Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 76.

søndag, 27. december 2015, 11:35

Forfatter: Drake

S : Akg 550

Har sådan et par hørerbøffer til salg. Virkelig lækre, god lyd,behagelige at have på flere timer af gangen, selv med briller De er omkring 2 år gamle. Jeg har skiftet puderne til velour for et par måneder siden, da de som sidder på originalt var begyndt at falde lidt fra hinanden, synes også de er blevet endnu mere behagelige at have på efter jeg skiftede over til velour, istedet for de skin puder, som sidder på originalt. De er i rigtig fin stand. Har ikke kvittering på dem længere desværre, me...

tirsdag, 23. juni 2015, 22:24

Saml selv pc - hvad kan gå galt?

Hey Det er virkelig ikke slemt at bygge sin egen PC. Det hele er nærmest skåret ud i pap, så du ikke kan sætte stik forkert i, eller smide ram/grafikkort forkert i, . Eneste som måske kan virke lidt svært, er de kabler til tænd/sluk, reset, hd led, men det står i manualen også. Eller hvordan kabler skal føres for at det hele ser pænt ud og giver lidt bedre airflow. De computer jeg har samlet igennem årene, har jeg ikke lagt den store tid i. Stort set bare smidt det hele i og nærmest ikke tænkt o...

torsdag, 18. juni 2015, 11:45

S: Fin gamer computer + Diverse små dele

Den får lige et bump inden den slutter iaften kl 20.00 Der er budt 2000kr for computer på hwt.dk Der er budt 200kr + pp for Ducky tasterne på hardwareonline.dk

lørdag, 13. juni 2015, 21:26

Der er til et full-size keyboard ja. Forskellen på PBT og ABS ( ABS er det som sidder på 95% af alle keyboards ) er at PBT er meget mere slidstærkt og ikke har den tiltends til at få den shine effekt som ABS taster får efter forholdsvis kort tid. PBT er også lidt mere grov i det, så det er mere rart at taste på ( synes jeg ihvertfald ) Ellers kan du søge lidt på PBT vs ABS. I bund og grund kommer det til smag og behag, men de fleste, som kender til det, vil sige PBT er nummer 1 til keyboards Gle...

fredag, 12. juni 2015, 23:12

Har denne computer til salg, nu hvor min nye computer er blevet samlet. Den bliver ikke sendt og ikke solgt i dele. De små diverse dele kan dog godt sendes. Der følger ikke kvittering eller kasser med til noget af det. Det hele gik mere eller mindre tabt, da min kælder, som hører til min lejlighed blev oversvømmet og alt skulle smides ud Tingene befinder sig i Rødding ( 6630 ) Men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der Kabinet - NZXT H2 (Har lidt små skrammer på toppen, men i f...

tirsdag, 2. juni 2015, 16:22

Købes: i5-4690K

Den får lige et hak op

mandag, 1. juni 2015, 14:53

Købes: i5-4690K

Leder efter denne cpu. Skriv hvad i har, om der er kvittering osv

søndag, 31. maj 2015, 14:45

V : Computer

Havde regnet/håbet selv med 2k+, så det er jeg godt tilfreds med ! Jeg takker for vurderingen. Det var også mere for lige at få bekræftet min egen pris jeg havde i tankerne

søndag, 31. maj 2015, 12:43

V : Computer

Har en computer, som jeg godt vil ha vurderet, nu da det nye build er ved at komme i hus. Der går nok stadig et stykke tid, inden delene bliver solgt, men bare for at få en ca pris af tingene er værd Kabinet - NZXT H2 ( Stadig i fin stand ) CPU - I5 3450 CPU køler - NH-U9B SE2 Bundkort - MSI Z77A-G43 Ram - Crucial Ballistix 2*4GB 1600mhz PSU - Corsair TX650M Grafikkort - MSI TwinFrozr 7850 DVD brænder - Kan ikke lige se mærket, men går ikke ud fra det er alverden værd alligevel. Virker fint Der ...

torsdag, 28. maj 2015, 12:01

(B) hardware

Ok, jeg er lidt forvirret. Du skriver bud tages på cpu, ram og harddisk, men du vil helst bytte ? Tror du skal ændre din overskrift lidt. Jeg har desværre ikke noget bundkort til salg, så kan ikke hjælpe dig på det punkt. Jeg står kun og mangler ram, 16gb af dem Men held og lykke med at finde et bundkort

torsdag, 28. maj 2015, 11:54

(B) hardware

Har du et link til de ram eventuelt ?

søndag, 26. april 2015, 01:44

S: Dell Ultrasharp 2410*2

Hej Har sådan 2 skærme i fin stand til salg. Har ikke kvittering eller kasser til dem mere. De er omkring 3 år gamle. Ser helst afhentning af dem, da jeg som sagt ikke har kasserne til dem mere, men hvis de skal sendes, betaler køber fragt De befinder sig i Rødding 6630, men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der Skriv, hvis i har spørgsmål HBO 1200kr Lader den løbe til den 30/04 kl 16:00 Er til salg på andre sider også

onsdag, 8. oktober 2014, 16:47

S : Focal XS Pack 2.1

Bud er velkommen

mandag, 6. oktober 2014, 18:33

S : Focal XS Pack 2.1

Har dette computer højtaler sæt til salg. Står rigtig flot og spiller perfekt. De er ca 2 år og 6 måneder gammel. Har stadig kvittering på dem. Kassen de kom i er dog blevet smidt ud. Men har stadig alle de forskellige docking adaptors til dem og selvfølgelig fjernbetjeningen også. Købt hos Hifi-Freaks i Esbjerg. Kommer fra ikke ryger hjem Grunden til salg, at jeg ikke får dem brugt. Sidder for det meste med hørerbøffer på foran computeren, når jeg skal bruge lyd. Pris 1500kr

torsdag, 6. marts 2014, 18:24

S : Focal Surround Sæt

Har dette Focal surround sæt stående, som jeg gerne vil sælge. Det kommer fra et ikke ryger hjem, står meget flot og spiller perfekt. Sættet er omkring 4 år gammelt. Købt hos Hifi-Freaks i Esbjerg. Har desværre ikke kvittering på det mere, da det røg ud i flyttetrod Sættet består af : 2. Styks 726V Tower Speakers 2. Styks 706V Bookshelf Speakers ( Der har været skruet beslag ind i disse ) CC700V Center Channel Speaker SW700V Subwoofer Beslag kan eventuelt følge med. VM ACOUSTICS Beslag i hvid Be...

torsdag, 30. januar 2014, 19:24

Intel NUC

Det er selvfølgelig smag og behag Jeg kommer ikke til at sidde og surfe på min nuc alligevel. Den er 100% dediketeret mediacenter. Har også kun en MCE remote til den. Men kan kun være enig i det er en lækker maskine. Har ikke selv haft en PI, men så en hos en kammerat og NUC er bare meget meget bedre og hurtigere. PI så ud til at have svært ved at trække det letteste skin osv. Den er helt sikker fin til prisen, men hvis man vil have fart og det skal kører smooth, er Nuc helt klart vejen frem !

torsdag, 30. januar 2014, 19:11

Intel NUC

Jeg har også købt en. Virkelig lækker maskine til media center. Jeg bruger dog Openelc istedet for windows. Synes det virker bedre ( Du skal dog bruge beta builds, når du har en nuc )

søndag, 13. oktober 2013, 20:05

Filco Majestouch-2 Brown switches

Det blev din Jeg smider en PM med noget info

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.