Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 915.

lørdag, 23. september 2017, 22:04

Forfatter: SMLDK

Medieboks - hjælp

Jeg tror du vil få mere hjælp på www.recordere.dk . SMLDK

torsdag, 7. september 2017, 12:41

Erfaringer med harddiskfabrikanter efterlyses…

Ja jeg har en 2 TB og en 4 TB WD Green Caviar og de kører upåklageligt . 2 TB er ca 5 år gammel og 4 TB 2 år . Og dem valgte jeg da de ikke har den start og stop cyklus som slider på hdd. SMLDK

tirsdag, 5. september 2017, 13:16

Div dele sælges !!!!

Kom med et bud . Ved ikke havd det skal koste. SMLDK

mandag, 4. september 2017, 17:06

Div dele sælges !!!!

Jeg har et bundkort , ram , cpu og gfx kort. Billeder er på Tweak FB. Det er et Intel D955XBK bundkort. Intel P4/640 3.2 ghz 4 X 512 mb ram Matrox gfx kort. En der kan bruge det ??? SMLDK

fredag, 18. august 2017, 13:20

Fejl på HP Deskjet 3636 ??

De sidder korrekt Der er billede på den slot de skal sidde i , så man skal være blind for at sætte dem forkert. Har også tjekket om billede skulle være byttet , men nej de points bag på patronen passer med dem på printer. SMLDK

torsdag, 17. august 2017, 12:53

Han har byttet den til en magen til , og det er samme problem !!!! SMLDK

onsdag, 16. august 2017, 11:26

Det er org , er jo dem der fulgte med printer . Men den blev byttet til en anden ny og stadig det samme problem. SMLDK

onsdag, 16. august 2017, 10:12

Hejsa. Jeg har en bekendt som har købt denne HP Deskjet 3636 i Føtex. Jeg har sat den til og den vil ikke printe , den viser at der ikke er blæk i patronerne . Han gik ned og byttede den , men stadig det samme problem. Jeg har tjekket drivere og firmware på den , alt er opdateret. Pc er windows 10 . Hvad dælen er problemet ? Jeg har prøvet at Google , men synes ikke lige at der er noget som springer op. SMLDK

søndag, 30. juli 2017, 18:15

Er denne bærebare pc god: Lenovo yoga 510 ?

Grafikkortet på de 2 Asus er bedre end Lenovo. Forskellen på de 2 Asus er den du linker til har 8 gb ram og større ssd disk . Så har du 541 kr mere , så køb den . SMLDK

søndag, 30. juli 2017, 12:29

Er denne bærebare pc god: Lenovo yoga 510 ?

Jeg ville vælge noget med mindst i3 cpu , når du skal køre Sims og gerne 8gb ram , eller bare montere en extra blok. Det bedst i den du linker til er ssd disk. Men skal den kunne det som den du linker til kan ??? Så som dreje skærmen og touch . Den her eks : https://www.computersalg.dk/i/3267799/as…paign=EDBpriser SMLDK

torsdag, 20. juli 2017, 18:20

Købes: MB til ddr3 ram og i7 cpu.

Ja kommer så an på hvilket mb som jeg får tilbudt , var mere hvis der er en som har både mb og cpu SMLDK

mandag, 17. juli 2017, 19:39

Købes: MB til ddr3 ram og i7 cpu.

Hejsa. Jeg vil lave en pc og har diverse dele , men kunne bruge et mb til ddr3 ram og en i7 cpu. Hvad har i og til hvilken pris?? SMLDK

mandag, 3. juli 2017, 19:20

" retro " kabinett

Da det er 8 år siden jeg sidst rodede med vand , er jeg nok lidt rusten. Tænker på gpu køler og cpu , og heslt uden blæsere. Så tænker den her radiator :https://www.coolerkit.dk/shop/magicool-hexa-720-4504p.html Er denne pumpe ok , er nemlig nede på 25 db : https://www.coolerkit.dk/shop/magicool-m…pump-7044p.html køleblokke til cpu og gpu , ved jeg ikke endnu , kommer an på hvad jeg kan skaffe. SMLDK

søndag, 2. juli 2017, 22:53

Gamle Tweak.dk brugere

Nuværende profil er 11 år , men havde en anden , så er nok tæt på 15 år . SMLDK

søndag, 2. juli 2017, 12:39

" retro " kabinett

Jeg har fået fat på et fedt " gammelt "kabinett:http://www.anandtech.com/show/1953/2 Billedet er hentet fra nettet , da jeg skal oploade dem til min hp for at se dem , gad jeg ikke lige. Tænkte straks vandkøling SMLDK

fredag, 21. april 2017, 13:11

billig måde at anskaffe sig windows 10 på ?

Jeg skal samle en pc for nogle venner og skal så bruge en key. Virker det der kinguin , dvs , er de reelle , eller ..............??? SMLDK

mandag, 20. marts 2017, 23:25

Kan ikke installere win 10 ???

Jeg slog secure boot fra , ved at sætte den til legacy bios og så save og reboot. Satte den tilbage til UEFI og reboot og så startede den op fra USB. SMLDK

lørdag, 18. marts 2017, 08:35

Så virker det . Mange tak for hjælpen . God weekend. SMLDK

fredag, 17. marts 2017, 23:50

Jeg kan IKKE slå secure boot fra , får ikke lov at vælge den. SMLDK

fredag, 17. marts 2017, 21:22

Jeg har en bekendt som har en Acer Aspire V3-771 . Den er org med win8 , men fik opdatering til win10 , sidste år . Nu er hdd stået af . Jeg har skiftet hdd , men den vil ikke boote op på på win10 install fra USB stick. Den ser hdd i bios , men ikke USB stick. Hvad dælen gør jeg forkert ? SMLDK

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.