Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 67.

onsdag, 14. april 2010, 13:01

Forfatter: Danius

Port forward

Hej. Jeg har problemer med at connecte til folk i spillet Company of Heroes, jeg skal derfor have mine ports forwarded. Mit spørgsmål er så hvor jeg finder min routers password og om der er en risiko for at jeg kan fucke noget op i processen? Jeg har fundet en guide men vil nødig ødelægge forbindelsen på alle de andre computere i huset. Noget jeg absolut ikke skal gøre etc?

lørdag, 17. oktober 2009, 19:01

Sidefil Forbrug

Hvordan og hvorledes fungerer det? Hvornår bruger jeg for meget eller for lidt?

lørdag, 17. oktober 2009, 18:41

Sidefil Forbrug

Er der nogen der kan forklare mig hvad sidefil forbrug er? Jeg har 2gb ram og jeg bruger ca 400mb med stortset ingen programmer åbne. Jeg var vidst også været oppe på 2.16gb mens jeg spillede COH.

onsdag, 23. september 2009, 22:10

Ny turnering med moddet Forgotten Hope 2

Ellers tag et kig her http://www.bfewaw.com/. Det er 100% teamwork.

onsdag, 23. september 2009, 19:10

Port forward

Tak Jeg tror jeg har fanget den nu.

onsdag, 23. september 2009, 16:49

Port forward

Ok tak. Min IP er 10.0.0.2. På Portforward står der at jeg skal have en static IP, er det, det du snakker om mht at portforward ikke skulle virke? Er der en risiko ved at følge den static IP guide?

tirsdag, 22. september 2009, 23:20

Port forward

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Fortæl os hvad den hedder mere end ZyXEL, så skal jeg finde en guide til dig.. Men ellers skal du gå ind i din browser, og gå ind på: http://10.0.0.1:2033/ Der skal du bruge dit kundenummer som password.. Mener det er noget DSL-og-så-nogle-tak Ok, det er ikke den DSL og så nogle tal, men noget andet.

tirsdag, 22. september 2009, 23:18

Port forward

Det er en Zyxel P-660R-D1 http://portforward.com/english/routers/p…y_of_Heroes.htm Jeg prøver at fixe det så. Er der nogen risiko ved port forwarding?

tirsdag, 22. september 2009, 23:00

Port forward

Jo, jeg har en boks der står Zyxel på. Hvad gør jeg ?

tirsdag, 22. september 2009, 22:45

Port forward

Cybercity. Jeg har NAT problemer med Xfire og Company of Heroes.

tirsdag, 22. september 2009, 22:36

Port forward

Hmm. Hvad gør jeg så? Jeg har NAT problemer flere forskellige steder.

tirsdag, 22. september 2009, 22:09

Port forward

Jeg har store problemer med at få forbindelse til folk når jeg spiller Company of Heroes. Jeg læste så at jeg skulle "Port forward" mine porte. Hvordan gør jeg det? Jeg har en Zonet ZFS3008 router og der er ingen guide til den på portforward.com?

onsdag, 26. august 2009, 13:54

Kan det passe?

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho tror du ikk måske det er fordi din std køler er fuld med lort/støv??.. Men godt du fik sat den ordentlig på så du fik nogle gode temps.. Jo muligvis, men jeg fik fjernet stortset alt støvet fra selve blæseren og det gjorde ingen forskel. Hvis jeg havde åbnet op for den ville min warranty være brudt.

onsdag, 26. august 2009, 00:15

Kan det passe?

Den smøre har jeg allerede fået af XFX support De siger at så længe kortet er under 90c er der intet i vejen, det er også fint, problemet er bare at jeg idlede på 80c og et spil BF2 med 2xAA gav mig 110c. MEN, jeg har lige fået den sidste skrue i efter at have været på grænsen til at smadre hele skidtet og nu idler jeg på 45-47 Tak for svarene, i må godt gå i seng nu.

tirsdag, 25. august 2009, 23:45

Kan det passe?

Jeg tror ikke at GTS og GT bruger samme chip. Din stockfan er også dobbelt så stor som min stockfan. Jeg rammer stadig 85c i BF2 med 2xAA 1280x1024, det er ret ringe.

tirsdag, 25. august 2009, 23:08

Kan det passe?

Jeg placerer skylden hos Nvidia og XFX som sælger et kort og en chip der efter et års brug rammer 110c+. Hvis nu skruen havde været 2mm længere ville den tage fat, men næh nej. Jeg prøver i morgen at få den sidste skrue i, så må vi se om tempen falder 10c, selvom jeg tvivler. Jeg har allerede 4 kabinet blæsere. Det er fandme utroligt så meget lort man skal rode med for at kunne få en ordentlig computer op og køre. Jeg glæder mig spændt til den dag hvor strategi og RPG spil bliver fix'd til konso...

tirsdag, 25. august 2009, 21:17

SV: SV: SV: Kan det passe?

Ja, en af skruerne sidder godt nok ikke i pga den ikke ville tage fat, men ellers sidder den som den skal. Når det bliver vinter skal den nok komme ned på en god 70c max load men jeg fatter ikke at man kan lave et kort der bliver 100c grader varmt og smække en sølle kina vifte på og sælge den for penge.

tirsdag, 25. august 2009, 21:09

SV: Kan det passe?

Ja og så rammer jeg 95c somdet højeste. Fuldstændig latterligt.

tirsdag, 25. august 2009, 20:56

Kan det passe?

Nu har jeg købt en Artic Accelero Twin Turbo cooler, til mit forfærdelige XFX 8800GT Alpha Dog, min idle temp er gået fra 80c til 60c, altså 20c som jo er meget godt, men 60c er jo stadig helt hen i vejret på idle med sådan en kæmpe køler? Jeg har plugget et 2pin stik ind i en molex adaptor på 12v direkte til min powersupply, så det burde køre på 100%. Kan det virkelig passe at jeg idler på 61c med sådan en satan her på 100% http://www.geeks3d.com/public/jegx/20081…ack-edition.jpg ?

fredag, 6. juni 2008, 19:06

Citat leg... play along..

Citeret Oprindeligt indlæg af zizo som du selv siger så er de 5 timer jo så gået såååå..... jeg tager lige den næste og skal vi så ikke lige lad den køre til der er en som har et svar denn gang ?? A: BANG!!!! you like it? B: it allright A:hey you wan it i make you hell of a deal armo included??? B: il pass A: then what about a howercraft??? B: no thx im here on other business Ali G?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.