Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 856.

søndag, 16. oktober 2011, 18:16

Forfatter: Muffe

Ældre vandkøling, komplet.

Vandkøling fra mit gamle rig. Har sat på Socket A processor, og nVidia 6800gt. Består af: 240mm(2x120mm) radiator Eheim pumpe med påbygget resevoir (fra Vcore.dk) 12v relæ til at tænde 230v pumpe sammen med computer Asetek CPU kølehoved Asetek GPU kølehoved Asetek Y-splitter 10mm YD til kølehoved 10mm YD blændprop Alt er monteret med 10mm YD push-in fitting. Alt på billedet medfølger. BYD BYD BYD. Håber på salgspris 500kr+pp http://img18.imageshack.us/img18/4199/img20111016005.jpg

søndag, 16. juli 2006, 16:11

Casemodding af Bærbar?

Synd du vil ødelægge en ellers pæn og stilren IBM.. Tror snart IBM's bærbare er de eneste jeg overhovedet gider at kigge på, udseendes mæssigt, efterhånden.. Alle de risgnasker PC'er med 150 dioder og 10 lag lak er simpelthen for meget..

torsdag, 13. juli 2006, 16:09

Gemme kablerne?

Mit useriøse forslag: Smid et billede af en nøgen fotomodel ind i PC'en, så lægger folk pludselig ikke mærke til kabelroddet mere.. ikke så meget som før i hvert fald.. Mit seriøse forslag: Alle kabler som ikke skal bruges, kan du tape fast bagpå bundkort rammen, eller bagved dine dreve, så kabler ikke ses.. har jeg gjort i mit kabinet.. mit kabinet http://muffe.esmik.dk/modding/img_0703.html

tirsdag, 11. juli 2006, 22:06

Evigheds projektet fået nyt grafikkort

Ja, de er lidt ubrugelige uden side på, men MED side på, kan vandkøleren godt varme kabinettet lidt op, hvis man spiller i fx. 1 time+ De kører desuden ALLESAMMEN 5v, også dem på vandkøleren, så det siger stort set intet alligevel..

tirsdag, 11. juli 2006, 21:08

Endnu et elendigt Firma

Tak for advarslen. Dette er også en af grundene til at jeg køber HW indenfor realistisk rækkevidde af hvad jeg gider at kører i bil.. Så kan man tage HW i hånden, og gå op med sin dejlige Jydske kreiler ånd og skælde ud til man får sin vilje

tirsdag, 11. juli 2006, 20:54

Evigheds projektet fået nyt grafikkort

Jeg har nu haft en metalskal som kabinet i et års tid nu :b Har aldrig rigtigt fået lavet plexiglas front og sider, til kabinettet som jeg havde planlagt, men den fungere jo også fint Jeg fik så et nyt grafikkort rigtig billigt, et brugt 6800 GT, det skulle jo selvfølgelig have vandet fra 9800 Pro kortet på.. MEN! Det var ikke bare ligetil, fordi Nvidia har jo valgt at der kun skal være 2mm huller på deres Geforce 6 serie, så jeg måtte igang med at finde noget 2mm gevindstang, da det er umuligt ...

torsdag, 6. juli 2006, 20:20

AllOfMP3.com nu ulovligt i England

Jeg nægter at leve i dette land, hvis de ISP'erne begynder at lukke for sider, som nogle højtbetalede advokater ikke mener vi bør sidde og kigge på! - Så er vi ikke et huk bedre end ham Saddam Hussein vi lige har jagtet ud af syden, for at lukke hans censur regime! Jeg må ærligt indrømme at hvis dette sker i Danmark skriver jeg verdens bedste guide til at kører med proxy, og sender den til alle landets internetmedier.. Sådan noget pisser mig af, det er jo for fanden ikke Nord Korea vi bor i.. - ...

onsdag, 5. juli 2006, 15:57

Shakire - Hips Dont Life SPOOF

Tror det var hende jeg havde med hjemme i lørdags..

tirsdag, 4. juli 2006, 16:50

Shakire - Hips Dont Life SPOOF

Jeg kastede op i tastaturet på bærbaren.. - nu er den færdig..

