Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 790.

tirsdag, 13. september 2016, 10:15

Forfatter: betaboy

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

1. Airflow Control Technology 2. 22%

mandag, 4. juli 2016, 09:49

Nyt hus - nyt netværkssetup.

Hej Brain, Tak for svar. Jeg havde også tænkt mig at holde mig til én router, men udfordringen er hvor den skal eller må side i netværket. Må den fx gerne sidde "Efter" en swtich?

mandag, 4. juli 2016, 09:07

Nyt hus - nyt netværkssetup.

Hej alle, Jeg syntes selv jeg har generelt styr på det, men vil gerne have andre tweakers input. Et nyt hus skal have netværk på plads og jeg skal have handlet ind til netværket. Fra husets bryggers (i den ene ende af huset), er der bygget fiberboks ind, og herfra i mellem skal dette fordeles ud på en række PDS-stik i forskellige rum i huset. Huset er relativt langt og godt alle værelser har PDS-stik. I et af rummene i den anden ende af huset, skal jeg have sat en access point eller en repeater ...

tirsdag, 10. november 2015, 10:42

S: QX6700 gamer PC (SOLGT)

Solgt for 2K

lørdag, 24. oktober 2015, 13:34

S: QX6700 gamer PC (SOLGT)

Hej alle, Jeg sælger min computer med følgende specs: CPU: Intel Extreme QX6700 (4x2.66 GHz) MB: Gigabyte GA-P35C-DS3R RAM: 2x2 GB DDR (Det er vidst et par almindelige kingston value) GFX: XFX Radeon HD5850 1GB med dual DVI PSU: TAGAN 2Force II 700W (TG700-U33) Kabinet: Antec P182 (gun metal farve). HDD: 1x 500GB, 1x 320 GB, 1x 250GB (kender ikke type og mærke) Andet: 2x DVD-RW drev samt en kortlæser (tvivlsomt om kortlæseren virker) OS: Frisk formateret med Win7 Home Premium licens + disk. Bemæ...

mandag, 8. juni 2015, 09:57

[LUKKET] Vind med be quiet! og Tweak.dk!

Jeg skal vinde fordi jeg har presset alt saften ud af mit gamle QX6700/P35/HD5850 setup, der desværre ikke længere kan være med og skal derfor til at samle en ny gamer :-). Den gamle PSU larmer og jeg tvivler på at den overhovedet kan håndtere et nyt setup pga. manglende kabler og ydeevne. Der ville denne kvalitets 600W PSU gøre underværker!!

torsdag, 21. maj 2015, 10:28

7 Gode råd om RMA

Citeret fra "Uber" Citeret fra "betaboy" Noget jeg har haft succes med, er at få producentens tilsagn om fejlen med til RMA. Første step er at kontakte producentens support og se om de kan afhjælpe dig/give tips til at afhjælpe problemet. Lykkedes det ikke (og producenten på sin vis anerkender, er der tale om reklamation), så har producenten meget ofte fejlkoder for fejl, som har vist sig gentagende gange - eller henviser dig til et RMA. Dette tilsagn får du med i din RMA-sag (kopi af chat, fej...

onsdag, 13. maj 2015, 15:32

7 Gode råd om RMA

Noget jeg har haft succes med, er at få producentens tilsagn om fejlen med til RMA. Første step er at kontakte producentens support og se om de kan afhjælpe dig/give tips til at afhjælpe problemet. Lykkedes det ikke (og producenten på sin vis anerkender, er der tale om reklamation), så har producenten meget ofte fejlkoder for fejl, som har vist sig gentagende gange - eller henviser dig til et RMA. Dette tilsagn får du med i din RMA-sag (kopi af chat, fejlkode mv.). På den måde bruges der ikke så...

tirsdag, 12. maj 2015, 19:50

Nyt digitalkamera (400-700kr) [SOLVED]

Jeg er helt enig med de andre: Canon, Canon og Canon. Har haft flere forskellige mærker, men ingen har nogensinde være på niveau med mit kompakt Canon. Det er efterhånden 6 år gammelt, og tager virkelig gode billeder og batteriet er stadig virkelig godt. Ydermere så er det solidt bygget. Den specifikke model lyder umiddelbart som et rigtig godt bud :-)

tirsdag, 12. maj 2015, 19:43

Skiftning af bundkort og cpu

Hej! Jeg vil anbefale, at du flytter eventuelle data fra din system-disk til en af dine øvrige diske (hvis der er flere, det lyder det som). Herefter foretage en clean install af windows på systemdisken. Det kræver, atdu Som Ebo (el. Sam) skriver, så render du ind i en masse problemer, hvis du forsøger at starte op på en eksisterende windows installation. Hvis det er en Windows OEM licens, så skal du nok ud og investere i en ny licens - så vidt jeg husker er licensen betinget af bundkortet.

mandag, 5. januar 2015, 19:59

V/S: Dell PowerEdge R310 Rack Server

Hej venner, Jeg sælger (og vil gerne have vurdering) på en Dell PowerEdge R310 Rack Server, med følgende specs (Se vedhæftning for billede): Intel Xeon X3450 Processor (2,66 ghx, 4C. 8M Cache, 95W TDP, Turbo, HT) DDR3-1333MHz. 1U Rack8 GB Memmory ( 2 x 4GB Dual Rank LV RDUMMs ) 1333MHz4 x 500 MB SATA 7.2 k 33,5" HD Hot PludPERC H200A RAUD Controller for Hot Plug HDD Chassis16X DVD+/1RW Drive SATA with SATA CableRedundant Powersupply (2PSU) 400 WEmbedded BMCWIndows Server 2008 R2 SP1, standard ed...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.