Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 10. marts 2007, 06:12

Forfatter: Bentzin

Tak for denne gang !

Vil bare lige sige tak til alle dem, som har hjulpet mig og som jeg har hjulpet. Til de ca. 50 jeg har lavet signaturer til, så har jeg stadig de fleste psd-filer, så hvis i spørger Burger pænt, ka' hun evt. udlevere min email, hvis det sku' bli' nødvendigt ! Også en tak til alle dem, som godt ku' tåle "min lige på facon". Det er desværre ikke alle der kan, så derfor er jeg blevet losset ud af tweak.dk Har lige fået lov til, at komme ind og tømme min PM-boks. Tak for det. Efter næsten 4 herlige ...

mandag, 5. marts 2007, 10:09

ungeren ryttes

Det er endnu mere skuffende, at du Raller og de andre der ytrer sig så egoistisk her på tweak.dk Der er lige lavet et ca. regnestykke for alt det hærværk og skade som i er skyld i 14 mill. har det kostet ind til nu. Virkelig "flot" af en flok krævende og møgforkælede unge der uden tanke på andet end sig selv, har forvoldt af skade. De 12 mill. fra jeres fond, burde betale for det lort i har lavet. Også utroligt imo, at tweak.dk, kan ha' brugere indlemmet, der åbenlyst støtter op om den slags "te...

mandag, 5. marts 2007, 06:55

Tid til lønforhandling

Ik' så ring' endda.

mandag, 5. marts 2007, 06:52

Test søgefunktionen på Tweak.dk

Det er jo en fornøjelse at den virker efter hensigten igen - top nice.

mandag, 5. marts 2007, 06:49

Hvilket compakt er tættest DSLR?

Citeret Originally posted by jK^ Ehmmm ja hvad er der? det står som det skal Og nej jeg siger dermed ikke jeg ikke vil købe en G7 jeg siger bare der er andre alternativer som jeg selv helst ville købe... Heldigvis er der folk som ikke er enige med mig for så ville verden være monotom og det ville ikke være fedt. Lige for at få det helt korrekt , så staves det (ifl. retskrivningsordbogen ->) "vegne" (på egne vegne; på vegne af) og man køber ikke "en G7" men "et G7"

mandag, 5. marts 2007, 06:40

Second Life, nogle der bruger det? :)

Jeg aner ikke ret meget andet om det, end det der har været nævnt en smule på TV og er sådan set også bedøvende ligeglad. Da det virker som om at der er nogen der kommer til at tjene på det i den sidste ende. Og dertil skal lige nævnes, at jeg slet ikke er til den slag spil ell. hva' sådan noget kaldes. Så nej jeg bruger det ikke og kommer sikkert heller aldrig til det.

mandag, 5. marts 2007, 06:31

ungeren ryttes

Citeret Originally posted by dna Rolig nu, rolig nu! Det er ironien som jeg håbede folk kunne se. Selvfølgelig skal politiet ikke trække pistoler. Det jeg mener er at de unge hele tiden bortforklarer alt volden og hærværken med enten at det er alle de andre der gør det eller også er det samfundets skyld. De skulle hellere tage ansvar for egne handlinger. - Anders Det er nemlig lige der skoen trykker - den gruppe unge, kan kun se tingene ud fra deres eget perspektiv. Det ses jo også tydeligt her...

søndag, 4. marts 2007, 18:58

ungeren ryttes

Jeg er også tiltaler for, at nu må vi ha' gang i noget dialog - med dem der lige har smadret ting og brændt biler og andet af, for tja kun et par millioner + de har holdt alm. mennesker som gidsler. Det slår vi bare en streg over og så får de deres hus på Jagtvej tilbage. Sådan - Så bli'r alt godt igen. Halleluja !

søndag, 4. marts 2007, 17:59

S: Computer

Citeret Originally posted by Sensation Hva er mærket på hd, allerhelst link.. Mvh Mads Sorry jeg lige bryder ind - men kig i hans 1. indlæg - der står der Seagate og at det er en 200gb SATA !

søndag, 4. marts 2007, 16:49

ungeren ryttes

Evt. lave nogle fredelige demonstrationer - mod alt det samfundsfjendske og destruktive anarki, som den gruppe vandaler tydeligt har vist praktiseret - de sidste 3 dage, ved at indrage og holde fredelige og uskyldige mennesker som gidsler. Så ku' de fleste deltagere i demonstrationen blive udstyret med skumslukkere, som et billede på at enhver brand vil blive slukket + et signal om, at vi ikke vil - alt det hærværk, ødelæggelse og utryghed ! Ku' være en kanon mulighed, for at vise, at nu er det ...

søndag, 4. marts 2007, 14:54

Boycut imageshack.us

Har heller ikke nogen problemer med imageschack.us - Men har selvfølgelig også ting installeret(Norton og Spybot) til at blokere for uønsket snask. Det kører helt fint og uden nogen problemer. Så ser ingen grund til, at skifte til noget der er ringere !

lørdag, 3. marts 2007, 19:49

Tema aften på DR2 (lige nu) - Fotografiets mestre

Husk der kommer noget tema-aften om fotografering fra kl. 20 til 22.30 på DR2. Er lige startet med noget om årets pressefoto. Kig med hvis du lhar lyst !!

lørdag, 3. marts 2007, 18:55

Måneformørkelse, indstilling på S2 IS

Har lige hørt , at det sku' starte ved 22-tiden og være på maximum kl. ca. 0.21. Surt hvis vejret her forbliver så grumset, som det er nu.

fredag, 2. marts 2007, 16:41

Digitalkamera til <2000kr.

