Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 15. juni 2010, 10:25

Forfatter: Slacker

TV udenom antenneforening

I min irritation over Stofa har jeg valgt ikke at betale dem 80 kr om måneden for ingenting. Vi bruger en stueantenne, det fungerer hlt fint.

lørdag, 12. juni 2010, 01:49

[11/6 - 17/6] Ctrl + V

cmd-v: DR understreger, at P1 og P2 vil bevare sin nuværende form på DAB, og man vil gøre en stor indsats for at markedsføre DAB kanalerne, så de kan blive mere udbredt inden 2011. Det ser ud som om jeg pev lidt over at DR har valgt at forringe FM-udsendelsen af både P1 og P2 ved at lave en dobbeltkanal frem for bare at rykke en (P2 helst ) til DAB ligeud.

lørdag, 12. juni 2010, 01:46

computer restarter?

Jeg synes ikke det lyder ret varmt det der. Jeg ville helt bestemt undersøge rammene med det program jeg linkede til. Det kan ihvertfald ikke skade.

fredag, 11. juni 2010, 18:14

Hauppauge WinTV-HVR900

Doublepost! Kan man ikke længere slette posts på tweak, eller har jeg bare glemt hvordan?

fredag, 11. juni 2010, 18:12

Hauppauge WinTV-HVR900

Kan ikke lige finde det, men - kan den modtage MPEG4?

torsdag, 10. juni 2010, 22:39

Værnepligt - Skal/skal ikke, og hvor? Erfaringer søges!

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Vil da lige nævne at chancen for at du trække nummer som gør at du skal ind, er UTROLIG lav. det er måske kun 5-10% der kommer ind. Så vil du ind, skal du melde dig frivilligt. Og selvom du melder dig frivilligt, så er der en vente tid på 1-2 år. Så det er ikke noget du bare kan gå ind og få "overstået". Du skal skrives op og finde noget at lave i mellemtiden. At lave noget andet mellem uddannelse og uddannelse (eller job, afhængig af hvad ens planer er...

torsdag, 10. juni 2010, 22:35

computer restarter?

Som Bubbi siger kand et være strømforsyningen. Kan den køre på batteri overhovedet? Kan den det, bare i et par minutter kan det nok næsten udelukkes. Varme kunne det også være, det kan man finde software der kan aflæse, eller du kan holde lidt øje med om det er 100% random eller sker når den arbejder meget. Et andet bud kunne være ram der er ved at gå sig en tur. Du kan prøve at lave en cd eller usbpind med MemTest -> http://www.memtest.org/. Det vil kunne sige om der er fejl på rammene.

torsdag, 10. juni 2010, 17:48

V: Iphone 4G fra USA

Jeg tror bestemt ikke der er noget at spare ved at købe en oplåst version. Om de er oplåste eller ej ved jeg faktisk ikke, jeg skulle nu nok mene de burde være det, teknisk er det ihvertfald muligt, hvorimod der sikkert går en rum tid før en simlås kan brydes, selvom de kan jailbreakes. Under alle omstændigheder har du jo, hvis du køber herhjemme, muligheden for at snakke nogle af pengene væk. Jeg tænker ihvertfald noget i retning af at telefonen måske koster 2000 i køb og så 600 om måneden i 6 ...

torsdag, 10. juni 2010, 15:27

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af gaming-king Citeret Oprindeligt indlæg af jst Offtopic: Sjov som flere (tæller mindst 3 bare i denne tråd) kalder den nye iPhone for iPhone 4G..... Navnet er iPhone 4, og IKKE iPhone 4G. Den har absolut INTET med 4G at gøre....... /Offtopic Topic: Jeg overvejer den meget. Konen bliver mere og mere interesseret i at få en iPhone osse, så man kunne jo overlade sin 3Gs til hende, og så selv købe en iPhone 4 Jeg er dog, som så mange andre, ikke SUPER imponeret over de ...

torsdag, 10. juni 2010, 09:35

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af jacobask Citeret Oprindeligt indlæg af dna Nå, spøg til side. Det jeg mener med at iPad er banebrydende er at de er kommet med en ny produkttype. F.eks. som da de første netbooks kom, den første mp3-afspiller osv. Det er så præcist der Apple's PR maskine kører forrygende. De er ikke de første til at komme med en "pad". HPs slate var ude ved launch af iPad. Apple er så fantastisk gode til at få sat et spin igang omkring deres produkter! Når alt det er sagt så ja, de...

onsdag, 9. juni 2010, 22:23

Køb af smartphone i USA

Citeret Oprindeligt indlæg af HerrMansen Citeret Oprindeligt indlæg af Slacker Jeg ville ihvertfald sikre mig at det der bliver købt er noget der kan unlockes, da de amerikanske, europæiske og asiatiske teleselskaber stort set tjener alle deres penge på binding. Men hvis du køber helt uden abonnement er det jo så måske et mindre problem. fixxed. Hehe, det kunne man jo mene. I det mindste må man i Danmark ikke binde for 24 måneder. En almindelig god smartphone i USA har som regel kostet ca 2000 ...

