49

Selvfølgelig er det fra Boondock Saints Brition - you!

fredag, 25. juli 2008, 18:48

Jeg havde lige glemt, at jeg havde svaret :] "We're sorta like 7-Eleven. We're not always doing business, but we're always open."

torsdag, 12. juni 2008, 01:11

Ny tusse, hjælp: "længre" tekst *lukker pga useriøse indlæg*

Man er sig selv sin nærmeste, hold kæft hvor er jeg langt væk Life's a bitch, men hun er fandme os' en klam sæk. Fra Bumsestilen - Det går fint. De to sætninger holder så godt! Jeg har ofte overvejet at få skrevet fortis fortuna adiuvat. Fortune favours the bold. Hvis du vil over i det latinske. Men måske det er for kort for dig. Men som der bliver sagt, så lad være med at få skrevet et eller andet bull, som du ikke kan synes om senere. Det er altid lidt smart at tænke over en tatovering i lidt ...

søndag, 1. juni 2008, 10:07

Lyrik leg - Anden form for citat leg

Citeret Oprindeligt indlæg af Spixe Så kommer jeg da med en. En af mine yndlings sange lige pt. Sig til hvis den er for svær; "We forgot where we were and we lost track of time, And we sang to the wind as we danced through the night, And we sang" Santana - Into the night. Den er totalt catchy

tirsdag, 22. april 2008, 11:39

Kollegier i Aalborg

Arkitektur og design ligger midt inde i byen. Så kig på kollegier inde i nærheden af byen i stedet for ude i Aalborg Ø ved "det store" universitet Og good luck!

onsdag, 16. april 2008, 09:12

Billeder af brugerne!

- Sådan plejer jeg at se ud.

torsdag, 14. februar 2008, 10:31

HHX, HTX eller STX?

Efterhånden skal man jo tænke længere frem end bare en ungdomsuddannelse, fordi de er så fremadrettede efterhånden. På det studie jeg læser, kan man her i 2008 ikke komme ind med mindre du har en hel del historie, samfundsfag og sprog, som du har mulighed for på stx. Og jeg læser altså humanistisk informatik, som kan blive ret teknisk sådan set. Så det er absolut ikke nødvendigt at tage suplerende fag efter stx, som jeg kan se du vælger Desuden er der jo ikke synderligt meget gruppearbejde på st...

onsdag, 13. februar 2008, 09:52

Hvordan vælger man videregående uddannelse?

Tog direkte fra stx til uni. Jeg læser humanistisk informatik på Aalborg Uni. Dødspændende

lørdag, 9. februar 2008, 21:04

Søger et specifikt tørklæde

Mmh, jeg ved i hvertfald at mærket er Fromage. Det mærke sælges kun i Cookie Factory. Der ligger en butik i København og en i Aalborg. Det er forholdvis pricy, da det er primært unika som Esben der laver, så chancen for at du kan finde det lige præcis i den farve er nok ikke så stor Men kig på cookiefactory.dk

lørdag, 26. januar 2008, 16:12

X-Factor kluns

Mmh, ham kender jeg tilfældigvis. Søren. Flink fyr. Jeg spørger ham engang!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.