Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 388.

onsdag, 30. december 2015, 21:53

Forfatter: H@rdcore

ældre bundkort til et r9 390

Jeg har et Sapphire Z77 og et 390...ingen problemer her.

onsdag, 12. august 2015, 23:25

Tanker før selvbyg

Leveringstiden på evga supernova 750w er ret lang. et alternativt forslag som er lydsvag og i samme prisleje, omkring de 900? Be quiet blæsere kan heller ikke leveres...alternativ? Ved køb ad ssd, skrives der ofte uden tilbehør sm data og strømkabler. Følger disse med bundkort? Må gerne være pålager hos proshop.

mandag, 10. august 2015, 23:00

Tanker før selvbyg

Så r det bestilt. Bestilte hos proshop, da de samlet er ca. Kr. 1000 billigere for dette system. Jeg håber ikke der er lang leveringstid på psu dog. Resten kommer i løbet af en lille uge. Jeg bestilte 2x140 mm bequiet pure wings 2 ekstra til kabinettet. Ssd tog jeg dog Samsung 850 evo. Jeg tog også de 16 gb ram. På komplett side er der nederst et tilslag af kabel til eizo foris fg2421. Men hos proshop spurgte den kun til ekstra forsikring, hvilket jeg selvfølgelig ikke tog. Jeg håber virkelig at...

mandag, 10. august 2015, 21:35

Tanker før selvbyg

Jeg har besluttet at bygge selv og bruge Jespers skabelon. Systemet skal som udgangspunkt ikke OC til at starte med. Det er slet ikke nødvendigt med de spil jeg pt spiller, men vil da gøre det, den dag behovet er der. Ang. Ram. Du har forslået 8 gb 2400mhz cl14. Hvad er vigtigt ifm. Ddr4 ram. Hastighed eller timing? Er vi ikke ved at være der, hvor 8 gb er ved at være i underkanten. Mener den kommende cod kræver 6gb som minimum. Grafikkort. Jeg kan læse at asus strix er dejlig lydsvag. Men det e...

mandag, 10. august 2015, 15:23

Tanker før selvbyg

Har lige tjekket på mm vision side. https://www.mm-vision.dk/visiongaming/De…ming-stationaer Med en silentupgrade til cpu Og udskifte det gfx til et strix model. Samlet pris incl. Windows 13k. Eneste forskel som jeg kan se måske kan være negativt ift. Foreslåede komplett system er psu. Hvordan vil du/I sammenligne de 2 systemer? Håber nogle svarer her i dag, da jeg højst sandsynlig tager en beslutning i aften.

søndag, 9. august 2015, 22:37

Tanker før selvbyg

Jesper. Tak for bud. Spørgsmål. Det kabinet har 2x120 mm blæsere. Er det nok til at tage varmen fint ? Socket 1151 er jo ny og under spec på den noctua står den ikke listet? Kan jeg være sikker på den passer ? Hvordan performer og OC 6700k sammenlignet med fx. 4790k eller 5820k? Har læst lidt test at 5820k performer bedre i nogle ting, mens de ting jeg vil lave, performer en 4770 faktisk bedre. Tror det er derfor du undgår et x99 system eller ? Edit...kan læse at cpu køler vil virke fint på 1151

søndag, 9. august 2015, 20:13

Tanker før selvbyg

Ja, 10 til 12 for kun pc....eller 13. Det kommer sig ikke så nøje.

søndag, 9. august 2015, 18:26

Tanker før selvbyg

Jeg tror Jesper mener, at i 1080 er der ikke den vilde forskel på 970 og 980, så hellere gå hele vejen.

søndag, 9. august 2015, 18:14

Tanker før selvbyg

Jeg laver intet andet end spil og surfe. Måske jeg kan finde på at lege med streaming af kampe....men absolut ikke vigtigt.

søndag, 9. august 2015, 07:36

Tanker før selvbyg

Godmorgen Budgettet er som sådan ikke endeligt. Jeg tror dog ikke på at købe til fremtidssikring på gfx delen, da dette ofte er for dyrt. Men et godt fundament i kabinet og psu synes jeg er vigtigt. Ja egentlig også bundkort og cpu. De spil jeg igennem tiden har spillet, har egentlig ikke krævet ret meget af en pc. Har været igennem delta force serien, noget cod, arctic combat, skill sf2 osv. Men jeg har lyst til at prøve en smule mere nyt af. Budgettet er egentlig ikke fast men jeg forestiller ...

lørdag, 8. august 2015, 23:33

Tanker før selvbyg

hej Jeg ved godt der nok ligger tusinde tråde omkring dette emne, men jeg vil alligevel spørge efter meninger til mit lille byg og evt. Forslag til dele. Jeg har tænkt mange tanker og allerede nu en tak til de der giver deres besyv med. Jeg har sidst bygget et system i 2012 og solgte det tidligere i år. Så der skal startes helt forfra. Pc skal primært bruges til spil, ja egentlig også sekundært. Fps spil og surfing. Først tænkte jeg over hvilken skærm jeg vil spille på. Der kommer godtnok mange ...

tirsdag, 10. marts 2015, 16:31

Bytte min skærm til en ny? (EIZO FORIS FG2421)

Hmm. Jeg tænker faktisk på at den skærm skulle være min næste, da jeg er rimelig træt af TN panel på min benq 2410t. Vidste ikke de havde det problem. Tak for info.

mandag, 2. februar 2015, 19:45

Gamer pc sælges 6500kr

Arrr....4500 til 5000 synes jeg altså er i underkanten for det hele. De 6500 er altså fint som HBO.

torsdag, 11. december 2014, 20:23

Brugt grafikkort?

På "nørd" sider er der også fuskere, der vil sælge deres mor hvis de kunne. Jeg har absolut ikke tillid til "gæster" eller nyoprettede profiler. Jeg handler altid face2face og det med aktive brugere. Er den del jeg mangler på Sjælland, venter jeg til den kommer tættere på. Ligesom når jeg sælger, vil jeg helst f2f. Gør jeg det, bliver jeg meget sjældent skuffet.

mandag, 11. august 2014, 19:07

Opgradering af nuværende hardware

Jeg synes nu ikke 4 gb ram er nok. Ville gå efter 8. Den PSU du har. Hvis den fungerer fint, så sæt den da til og se om det spiller. Den burde være stærk nok til et low budget system. Alternativt ville jeg bruge et par uger og skrabe delene sammen brugt. Der er altså meget godt der også.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.