onsdag, 9. juni 2010, 21:10

Køb af smartphone i USA

Jeg ville ihvertfald sikre mig at det der bliver købt er noget der kan unlockes, da de amerikanske teleselskaber stort set tjener alle deres penge på binding. Men hvis du køber helt uden abonnement er det jo så måske et mindre problem.

onsdag, 9. juni 2010, 21:04

iPhone 4

Citeret Oprindeligt indlæg af Blackbrizz så lige prisen for deres bumpers (kant beskytter) de kommer til at koste 29$ for en skide kant beskytter, syns måske lige det er lidt overpris Sådan er Apple bare. Alt hvad der er tilbehør koster kassen. De 29 usd er også det de tager for skærmkonverterkabler osv. Det er ligesom at opgradere sin computer gennem dem. Lad være Angående telefonen ser den ret fed ud. Det kan godt være det er ved at være tid at få opgraderet den gamle originale iPhone

onsdag, 9. juni 2010, 15:29

K: Billigt PCI-e gfx

Efter at have kigget lidt omkring ser det ud til at det er geforce 8-serie jeg skal have. De nyere 8400gs skulle være ok, og koster ca 200 kr. Så med mindre nogen i Århus lige har et bedre de vil sælge for den pris tror jeg bare jeg køber sådan et når engang mine eksamener er ved at være overstået

tirsdag, 8. juni 2010, 22:02

Eltax AVR-900 - Et godt køb?

Citeret Oprindeligt indlæg af TatrIX Citeret Oprindeligt indlæg af The Hans Jeg går altid pænt langt uden om Eltax og det samme gælder Dantax. Det er simpelthen ikke kvalitet. I et meget svagt øjeblik, købte jeg et sæt Dantax søjlehøjttalere med tilhørende sorroundforstærker med indbygget subwoofer. Det står og samler støv, for jeg bruger det aldrig. Spiller rent ud sagt elendigt. Jeg ville hellere købe en af disse, hvis prisen ikke må være for høj. http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/&hell...

tirsdag, 8. juni 2010, 20:08

SV: SV: S:Maximus II Formula, P5Q-E og 4x2GB

Citeret Oprindeligt indlæg af Slacker Citeret Oprindeligt indlæg af apaarup ASUS Maximus II Formula (tilbehør og kvitering følger med) http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=hOVim24yGru3f3g6 SOLGT Asus P5Q-E (kasse, tilbehør og kvitering følger med) http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=og…MKLO&templete=2 SOLGT G.Skill F2-8800CL5Q-8GBPI (4x2GB) (Emballagen følger med) http://www.techpowerup.com/img/08-06-23/D2_1100_8GB_2.jpg HBO 700 slå til 800pp Respekter velingst HBO Byd løs! Jeg går ud ...

tirsdag, 8. juni 2010, 16:49

Citeret Oprindeligt indlæg af ArCoN Har et X1600XT til og ligge tror jeg hvis det skulle have interesse Hvad skulle det koste og hvor er det? Jeg må lige kigge på det, men deet kan jo nok komme til at spille. Som sagt foretrækker jeg nok NV på baggrund af driversupport under linux, men hvis det er i nabolaget eller noget skulle man da næsten være et skarn om man ikke overvejede det.

tirsdag, 8. juni 2010, 01:13

Hej, Jeg søger ovennævnte. Det skal ikke kunne det store, men skal have DVI eller endnu bedre HDMI ud, og må meget gerne være fra nVidia, da jeg skal bruge det i en linux-box. Ellers er der ikke de store krav umiddelbart, det vil være kanon hvis det lige understøtter DirectX 9.0c også. Er der nogen der har noget liggende?

mandag, 7. juni 2010, 23:43

SV: S:Maximus II Formula, P5Q-E og 4x2GB

Citeret Oprindeligt indlæg af apaarup ASUS Maximus II Formula (tilbehør og kvitering følger med) http://www.asus.dk/product.aspx?P_ID=hOVim24yGru3f3g6 SOLGT Asus P5Q-E (kasse, tilbehør og kvitering følger med) http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=og…MKLO&templete=2 SOLGT G.Skill F2-8800CL5Q-8GBPI (4x2GB) (Emballagen følger med) http://www.techpowerup.com/img/08-06-23/D2_1100_8GB_2.jpg HBO 700 slå til 800pp Respekter velingst HBO Byd løs! Jeg går ud fra at prisen på de ram er for alle fi...

torsdag, 26. november 2009, 11:16

Hjælp mig ud af det her OSX86-helvede...

Citeret Oprindeligt indlæg af tAshDa Jeg læste lige din problemstilling, og har prøvet noget nær det samme.. Min MacBook ville ikke boote fra en Windows Vista CD, og selvom partitionen var lavet (på en enkelt harddisk, dog) var der ingen vej at installere Windows uden OSX.. Jeg brugte dog så BootCamp, hvor den guidede mig igennem.. Og på magisk vis bootede den så fra CD, efter at BootCamp have fortalt den skulle genstarte computeren.. Held og lykke med det, ellers! Jeg har ellers (næsten) aldri...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.