Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 18. oktober 2006, 18:50

Forfatter: Twilight

Nyt GFX 2000-2500

Hej Da jeg ikke har fulgt så godt med på GFX fronten de sidste måneder bliver jeg nødt til at spørge: Hvilket kort ville være et godt køb til ca kr. 2000 - 2500? Må gerne kunne clockes langt ind i helvede.

torsdag, 7. september 2006, 16:45

Top end tv kort

Hey Jeg er i gang med at finde stumper til en byg selv htpc. Jeg er kommet til TV kortet. Og her kunne jeg godt tænke mig nogele personlige erfaringer med virkelig gode kort. Jeg har selv prøvet et par kort i tidens løb, og har ikke fundet et kort jeg er helt tilfreds med. Så hvis der er en der sidder derude med forslaget til et suverænt kort er det bare med at spytte ud. Prisen er sådan set underordnet, samt så må det gerne være MCE kompatibelt men ikke et krav.

søndag, 18. juni 2006, 18:36

Ny Plasma?!

Citeret Originally posted by Lecter Citeret Originally posted by Firedog jeg sidder i øjeblikket og savler over denne http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/…LCD_TV_Sort.htm den er fræk hehe og ikke hen halv mil Desuden hold dig fra alt hvad der hedder Phillips, når du køber LCD. Og hvis du vil have et 40" så SKAL det være native HD altså 1920x1080 Delvis enig. Philips's små modeller er generelt ikke specielt gode. Dog er deres ambilight2 serie med pixel plus 2, nogle af de absolut beds...

onsdag, 7. juni 2006, 21:09

Gode bøger?

Evt. kig efter forfatteren Sven Hazel, de klart bedste 2. verdenskrigs bøger der er skrevet.

tirsdag, 6. juni 2006, 23:21

Forskel paa S3 og S2

Hey Jeg har selv købt S3 her for noget tid siden, og kan kun anbefale det. Evt. tjek billedet i denne tråd http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…ilightuser=1518 Lækker billedekvalitet, nem betjening, generelt et rigtigt lækker kamera. Har også prøvet S2 også et lækkert kamera, er pengene til det er der ikke nogen tvivl, S3.

lørdag, 13. maj 2006, 08:25

Nyt S3IS. Nu med billede

Jeg gav kr. 3800,- for det ved www.expressdelivery.dk.

fredag, 12. maj 2006, 23:26

Nyt S3IS. Nu med billede

Her er et enkelt jeg tog nede på græsplænen idag. http://www.magic-affair.dk/bob-gr.jpg

fredag, 12. maj 2006, 09:49

Nyt S3IS. Nu med billede

Citeret Originally posted by GrillRotten Tillykke ? Men gør dig selv en tjeneste og læs Regler på Tweak.dk, så du ikke behøver at spilde en admins tid med at han skal fortælle dig at din signatur er for stor ... Noget som du burde vide Så skulle den passe..

fredag, 12. maj 2006, 09:41

Nyt S3IS. Nu med billede

Yes, så fik jeg hentet mit nye Canon S3IS på posthuset. (Igår). Det lader til at være et rigtig nice kamera ud fra de få timer jeg har haft mulighed for at lege med det. Skal klart havde det med ud i naturen idag.

fredag, 14. april 2006, 20:33

Nyt midrange kamera

Hej Da jeg ikke er helt tilfreds med mit Ixus 50, kigger jeg efter nyt digital kamera. Og er nok kommet til den konklusion at valget står mellem Canon S2IS og Sony DSC H1/H2. Og så var det jeg tænkte om der var nogen herinde der havde nogen erfaring med diise 2 kameraer? Det skal hovedsageligt kunne tage nogle gode indendørs billeder, et punkt som jeg ikke synes mit ixus 50 opfylder super godt.

onsdag, 1. marts 2006, 21:52

Rodalon Og VandkØling???,

Du kan godt bruge rodalon til at rense med, da det er stærkt decinficerende. Husk bare at få det skyllet af før du begynder at hælde din vand mix på.

lørdag, 25. februar 2006, 21:28

OC XFX Geforce 6600?

Powerstrip kan også anbefales.

torsdag, 16. februar 2006, 23:57

S: 2X512MB DDR2 Kingston HyperX

Har du haft dem clocket? Hvilke timings kan de køre ved? Hvad er grunden til at du vil sælge?

torsdag, 16. februar 2006, 23:55

S: 2x512mb Ddr2 Xms2pro

Har du haft dem clocket? Hvilke timings kan de køre ved? Hvad er grunden til at du vil sælge?

søndag, 29. januar 2006, 15:30

Ogame

Citeret Originally posted by FlowingLil Åhh hvor tager det lang tid at få 7k krystal så bygger jeg mig en raketsilo og bomber ham der nakkede mine jægere Tjoeh kunne være cool, du skal dog lige være opmærksom på at du tilsyneladende skal have en level 4 raketsilo foor at kunne bygge angrebsraketter.

lørdag, 28. januar 2006, 20:57

S: Zalman fancontroller og Digidoc 5

Hvor befinder stumperne sig henne?

onsdag, 25. januar 2006, 22:42

3Dmark 2006 Score

Får 1952 med mit 6600GT. http://service.futuremark.com/compare?3dm06=69769 Det må være muligt at ryge over de 2K med det kort.

torsdag, 5. januar 2006, 22:08

xbox 360 på lager nogen steder?

Citeret Originally posted by købkøb Citeret Originally posted by Twilight Citeret Originally posted by købkøb Citeret Originally posted by Twilight Jeg modtog, i Merlin igår, 3 stk. af både den store og den lille pakke. Så smut da lige ind i den nærmeste merlin og hør om de ikke også har fået nogen. Ellers kan jeg da lige tjekke lager status imorgen på merlin-kæden. Du arbejder der eller hvordan? Hvilken merlin var det? Og blev de alle 3 solgt? Jep, arbejder i merlin horsens. Der er solgt een s...

torsdag, 5. januar 2006, 21:41

xbox 360 på lager nogen steder?

Citeret Originally posted by købkøb Citeret Originally posted by Twilight Jeg modtog, i Merlin igår, 3 stk. af både den store og den lille pakke. Så smut da lige ind i den nærmeste merlin og hør om de ikke også har fået nogen. Ellers kan jeg da lige tjekke lager status imorgen på merlin-kæden. Du arbejder der eller hvordan? Hvilken merlin var det? Og blev de alle 3 solgt? Jep, arbejder i merlin horsens. Der er solgt een som var forudbestilt. Ellers er der ikke solgt nogen af dem.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.