Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 1. oktober 2011, 20:40

Forfatter: AbeTis

SSD, men hvilken?

Har masser af lagerdiske, så det skal primært bare bruges til windows og diverse programmer. Havde gået lidt og set på nogle 120gb, da det ligger omkring det prisleje jeg tænkte. Men de diske du nævnte RTM, de er bagud kompatible? ang. SATA? Eller skal jeg, som Shilka nævner, have sådan en controller?

lørdag, 1. oktober 2011, 18:46

SSD, men hvilken?

Hey Får snart en lille gave på omkring 3k, så tænkte jeg, at jeg lige vil forkæle mig selv med noget nyt elektronik. Har gerne ville have en SSD i lang tid nu, så nu hvor jeg "får penge til det", så skal det være. Men hvad vil i anbefale? Regner ikke med at bruge alle 3k, men omkring de 1500-2000kr. Er der ellers noget man skal være opmærksom på, for har ikke rigtig fulgt helt med omkring SSD'er her på det sidste. Har forresten et Gigabyte EX58-UD5 bundkort, hvis det gør nogen forskel. Tak på fo...

søndag, 17. juli 2011, 13:43

Støj fra headphones/forstærker

Hey Har her for nylig købt et par af disse headphones: http://www.beatsbydre.com/products/Produ…pid=B3808&cat=1 Virker perfekt og lyden er superb.. Men der er godt nok et lille problem. Hvis jeg hører musik fra mobilen er der intet i vejen, men hvis jeg sidder ved computeren, og tilslutter dem min forstærker (NAD C 372), så kommer der pludselig en masse statisk støj, når intet spiller.. Volumen af denne støj, afhænger meget af hvordan jeg vender og drejer mit hoved.. Men når der er musik ...

tirsdag, 26. april 2011, 19:14

Ram viser forkert.

Jeg bruger 64-bit.. Renegger, hvor gør jeg det henne?

tirsdag, 26. april 2011, 18:01

Ram viser forkert.

Hej Har lige været ude og købe et ekstra sæt ram, da jeg kun havde 3gb før. Så købte 3gb mere. Da jeg lige havde sat dem i, sagde windows (når jeg højreklikkede på denne computer......) at der var 6gb, men kun 4gb usable. Tjekkede inde i bios, og der sagde den også kun 4gb Prøvede så at flytte rundt på dem, og tjekkede bios igen, så stod der 6gb, fint tænkte jeg. Men så inde i windows igen, så siger den 6,00 GB (5,50 gb usable).. Nogen der har et svar på dette? For har haft 6gb i tidligere, og d...

onsdag, 22. september 2010, 20:38

SV: SV: Google Calendar agtig kalender ?

Måske jeg har forklaret det dårligt Meningen er ikke som sådan at have en kalender hvor JEG kan skrive: "Hey, d. 9 skal jeg til fødselsdag". Det er mere en kalender, som jeg skal integrere med noget booking halløj til en kunde jeg er ved at lave noget for. If you catch my drift ? Altså, så hans kunder kan gå ind på hans hjemmeside, og så finde en tid via hjemmesiden, og så skal min kunde så kunne se de tider der er blevet booket som var det ligesom Google Calendar. Så den skal altså kunne samarb...

onsdag, 22. september 2010, 20:28

SV: SV: Google Calendar agtig kalender ?

Måske jeg har forklaret det dårligt Meningen er ikke som sådan at have en kalender hvor JEG kan skrive: "Hey, d. 9 skal jeg til fødselsdag". Det er mere en kalender, som jeg skal integrere med noget booking halløj til en kunde jeg er ved at lave noget for. If you catch my drift ? Altså, så hans kunder kan gå ind på hans hjemmeside, og så finde en tid via hjemmesiden, og så skal min kunde så kunne se de tider der er blevet booket som var det ligesom Google Calendar. Så den skal altså kunne samarb...

onsdag, 22. september 2010, 18:45

Google Calendar agtig kalender ?

Yo folkens... Håber der måske er en enkelt hjemmeside nørd eller to derude som kunne hjælpe lidt. Jeg står og skal bruge en form for kalender, som jeg selv kan kode om på, og tilføje ting til, osv., som måske ligner lidt ala Google Calendar. Det behøver ikke være nemt at gå til, da dem jeg arbejder sammen med, har rimelig meget forstand på sådan noget lir. Indtil videre har vi benyttet os af det der hedder web2cal, men det har bare så mange begrænsninger, og der er ting man ikke må for dem der h...

onsdag, 21. juli 2010, 19:24

Ny harddisk forsvundet

Hej Her for en uge siden satte jeg en splinter ny harddisk i min computer. Det er en Western Digital Caviar Black, 750 gb. Bruger den som lager, og den fungerede helt fint uden problemer af en art. Men i dag, efter at have downloaded et album og hørt det, så er harddisken forsvundet i "My Computer". Har prøvet disk management, men der er den heller ikke. Har prøvet refresh osv, men intet får den frem. Nogen der har prøvet lignende, og muligvis har en løsning? Har prøvet at genstarte, men hjalp i...