mandag, 3. juli 2006, 21:02

Diskoteks musik

Citeret Originally posted by Slacker Citeret Originally posted by Muffe Jaer, tak for linket tRuz (: - Den passer skam rimelig godt, har dog aldrig hørt Gnarls Barkley - Crazy om natten på et diskotek Så kan du i mine øjne anse dig selv for at være ufatteligt heldig Har hørt Ottomix - Reggasex en del. Den er da sjov nok i velafmålte doser Tror bare ikke der er gang nok i Gnarls Barkley, men jo, har da hørt nummeret i diskotekets pub, men aldrig i selve dancehall.. Jep, Ottomix kører en del på d...

mandag, 3. juli 2006, 20:49

Diskoteks musik

Jaer, tak for linket tRuz (: - Den passer skam rimelig godt, har dog aldrig hørt Gnarls Barkley - Crazy om natten på et diskotek

mandag, 3. juli 2006, 16:40

Diskoteks musik

Uha, Ja... Boten Anna er da et godt nok nummer, men det er godt nok ved at være gammelt, utroligt det først hitter så meget nu.. - men må ærligt indrømme jeg er ved at være så pænt træt af det nummer

mandag, 3. juli 2006, 16:14

Diskoteks musik

Hey Tweak.. - Har ikke skrevet herinde i en del tid, da jeg ikke roder så meget med computere for tiden :/ Men problemet er at jeg er ved at være træt af at sidde og læse på dance charts, da de jo ikke passer en skid med hvad der bliver spillet i byen (: - Så tænkte jeg at jeg lige ville droppe forbi det gamle Tweak og hører alle hovederne ad, om de ikke kan ramse alt det gode op, som de har hørt i byen.. Et par eksempler på noget af det jeg selv har, som jeg bliver helt party af, er Gabry Ponte...

søndag, 29. januar 2006, 02:53

Glemt alt om #tweak.dk?

Jeg er altid derinde når min PC er tændt, men folk skriver aldrig noget, men jeg svare da, hvis nogen spørg om noget jeg kan svare på

søndag, 29. januar 2006, 00:58

mit første Photoshop billede :)

Hvad er det du har gjort ? Du har sat 2 billeder sammen ? Anyways.. Den gemmer det højest sansynligt ikke som sort/hvid fordi du ikke har sat dine layers sammen.. Prøv at åbne din PSD fil vælg Layer oppe i menuen og derefter Flatten Image, så skulle den gerne lave hele din photoshop fil til ét lag, som du derefter kan gemme som en jpg fil eller andet - lad dog være med at gemme din PSD fil efter dette, da den så vil overskrive den originale med ét lag istedet, og så vil du ikke kunne redigere i ...

fredag, 27. januar 2006, 18:35

tatatur= klamt :)

For fanden.. vask da hænder folk ? Jeg har aldrig haft et beskidt tastatur.. kun nede under knapperne, der er lidt krummer og støv man kan ryste ud ved at vende det om og daske lidt til det

tirsdag, 24. januar 2006, 21:52

The black adder på tv2 charlie

Citeret Originally posted by FlowingLil Citeret Originally posted by Muffe Neeej neeej! Det ville jeg fanme godt have set.. The Black Adder er FTW!! Kommer hver søndag på tv2 charlie! Jep, læste det lige en gang til da jeg HAVDE postet og opdagede hvad du skrev Nu glæder jeg mig helt

tirsdag, 24. januar 2006, 20:49

Skal bruge en stor fil fra en hurtig server...

Bah.. vil også ha 10mibt!!! Må sidde her og nøjes med 4mbit

tirsdag, 24. januar 2006, 20:45

Bule i bilen! EDIT: Med billede nu

Citeret Originally posted by Shooqer Ford = Fejl Og Reperationer Dagligt Flot side-dør Ej spøg til side, den er ikke ret flot, men kan du overhovedet åbne og låse døren? Den kan låses indefra

tirsdag, 24. januar 2006, 18:46

The black adder på tv2 charlie

Neeej neeej! Det ville jeg fanme godt have set.. The Black Adder er FTW!!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.