Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 18. december 2005, 00:28

Forfatter: 1_2_know

SPI 1M laveste clockfrekvenz tråden

Citeret Originally posted by Try-this Citeret Originally posted by M.Beier EDIT: Read Preamble ~ 3.5ns Jeg kan køre en 8M med read premable på 4.0ns med ram på 254,5mhz og 3,5Vdimm + 0,3V... men bare det at jeg trykker "set" med 3,5ns er nok til at den fryser... Jeg kan tilsyneladende ikke mærke forskel på 5.0ns og 4.0ns i superpi 1M, men i 8M er der ca. 2 sek til forskel mellem de to indstillinger Hehe, du kan nok også køre 32M, read preamble er meget forskellig fra ram til ram, nogle vil 2.5,...

lørdag, 17. december 2005, 23:00

Hvad arbejder i som?

Tidligere webdeveloper, er stoppet da jeg ligger mere energi i skolen nu - er jo sidste år..

torsdag, 17. november 2005, 11:24

Super Pi for lav?

en anelse højt, men ikke urealistisk højt.. Sæt realtime, luk alt andet, og så prøv igen

onsdag, 16. november 2005, 13:03

Gode fif til 3D03

God fornøjelse drenge, jeg kan desværre næppe følge jer i 03 / 05.. Lars, hva din PiFast tid?? - Vil prøve at jagte din 01SE og din PiFast i weekenden BTW, selvom man ikke kan submitte mere, har du så prøvet en AM3 fornyligt?

onsdag, 16. november 2005, 13:01

Vandkøling ...

Prøv at forstå, radiatoren er der fortsat, ergo er res ikke eneste køler.. Jeg skal ikke kunne sige det i dit tilfælde.. Men jeg har som bekendt en thermochill 120.2b, og den er ikke nok til at afkøle mit system passende... Nu er jeg også istand til at få det til at afgive ret meget mere varme end std. - ved extern montering af radi kan en dual måske holde en anelse bedre temps, men stadig ikke helt nok.. Og ja, jeg kan også holde 1 grad over amb ved stock vcore, men hæv du lige din vcore til 1....

onsdag, 16. november 2005, 08:59

Vandkøling ...

Citeret Originally posted by Sajmon Citeret Korrekt.. Men, såfremt det ikke er en spand der skal være tændt konstant vil det tage længere tid at opvarme vandet, et moderne setup som er godt clocket hvorpå der er køling på gpu+cpu levere typisk 250-300W varme til vandet, og bliver ikke mindre af SLI / CF... Det formår at varme vand uden res ret hurtigt op, især ved brug af en enkelt dual radi... Jeg ved ikke hvem der bilder dig de der ting ind - men faktum er at det i enorm grad kommer an på hvi...

mandag, 14. november 2005, 12:43

Vandkøling ...

Citeret Originally posted by Sajmon Citeret Originally posted by 1_2_know Hvis du er fresh på at skære lidt i tower er extern montering af et stort res en god sag, sådan 2x ½ liters bør gøre underværker - Da det simpelthen tager lang tid at varme vandet op... Det tager så også længere tid at køle vandet ned, da mængden er større - og hvis man kører med nogenlunde konstant load på, er der ingen fordel i at have stort reservoir. Korrekt.. Men, såfremt det ikke er en spand der skal være tændt kons...

søndag, 13. november 2005, 23:04

Hvilket hardware har I brændt af og hvordan ?

... Har man ikke brændt et mobo af, har man ikke prøvet hårdt nok ! Vil man have den sidste saft og kraft ud af svinet er det ofte mobo der står for skud.. :\

søndag, 13. november 2005, 22:57

S/B : Asetek vapoChill PE.

Kunne godt have interesse i den, afhænger helt af pris... En mini-cascade ville jo aldrig skade til bench EDIT: Du hopper bare på MSN imorgen - så ta' vi den derfra..

søndag, 13. november 2005, 22:55

Citeret Originally posted by Marquis Citeret Originally posted by 1_2_know #1 - 1x powermax 500W PSU (længe siden, blev sur på den og dens larm, smækkede 110V på og kortsluttede 20 pin stik, og BANG) #2 - 2x 120mm fans, fingernem, kunne ikke få de pokkers stik på og skar ledningerne mere og mere til, tilsidst for korte til montering #3 - 1x trådløs mus, gik for meget op i spil tilbage i folkeskole tiden, kastede en trådløs mus ud i fuglebadet i forhaven (kastede den fra vinduet af...) #4 - 2x ....

søndag, 13. november 2005, 22:41

2x DFI nF4 Ultra-D 1 stk. grundet 5v rail kombineret med orange slots det andet, grundet for kraftig bass fra subw00fah 1x WesterN digital 80gb PATA 8mb... Hedeslag.. 1x 1700+ Grundet mobo med manglende Vcore regulering, 12v er ikke sundt for en CPU...? 1x 2500+ barton, samme årsag, samme mobo... 1x powermax 500W PSU (længe siden, blev sur på den og dens larm, smækkede 110V på og kortsluttede 20 pin stik, og BANG) 1x drev DVD, spraymaling kom liiidt ind i åbningsmekanismen 1x drev brænder, spray...

søndag, 13. november 2005, 21:18

ok score til mit system ?