onsdag, 21. juli 2010, 01:25

3 x 1 GB PC12800 DDR3

Ja, hvis der er nogen der ligger inde med det, og gerne vil sælge dem, så må de meget gerne sige til, så kunne jeg i hvert fald være vældig interesseret

tirsdag, 29. juni 2010, 18:36

SAN vs RAID

Hej... Jeg sidder med et lille spørgsmål. Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor det er vigtigt at ingen data går tabt hvis harddisken skulle ryge på min server, som jeg har lejet. Jeg tænkte så, at det ville være godt hvis den var i RAID, så den kunne gemme det samme to gange, og dermed ikke miste data hvis den ene harddisk på mine lejede server gik ned. Min plan er et leje den hos: http://tdcwebmore.dk/hosting/cloud-services/sammenligning Men de siger at de ikke kan køre RAID, men i stedet SAN...

torsdag, 17. juni 2010, 16:02

Delt harddisk viser forkert

Hey Efter geninstallation af windows 7 på en helt ny harddisk, gider min anden delte harddisk ikke at vise alle partitions. Har en gammel sata disk, som jeg har delt op i to. MP3z og HDD2. MP3z virker fint, hører musik fra den lige nu. Men HDD2 er forsvundet, kan ikke ses mere under bjælken computer.. Andre der har haft samme problem, og/eller kender en løsning på dette?

onsdag, 16. juni 2010, 19:46

Processor clock forkert?

Ahh ok, det forklarer jo en del Tak for det!

onsdag, 16. juni 2010, 15:52

Processor clock forkert?

Hej Jeg har for godt en måned siden erhvervet mig en splinterny computer. Jeg har så for nogle dage siden prøvet at overclocke ved hjælp af det indbygget system i gigabyte's bundkort, M.I.T. Utrolig nemt at bruge. Min bror har 99% den samme computer som mig, og han fortalte, at en i7 920 core kørte ok stabilt på omkring de 3,2-3,3Ghz (Ikke standard køler). Jeg prøvede men det ser ikke ud til at virke, samt mine ram clocks ser meget mærkelige ud. Billed fra CPU-z: Inde i bios har har sat den der ...

tirsdag, 27. april 2010, 20:50

Windows 7 64-bit hjælp.

Valgte dit råd og geinstalleret windows.. det hjalp åbenbart, så cool cool tak for rådet

søndag, 25. april 2010, 23:47

Windows 7 64-bit hjælp.

Citeret Oprindeligt indlæg af Brtlsn Det skete også for mig da jeg installere Windows 7 sidst. En genformatering afhjalp problemet. Jeg tror det var noget virus, eller lignende der forsagede det hos mig. Jaa, kunne være man skulle prøve det.. Men vil da hellere lige høre om der var en nemmere omvej

søndag, 25. april 2010, 20:16

Windows 7 64-bit hjælp.

Hej Jeg har her for 2 uger siden fået en splinter ny computer, som egentlig burde kunne klare ALT hvad jeg giver den at klare. Jeg har, eftersom jeg har købt 6 gb ram, smidt windows 7 ultimate 64-bit i maskinen. Installationen foreløb smertefrit og alt virkede bare! Dagen efter bemærkede jeg, at den var utrolig ringe til at starte ordentlig op. Den kommer fint nok ind i selve windows, men når alle programmer skal loades osv, så sker det alt for tit at den bare fryser, og jeg kan absolut intet gø...

torsdag, 17. december 2009, 11:05

Image maps

Hej... Jeg sidder og skal lave sådan noget image maps på et Danmarks kort, hvor der så, når man kører musen hen over, skal highlightes den del af Danmark der nu bliver kørt hen over. Har så fundet sådan et program hvor jeg kan trykke koordinater ind med musen, hvilket gør det lidt nemmere end at sidde og checke det i Photoshop fx. Men findes der ikke noget der er endnu nemmere ? For synes sgu aldrig jeg får trykket helt præcist altid, og det er så svært at spotte når man bare har 1000 tal i en l...

fredag, 11. december 2009, 07:20

S: dr dre monster beats

1600,-

mandag, 26. oktober 2009, 02:34

IE/Chrome fejl

Hej.... Jeg er lidt på den. Sad og legede med min bærbar (Asus Eee 1000H), som har RC Windows 7 på sig, og så lagde jeg den lige væk lidt, og da jeg så skulle til at bruge den igen, så kunne jeg ikke komme på nettet. Altså, jeg kunne godt logge på nettet, og få forbindelse, men når jeg skal bruge IE eller Chrome kommer den bare op og siger: "Denne webside er ikke tilgængelig". Når jeg vælger "Diagnose Connection Problems" siger den: "The remote device or resource won't accept the connection" Jeg...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.