Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 12. juli 2014, 00:50

Forfatter: ScratchY

Ny lydløs budget computer til ca. 6K

Citeret fra "MichaelH" H97 bundkort kan fint klare det til den CPU. Du får alligevel en CPU med locked multiplier, så du kan ikke overclocke alligevel. Jeg vil lige henvise dig til denne PSU, da den kan levere flere watt (550W) til nogenlunde samme pris, og den bliver gentagende gange anbefalet som PSU til nye builds herinde XFX Core Pro 550W PSU Grafikkortet her leverer mere ydelse for lidt flere penge. I know. Men det er 150 kroner'ish, vi snakker om. XFX R9 270X 2 GB Hey Michael, Min intenti...

lørdag, 12. juli 2014, 00:31

Citeret fra "shilka" Jeg ville da vælge et Z97 bundkort i stedet for Z87, hvis der altså nogle Z97 bundkort der er til at betale? Ellers ser det ud som et meget fint system Hey Shilka! Tak for dit input, jeg overvejede også dette bundkort: http://www.pricerunner.dk/pl/35-2982348/…mmenlign-Priser Men prisen på MSI bundkortet blev for nylig reduceret med ca. 35% derfor fik dette 1. prioritet

fredag, 11. juli 2014, 23:53

Hey tweakers, Det er godt 3-4 år siden jeg sidst var aktiv her på sitet Nu er jeg kortvarigt vendt tilbage, da en ny computer er på trapperne! Jeg håber en hardware kyndig kan give feedback på følgende build; Bundkort: http://www.edbpriser.dk/bundkort/msi-z87…id-7818294.aspx 599 DKK CPU: http://www.pricerunner.dk/pi/40-2978929/…ox-Produkt-Info 784 DKK PSU: http://www.edbpriser.dk/stroemforsyning/…id-7019341.aspx 495 DKK HDD: http://www.edbpriser.dk/ssd-solid-state-…id...

torsdag, 16. februar 2012, 00:45

Computer build, omkring 6k

Typisk falder prisen på ældre hardware 10-15% ved generationsskifte. Jeg har en begrænset viden indenfor PSU og RAM, så disse spørgsmål vil jeg overlade til eksperterne herinde

onsdag, 15. februar 2012, 14:10

Computer build, omkring 6k

Jeg vil anbefale at vente med at købe hardware til starten af april hvor Intel's Ivy bridge kommer på markedet; dette vil være den næste generation af CPU'er med 22nm, og Intel har så vidt jeg ved lovet 15% ekstra ydelese ift. den nuværende sandy bridge. Nvidia's næste gen. af grafikkort udkommer også til midt i april. Disse opdateringer vil sandsynligvis føre til prisfald på ældre hardware, så selvom man har et begrænset budget kan det stadig betale sig at vente IMO. Tests af Radeon 7770 viser ...

mandag, 10. januar 2011, 15:41

S: Dell UltraSharp 2209WA

Jeg er kun interesseret i kontant køb. Jeg beklager det sene svar! Mvh Mathias

torsdag, 6. januar 2011, 09:59

S: Dell UltraSharp 2209WA

Dell UltraSharp 2209WA - købt for: ca. 2000kr - Købsdato: 06.06.10 - Har været i brug gennemsnitligt 5-6t om ugen. - Perfekt stand, fejler intet - Kvittering haves HBO 1500kr

søndag, 2. januar 2011, 21:38

computer + skærm sælges

Computeren er solgt, lukker derfor tråden

onsdag, 29. december 2010, 01:23

computer + skærm sælges

Prisen er nedsat! -250kr på computeren, -200kr på skærmen

lørdag, 25. december 2010, 17:09

computer + skærm sælges

COMPUTER PCB: Gigabyte MA790XT-UD4P købt for: ca. 1000kr CPU: AMD Phenom II X3 720 2800mHz købt for: ca. 900kr GFX: ATI RADEON HD 4890 CLUB3D købt for: ca. 1500kr RAM: 2x2GB OCZ PC3-12800 DDR3 1600 MH platinum ed købt for: ca. 850kr HDD: Samsung SpinPoint F1 HD753LJ 750GB købt for: ca. 450kr PSU: Corsair TX650W købt for: ca. 650kr Kabinet:Cooler Master CM 690 købt for: ca. 550kr inkl. Samsung CD/DVD-brænder m. labelflash købt for: ca. 250kr Samlet købspris: 6150kr - Købsdato: 06.06.09 - Har være...

mandag, 14. juni 2010, 02:18

søger viden om smagssammensætninger & Wiifit til windows XP

hej! Efter at jeg for nyligt er begyndt at interessere mig for madlavning, har jeg gået og tænkt om der mon ikke er skrevet bøger/hjemmesider der beskriver hvilke fødevarer der passer godt sammen. Jeg kender godt til de fem grundsmage (sød, sur, bitter, salt & umami) men jeg søger viden om hver enkelte fødevare (kartoffel, ærter, løg osv), hvilke smagssammensætning af de fem grundsmage de har, og hvad de passer godt til. Jeg er også begyndt at få lidt dårlig samvittighed over min dovne krop, og ...

onsdag, 26. maj 2010, 21:56

Hej! Er du medlem af HK? Kan jeg i så fald få dig til at sende en email til dem?

