Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 600.

I går, 23:19

Forfatter: Igel

Hvad er jeres erfaringer med trådløse hovedtelefoner?

Altså jeg har en del kammerater der efterhånden har skiftet til trådløse headsets, navnligt er det Logitech G933, Astro A50, Corsair Void Wireless og et mere som jeg ikke lige kan huske navn på. Ingen af dem har rapporteret problemer med skratten og udfald.

torsdag, 5. oktober 2017, 09:14

Mus i spil der ikke låser

Kører du i Windowed Fullscreen? For så kan det give problemer. Eller har du også problemer hvis du kører fullscreen?

tirsdag, 3. oktober 2017, 10:53

S:*SOLGT* ASUS VG248QE 144 hz skærm

Er du blevet boostet af en skærm? hahaha Held og lykke med salget, har en skærm magen til, som jeg er ret glad for

tirsdag, 3. oktober 2017, 10:51

Toilet humor når den er bedst!

Har heller ingen problemer her.

fredag, 29. september 2017, 15:13

Vis os din seneste købte vare i 2017

Det blev sgu lige til en enkelt lille investering mere. Min gamle Dell XPS 15 L502x måtte vige pladsen for en ny og mere dejlig model Lenovo Yoga 910 - i5 7200U, 8gb ram og 256 ssd, så mere en rigeligt med power til mit sidste år på uni Nederste billede er bare en lille sammenligning ift. størrelserne på de to bærbare. Min gamle Dell vejer btw. over det dobbelte af den nye Yoga 910 - 3kg vs. 1.4kg. Min Dell er inden for de sidste 6 år kun blevet opgraderet med en 128gb SSD, hvilket pustede nyt l...

torsdag, 28. september 2017, 11:03

Displayport kabel?

Har haft lidt problemer med mit billige kabel, der af og til ikke vil sende et signal når jeg tænder skærmen. Dette sker dog kun når skærmen har været slukket. Ved ikke om jeg måske har et defekt kabel.

onsdag, 20. september 2017, 12:38

Det handler jo ikke om at overgå hinanden En donut lyder nu også godt

onsdag, 20. september 2017, 12:36

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Jeg forstår dig godt Hvis jeg havde pengene, så ville jeg nok gøre det samme. Det var bare lige for at komme med en sjov bemærkning, deraf også "OffTopic" skiltet

tirsdag, 19. september 2017, 12:40

Jeg har investeret i en Nintendo Switch, som jeg er ret glad for.

tirsdag, 19. september 2017, 12:25

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Jeg siger ikke at det system er overkill til WoW, meeeeeeeen

torsdag, 7. september 2017, 21:02

Tweak.dk tester Sennheiser G4ME One PC gaming headsettet

Hvordan er lyden og kvaliteten i forhold til det lidt ældre og "kun" ca. 100,- dyrere Game Zero?

torsdag, 3. august 2017, 19:09

Udskiftning af gas cylinder på stol

Som gammel møbelsælger har jeg efterhånden også skiftet en del understel med koniske "gevind", og jeg vil lige komme med et lille indspark om, at det ikke nødvendigvis er selve cylinderen du bør banke på. Du skal faktisk helst slet ikke røre cylinderen, da du risikerer at bøje eller bukke en kant, og derved gør det sværere at få den revet løs. En tang kan være en god idé, men er som regel bestemt ikke nødvendigt. Opskriften er næsten som Gedefims beskriver den, afmontér sæde fra understel - hæng...

torsdag, 20. juli 2017, 11:41

Hjælp til Casemodding projekt!

Hvis det var mit system, så havde jeg investeret i et Riser Card, så du kan få dit grafikkort væk fra bundkortet, og dermed udfylde mere plads i bordet under glaspladen. Ellers ser det ret flot ud

onsdag, 19. juli 2017, 20:39

Hjælp til opgradering

Ja der er lidt forskel på om du ser på en non-K eller K model fra Intel. Generelt vil jeg sige, at en i7 ikke giver mening, med mindre man laver billed/video redigering og/eller streamer. Valgte selv en i7 6700K fordi jeg netop streamer, ellers havde jeg valgt en i5 6600K, da den yder lidt bedre i spil og fordi den eneste forskel er at i7 har Hyperthreading. Det samme gør sig også gældende for Kabylake, her er det dog værd at bemærke, at der er knap så stor forskel som der var i Skylake generati...

søndag, 16. juli 2017, 12:16

Hjælp til selv byg gamer pc

Til gaming er det som regel bedre at vælge et kraftigere grafikkort frem for en kraftigere CPU, så jeg ville også vælge at købe et AMD Ryzen system, og så bruge de sparede penge på et GTX 1070 grafikkort i stedet for. Det vil give meget bedre ydelse i spil i højere detaljegrad, og der vil være mulighed for 1440p gaming. Især med den skærm du har linket til, som er en 1440p skærm, vil et GTX 1060 nok komme til kort.

mandag, 10. juli 2017, 09:43

Tweak.dk tester ASUS MG248Q - 24" Full HD gaming skærm

For mange kompetetive gamere er 24" et sweetspot inden for skærmstørrelse. En større skærm gør at man hurtigere mister overblikket. I forvejen er der en del professionelle gamere der spiller med såkaldte black-bars for at få et mindre synsfelt at holde øje med. Så det er lidt ærgerligt at størrelsen på 24" bliver nævnt som et negativt punkt, når skærmen tydeligvis henvender sig til netop det kundesegment.

fredag, 7. juli 2017, 11:33

Hvilke spil til sommerferien

Altså for mig står den på Diablo 3 Necromancer hele ferien tror jeg. Hvis man mangler gode singleplayer spil at spille, så har jeg lige lavet en personlig top 5, som man måske kan hente noget inspiration fra. Horizon Zero Dawn (PS4) - Fantastisk spil, minder lidt om en blanding af The Witcher og FarCryMiddle Earth: Shadow of Mordor (PC) - Anmelderrost spil med godt gameplay til under 5€ (Steam). Desuden er efterfølgeren Middle Earth: Shadow of War på vej, så det er måske værd at få prøvet kræfte...

onsdag, 5. juli 2017, 11:14

Hjælp til opgradering

Citeret fra "Zarqua" Tak for svarene. Årsagen til at jeg holder mig fra AMD generelt, er at jeg for mange år siden havde problemer med dem. Ryzen har jeg kun hørt dårligt om. Der skulle være problemer med bios og ens pc crashede osv. Men ved ikke om de har fixet de fejl med nogle opdateringer? Mener at de ram jeg har i er DDR4? og ikke DDR3? Ang de cpu'er. Hvor meget performance får man OC? Har aldrig overclocket men tænker at det måske er på tide så man kan få lidt bedre performance Til GPU. D...

tirsdag, 4. juli 2017, 10:35

Hjælp til selvbyg

Jeg ville nok forsøge at finde nogle brugte dele. Der er masser af gode dele at finde derude, og når computeren nu primært skal bruges til CS:GO, så kræver det heller ikke det aller nyeste hardware.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.