Citeret Originally posted by Fabianbm Så Canon A710 IS >> Nikon Coolpix S6? Jeg har et A710 IS som mit "lommekamera" - da mit 400D med objektiv(er) ikke er så handy at ha' med i byen. Det er til gengæld 710 IS og så ta'r de virkelig gode billeder af et point & shoot at være. 6x optisk zoom, mange forudinstellede opsætninger og lige så med manuelle. Kan varmt anbefale det, hvis man skal ha' et lille og godt kamera "on the go". Og som What skriver, så er Sony og deres "hukommelsesflip" med at vær...

fredag, 2. marts 2007, 16:17

ungeren ryttes

Citeret Originally posted by Lemon Citeret Originally posted by Bentzin Citeret Originally posted by Raller Citeret Originally posted by Marquis Haha kunne ikke la' være med at grine, da jeg lige så videoklippet med ham narren der blev 'kørt ned' og fløj' 1½m' hen af vejen. Så vidt jeg kan se har han travlt med at samle sten op fra vejen, og herregud, beder man ikke lidt selv om det så ?! http://ekstrabladet.dk/112/article276239.ece Carsel: HAHAH , sort mascara .. Hvis du nu havde været der på ...

fredag, 2. marts 2007, 13:44

ungeren ryttes

Citeret Originally posted by Raller Citeret Originally posted by Marquis Haha kunne ikke la' være med at grine, da jeg lige så videoklippet med ham narren der blev 'kørt ned' og fløj' 1½m' hen af vejen. Så vidt jeg kan se har han travlt med at samle sten op fra vejen, og herregud, beder man ikke lidt selv om det så ?! http://ekstrabladet.dk/112/article276239.ece Carsel: HAHAH , sort mascara .. Hvis du nu havde været der på nært hold, så havde du måske skrevet noget andet .. Eller hvis du oprett...

fredag, 2. marts 2007, 13:08

RE: Ungdomshuset

Citeret Originally posted by Lahnet Jeg kan se at jeg ikke var den eneste herfra, som var på Nørrebro i går (Bentzin). Tog en stor serie i går. Hvis der er nogle som har interesse kan den ses her: http://picasaweb.google.dk/habildsk/Ungdomshuset Alle billeder er (næsten) ubehandlet, og dokumenter en dag, som startede rimeligt fredeligt ud, med små demostrationer hvor humoren var i højsædet. Senere de første anholdelser og til sidst totalt kaos. Mange af billederne er tager som en ren reflexhand...

fredag, 2. marts 2007, 12:16

Hvad gør man ?

Syn's du skal gøre det op med dig selv, for som mange af svarene her, så er der jo forskellige opfattelser. Jeg personligt ville kontakte dem, der styrer det - da spamming af tråde kun skaber ævl og kævl. Jeg er som andre, også godt træt af, at køb- og salgstråde på tweak.dk bli'r spammet af de samme kloge åger, der hver eneste gang skal ind og fortælle om hvad man kan købe af nyt for de samme penge. Og i næsten alle tilfælde, så er de slet ikke interesseret i nogen handel. Det er imo p... irrit...

fredag, 2. marts 2007, 02:41

Uge #9: Fart

Her et snapshot fra Nørrebro igår. Ved godt, at jeg sku' haft ændret på nogle indstillinger. Men fandt ud af, at det ikke er en selvfølge, når tingene omkring én ulmer af uro og der kan ske hva' som helst i løbet af et spiltsekund. Tror ikke jeg ville egne mig som "fotograf i felten" - meget af mit focus var rettet mere på de usikre og utrygge omgivelser end på, hvordan jeg sku' indstille mit kamera.

fredag, 2. marts 2007, 02:10

Nogle amatør shots fra gaderne på Nørrebro !

Var lige et lille smut forbi ved 18.30-tiden - nu når jeg var på de kanter alligevel. Det blev kun til nogle få skud - da mine øjne og næse ikke bryder sig om tåregas og så var stemningen jo ikke ligefrem hyggelig. Stødte på en del unge provokatører og vandaler, som uden grund mente, at folk der passer deres job, skal chikaneres og overdænges med kasteskyts. (Utroligt hvad de kassevogne ka' modstå og det samme kan man næsten også sige om dem, der sad inde i dem !) Nå - men her er lige mogle bill...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.