Pæne resultater, men skriv dine clocks... - 540/1360 står der under dit 05 projekt, det er vidst ikke helt stock Eller sover jeg?

søndag, 13. november 2005, 15:52

Vandkøling ...

Citeret Originally posted by Aqu Okay da ...Læste igår, at det var bedre at købe tingene hver for sig, end et sæt ?.. Hvis dette passer, så er jeg virkelig ude og skide. For ved faktisk ikk så meget om det, endnu ..Ved jeg skal have nogle slanger, nogle kølerblokke til at køle grafkkort og cpu, samt en kompressor af en eller anden størrelse, men hvad mere? :/ Vigilant, sorry jeg spørg (er nok lidt dum) Hvad er dual radi...? :/ Dual radi = radiator til to blæser, dette kan være 2*92, 2*80 men de...

søndag, 13. november 2005, 15:47

Geil Value @ Kingston Value @ Andre ram

Du kan godt køre T1 med 4x 512MB... Det kræver dog rette bundkort... som er DFI's CF... Mener dog også GRUPER (Sapphire's bud) kan... Corsair Value PC2700 mener jeg det var jeg fik en sjat ud af... Der snakker vi 133@245 mhz ved 3.1v - 32M stabilt tilmed 2,5-3-3-6 (jeg vil væde med de kan min 260 ved 3.53 / 3.63 v)

søndag, 13. november 2005, 03:17

Tjaa.. når man endelig gør det skal det gøres ordenlig

CW sutter bestemt ikke, de er kanon til at spille højt, og billig løsning hvis man ikke gidder betale for gulvhøjtalere + subwoofer.. Men lydkvali, nej - så er det ikke valget.. Mine Sennheiser pwner min brors B&W gulvhøjtalere På NAD 760 eller hvorn det nu hedder =)

søndag, 13. november 2005, 00:21

Vandkøling ...

Hvis du er fresh på at skære lidt i tower er extern montering af et stort res en god sag, sådan 2x ½ liters bør gøre underværker - Da det simpelthen tager lang tid at varme vandet op... Jeg har selv budt ind på et res på 30-50 liter (som så bliver afkølet af en kompressor) men - selv uden den er tændt bør 1 dags load på CPU ikke få temp op på samme temp som 30 mins load med normal vandkøling..

lørdag, 12. november 2005, 23:57

Den er helt gal med mig

Din krop er ikke vant til at lave noget m8 Tror sq det er svaret.. BTW: Fugleinfluenza?? - Den har sqda ikke muteret til mennesker endnu !?!? - Jo hørte om et tilfælde i asien, men sq ikke nogle andre steder !??!

lørdag, 12. november 2005, 23:53

Tjaa.. når man endelig gør det skal det gøres ordenlig

Lækkert sat sammen.. Tror lige pt. det er den samme subw00fah min bror har, bare andet chassie... Såfremt det er, er der pænt med kraft på... (nok til at rykke dørstolper ud af deres plads, hamre strukturmaling af væggen.... Få ting 2 etager over til at falde på gulvet osv. - og alt dette på trods af stengulv! )

lørdag, 12. november 2005, 23:19

Patch til F.E.A.R

Citeret Originally posted by shahid_2dk Kan få demoen til at køre flydende på en 3200+A64 1 gb ram og 6600 gfx. Tror nok det var i 1024*768, prøv at slå ned, i settings, medium details osv. Well definer flydende ? Hvis minimum fps kommer under 40 fps er det helt håbløst i mine øjne, andre ser sig tilfredse med 22 som minimum bare avg. er noget højere... Hver sine krav

lørdag, 12. november 2005, 20:29

Er du sofavælger eller ej ?

Jeg går i skole i Hillerød, og bor i Virum, en del af Lyngby-Taarbæk kommune, og i min hverdag er der absolut intet der informere om valget ud over plakaterne... Synes de gør MINUS for at række ud til den yngre del af befolkningen i Lyngby Taarbæk.... Anyhow Jeg er indædt Konservativ - så mon ikke de får en stemme herfra =) Financiel tankegang er det dem jeg bedst kan følge mht. tankegang... - Dog er det mere på nationalt plan hvor det er af størst betydning.. EDIT: Der skal nok en pistol mod kn...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.