Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 28.

mandag, 16. august 2010, 09:07

Forfatter: KEFiR-

Ny MCE

Har også overvejet SSD men finanserne skal også være der til det, så måske den bare kommer til sener. i3 var bestemt også en mulighed jeg ikke havede tænkt på. Ok, var ikke klar over det med Maxtor, har haft Maxtor for en del år siden hvor jeg havede et system med 10 maxtor diske i som kørte rigtig godt. i det system jeg har nu er der også samsung diske i. Ja det var en hovsa den med de RAM det skulle self. have været DDR3. Men tror det bliver RTM linker til, så finder jeg en billig støjsvag PSU...

tirsdag, 22. juni 2010, 14:10

ekstern PSU til Atom mobo

Hej Jeg søger en PSU til en Atom/Ino bundkort, nogle der ved om det er muligt og få en størm forsyning ala dem man bruger til en bærbar, altså en ekstern PSU?

tirsdag, 22. juni 2010, 12:46

K: Case modding ting

Hej Jeg har lidt liggende jeg ikke kommer til og bruge regner jeg med. 4x30cm hvide katode rør, 1x Ac ryan smoked plexi plade Og så har jeg en rode kasse med masser af blå katode rør, og diverse blæser med hvid lys.

tirsdag, 22. juni 2010, 12:39

Atom / Ino Bundkort

Hej Jeg søger en computer til Surf, winamp som fylder så lidt som muligt. Hvis der er mulighed for det er det en fordel den kan afspille HD film. Tænker : Atom bundkort gerne med INO min. 1gb ram (som passer i bundkortet) Strømforsyning (som passer tl bundkortet) Sata II harddisk (ingen krag, bare billig og fungere) Nogle der ude der ligger inde med dette? som de vil sælge.

fredag, 13. november 2009, 06:01

V/S: Dell XPS M1330

FEJL bruger

torsdag, 30. juli 2009, 08:53

S: Stationær PC m. 20" skærm!

vil du sælge i dele og hvor i landet beinder det sig-.

torsdag, 30. juli 2009, 08:51

S: Gamer stationær *SOLGT*

vil du ike sælge i dele, er meget int i CPU, mobo og RAM

onsdag, 29. juli 2009, 08:52

[S] Diverse SATA HD's

hvor længe køre aktionen på Velociraptor+750gb samsung disk

lørdag, 20. juni 2009, 14:51

S: et stk MCE samlet!

hvad pris snakker vi om

fredag, 19. juni 2009, 09:56

S: Reseveret. Lian Li TYR X2000

er det stadig muligt og montere den gamle HDD ramme?

fredag, 19. juni 2009, 08:51

S: Reseveret. Lian Li TYR X2000

hej, jeg kunne godt vær int. men vil gerne se nogle billeder af det i har moddet, så kan du tage lidt flere billeder, meget gerne maile dem til hbj@navito.dk

fredag, 19. juni 2009, 08:49

S: Gamer mus

250pp for kone

onsdag, 27. maj 2009, 11:58

MSI 8800 GTX OC

hej overvejer og skifte mit GFX ud, men ville lige høre hvad det jeg har endelig er hver. nogle der har en ide? NX8800GTX-T2D768E-HD-OC http://eu.msi.com/index.php?func=proddes…30&prod_no=1162 Med en THERMALRIGHT HR-03 PLUS http://www.thermalright.com/new_a_page/p…er_hr03plus.htm og en no name 92mm støvsvag blæser. Den oirginale blæser medfølger self. også.

onsdag, 12. november 2008, 19:41

S : GeminII + blæser

btt

onsdag, 5. november 2008, 20:12

Køler til 2,4ghz core 2 quad

Citeret Oprindeligt indlæg af Maesty hvad er rimeligt kompakt? og nej den zalman der er satme ikke en god køler! kompakt nok til man kan komme til og tage ram ud imens den sidder i f.eks. men hvad for en køler er eller god? hvis den er dårlig

tirsdag, 4. november 2008, 21:11

Køler til 2,4ghz core 2 quad

hej jeg søger en god, støgsvag og rimelig kompakt køler. nogle der har et godt forslag? vigtigst er den er støgsvag, der efter at den er god, og så gider jeg ikke en kæmpe stor køler så man ik kan arbejde med andet i computeren. håber i har nogle forslag. den skal self pakke på soket 775. PS. hvis der er nogle der mangler en Cooler Master GeminII CPU Køler kan du smide en PM, da jeg vil skifte min. http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…Area=&Soegeord= er også int i byt med en anden køl...

mandag, 28. juli 2008, 19:39

V : 8800gtx Oc

desvær har stadig ingen int.

mandag, 28. juli 2008, 18:25

hehe ja så vil jeg heller smide det over i mit kommende media center, Men først og fremest var det vudering, og må indrømme det der er en smugle under hvad jeg havede forventet.

mandag, 28. juli 2008, 09:40

hej, jeg har mig et MSI NX8800GTX-T2D768E-HD-OC, altså et 8800 GTX OC som jeg ville høre hvor meget det er vær, der er monteret et Thermalright HR-03 Plus med en std, lydsvag blæser no name, jeg har kvitering org. køler osv. Det fejler intet og er ca et år gammel. Hvad er sådan et værd? http://global.msi.eu/index.php?func=prod…130&cat2_no=136 http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…Area=&Soegeord=

søndag, 25. november 2007, 20:36

windows update & msn problem

hey alle sammen. jeg har et problem i Vista. jeg kan ikke bruge windowsupdate. der siger den fejl kode 80072F8F så jeg ikke kan køre windows update Og i Messenger kan jeg ikke logge på der siger den fejl kode: 80048820 har en eller anden ide om at det er galt med alt af sådan noget koinikation til microsoft server. og jeg har ikke nogen firewall og i msn kan jeg sagtesn bruge web messenger.. syntes jeg har søgt og søgt og kan ikke finde ud af hvordan jeg kan få det løst. håber der sidder nogle m...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.