Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 25. januar 2009, 17:48

Forfatter: Teffer

Ny comp

skal samle en ny computer mangler: Ram grafikkort bundkort psu Processor Eller hvis der er en helt samlet computer til billige penge? Det eneste krav er at den skal kunne række Counterstrike source flydende Den skulle helst ikke overstige 4000,-

søndag, 25. januar 2009, 15:17

S: Radeon x800gt, p4 3 ghz, mobo

Er der kvittering på det hele ? og hvor gammelt er det

torsdag, 23. oktober 2008, 19:30

Teffer's handel med Simon Bay

Så fik jeg ringet til ham og spurgte om der skete noget, han sagde pakken var sendt. men har aldrig set noget til den så uanset om det er sandt eller falsk hvad han siger så får han et minus herfra så det var de penge ud af vinduet

lørdag, 11. oktober 2008, 15:36

intet - har ikke hørt fra ham overhovedet

torsdag, 25. september 2008, 21:35

Hej Jeg har en tråd kørende hvor jeg leder efter et billigt gfx Link Simon Bay melder ud han har et. Vi PM'er lidt frem og tilbage. bliver enige om 200pp D. 20/8 har simon modtaget pengene. Han påstår pakken bliver sendt D. 25/8 (forholdsvis langsomt) og lover at sende et TT-nummer D. 26/8 spørger jeg efter TT - dagen efter (27/ svarer han at han sender TT når han får fri fra skole - Intet sker D. 31/8 skriver jeg til ham at jeg bliver utålmodig - min pakke er stadig ikke kommet, og han har ikke...

onsdag, 10. september 2008, 15:11

K: Agp Gfx

Vi prøver igen.. Ingen der har et gfx de vil af med?

mandag, 8. september 2008, 15:15

Msi P45

simon_bay tjek din pm

lørdag, 2. august 2008, 17:46

Citeret Oprindeligt indlæg af Simon Bay Har et ATI 9800PRO hvis det er hva skal du have for den? og hvor gammel er den?

fredag, 1. august 2008, 18:16

Alletiders. Hva skal du have for den?

fredag, 1. august 2008, 12:48

Hej Jeg skal bruge et grafikkort. Ikke de store krav. 128mb skulle gerne minde om et GeForce 6600 eller der omkring Fyr løs EDIT: pris max 300

torsdag, 19. april 2007, 19:36

installering af gallery2 -NYT PROBLEM

tak for hjælpen (: tror jeg har fået det hele løst

torsdag, 19. april 2007, 18:51

hej igen så er hjemmesiden oppe at køre har rodet med at uploade billeder, men ved ikke hvorhenne. Læste et sted at for at gøre det nemmest for mig selv, skulle jeg oprette en mappe i root mappen.. ´Men denne mappe skal jo registreres et sted så den ved at det er derfra den skal finde billederne.. hvordan bærre jeg mig ad med det

søndag, 15. april 2007, 12:26

Webshop

eller en samlet løsning med webshop hotel og betaling ved wannafind.dk på vores webshop har vi brugt epay.dk - meget nem at håndtere. Og ja, det tager en helveds tid at få sådan noget igennem.. Da det skal være https e.l. så fik vi et firmaet ultimate web til at lægge det på webshoppen

søndag, 15. april 2007, 12:00

hvilke oplysninger skal der stå her bruger needhost.dk

fredag, 6. april 2007, 23:21

Fjerne windows brugerkode

hej Har fået en computer igennem min far Men der er kode på så jeg ikke kan logge på Har prøvet at smide en win xp cd i så jeg ku formatere, men den vil ikke boote op på en cd Nogen der kan hjælpe.. hurtigt x/

fredag, 23. marts 2007, 17:04

ekst. hd prob

hej kan pludselig ikke finde min eksterne hd. Den vises i administrer/manage på denne computer Filerne skal redes ! Hvordan kan jeg tage back up af mine filer

fredag, 23. marts 2007, 00:34

S/b: Qtek 8300

kvit, alder, hbo, låst ? er måske intra

onsdag, 14. marts 2007, 23:59

Mobil: Symbian vs Windows

Hejsa Skal ud og have en ny mobil men om det skal være med symbian eller windows aner jeg ikke Vil gerne have nogle argumenter for hvilket valg jeg skal tage

søndag, 11. marts 2007, 14:40

Projekt: NLM. FÆRDIG!!!! 11.08.07

Citeret Originally posted by Pulse Citeret Originally posted by Zaiby Så har jeg da lige siddet og set det hele igennem må sige det er kanon godt ud Undskyld for OT, men hvad hed du egentlig før, Zaiby? zweb anyways.. det var noget af en omgang at læse igennem ;b men det bliver sq super fedt ! Nice kølerhoved til cpu

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.