@Schultz: Nej, men jeg håber på at det allligevel er muligt at spørge, på vegne af min ven. @Pinky: Jeg har forsøgt at kontakte HK, og de siger at siden HK er selvejende, er det kun medlemmer af HK de må betjene. @Happy^: Jeg behøver ikke kontakt informationer, jeg HAR forsøgt at kontakte HK, og det er ikke muligt at få svar på spørgsmål, medmindre man er medlem, siger de.

tirsdag, 25. maj 2010, 11:57

Hej! Er du medlem af HK? Kan jeg i så fald få dig til at sende en email til dem?

overskriften siger det hele, Jeg har nemlig en ven som jeg tror bliver snydt af sin arbejdsgiver. Så planen er at spørge HK om reglerne på området, men for at gøre dette skal jeg være medlem, og det er der ellers ingen grund til at jeg bliver. Jeg vil være vældig taknemmelig hvis du vil give mig denne mulighed. Mvh Mathias

fredag, 7. maj 2010, 01:20

to grafikkort, men kun ét aktivt ad gangen?

hej! Jeg har et 4890HD i min nuværende computer, men jeg ved at den bruger rigtig meget strøm IDLE. Derfor vil jeg høre om det er muligt at købe et billigt grafikkort som bruger lidt strøm, installere det på bundkortet, og så skiftevis køre med det billige grafikkort (ved brug af ikke-grafikkrævende programmer) og mit 4890HD ved grafikkrævende programmer. Jeg håber at dette kan lade sig gøre, da det ellers vil være besværligt at skulle slukke computeren og skifte grafikkort hver gang man skal br...

fredag, 9. april 2010, 15:07

grafikkort fejl: kan ikke se farven sort

tak for jeres spørgsmål! jeg forsøgte at tage kablet ud af skærmen, og der var faktisk stadig streger på skærmens display så det er skærmen den er gal med! Efter ca. 2 min. forsvandt stregerne dog, og nu fungerer den igen, tilkoblet computeren. det kan være jeg skal investere i en ny skærm, skulle problemet opstå snart igen.. Tak for hjælpen

fredag, 9. april 2010, 01:20

grafikkort fejl: kan ikke se farven sort

hej! for kort tid siden, forsvandt de mørke nuancer på skærmen pludseligt. Jeg har taget et billede af skrivebordet og vedhæftet det i denne besked. De lyse stribede farver viser sig, i stedet for de mørke nuancer. Ved i hvad det kan skyldes? jeg har forsøgt at opdatere driveren til mit ATI 4890 HD, men det gør ingen forskel. grafikkøler temp. ligger på 50-60 grader C idle (60-70 ved load). Jeg har desuden forsøgt at ændre på skærmopløsning, hardware acc., skærm opd. frekvens.. intet hjælper pls...

lørdag, 24. oktober 2009, 17:23

Ønsker du at være vært for en klimagæst, under Klima-topmødet i december? LÆS MERE HER

Hej! DEADLINE FOR DELTAGELSE: 8.November 2009 NEW LIFE COPENHAGEN er officielle partnere med FN's klimatopmøde (Bella Centret) og Klimaforum09 (DGI-byen), som formidler kontakten til både delegerede og ikke-delegerede organisationer med behov for indkvartering under COP15 fra 7. til 18. December 2009. De mange besøgende kommer fra hele verden for at diskutere klimaløsninger i København, og da byens hoteller er både overbookede og meget dyre, har de ingen steder at bo uden din hjælp. ET SOCIALT E...

mandag, 5. oktober 2009, 23:42

Er du HSP?

hehe interessante resultater! en nogenlunde lige fordeling.. her er lidt mere om HSP: "At være Høj Sensitiv betyder, at en person er mere sensitiv overfor indtryk som omgiver ham/hende end de fleste andre mennesker. Denne sensitivitet kan findes på en masse forskellige områder, såsom arbejde, sociale forhold eller i et travlt miljø. Stimula som musik, dufte el. høje lyde kan have stor effekt på en Høj Sensitiv Person. Almindeligvis har sensitive mennesker en meget stærkere føling med hvad der sk...

mandag, 5. oktober 2009, 16:11

Er du HSP?

Hey. Er du HSP? Mellem 15 og 20 % af alle danskere er fra fødslen særligt sensitive mennesker (også kendt som HSP - højt sensitiv person). Deres nervesystem bearbejder alle stimuli mere dybt end gennemsnittet. Derfor er de ofte kreative, begavede, dybsindige og har stor indlevelsesevne. Test dig selv: http://www.sensitiv.dk/test_din_sensitivitet.6 læs mere her: http://www.sensitiv.dk/ lidt viden om HSP: HSP er et personlighedstræk, som har forskellig status i forskellige kulturer og miljøer. De ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.