Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 38.

fredag, 4. august 2017, 18:55

Forfatter: mcmejsner

Netgear X4S port lyser gul

Bare rolig. Der er ingen fejl ved hverken router/switch eller din PC. Det du ser er, at NIC på din PC holder sig oppe ved en lavere hastighed for, at kunne modtage WOL (wake om Lan) pakker. Det har ikke nogen negativ virkning på noget andet end, at der bruges lidt strøm på den spænding der skal til for at holde interfacet oppe. Hvis du ikke vil det sker, så skal du deaktivere WOL iWindows og evt. I BIOS.

torsdag, 30. juli 2015, 17:47

Hjælp med at aktiver job listen for bruger på Server 2012 R2

Den popup der kommer frem er for Windows brugerkontrol. Kig under brugeradministration og brugerkontrol, hvor du kan indstille hvilket niveau den skal fungere på. Det har ikke som sådan noget at gøre med brugerrettigheder, men bare kontrol af hvad der afvikles i Windows.

onsdag, 10. juni 2015, 12:59

Intel Xeon, 16gb ddr3 1333 mhz.

- For at sætte gang i budrunden: Bundkort, CPU, RAM og kabinet for 500 kr. (evt. uden ram) Hvor i landet befinder det sig?

mandag, 1. juni 2015, 00:03

Netgear WNR2000 og 250Mbit

Asus routeren #4 henviser til kan klare op til 900 Mbit throughput, så den vil du ikke gå galt i byen med.

fredag, 29. maj 2015, 10:19

Netgear WNR2000 og 250Mbit

Hej Nalmeena Din router har kun 10/100 interfaces (porte) på både WAN og LAN, så du får ikke mere ud af den end det maks. Jeg har dog ikke kunne se i deres produktbeskrivelse om hvad dens routnings kapacitet er, men du vil max få 100 Mbit igennem den. Jeg har dog fået støvet op, at den har et ca. throughput på WAN på omkring 90 Mbit, mens andre kun opnår 50 Mbit. Mit råd er, at du skal ud og kigge efter en ny router. Dog vær opmærksom på, at selv om du køber en nyere udgave med Gigabit, så er WA...

onsdag, 22. april 2015, 20:03

KØBES: R9 270X og 700W+ PSU

Har en Thermaltake Thoughpower 750 watt stående i orginal kasse. Har skiftet ud med større, så den står bare og samler støv. Der er ikke garanti på den mere, men virker upåklagelig. Den er forresten semimodular. Interesseret?

torsdag, 19. marts 2015, 11:30

LUKKET! Vind med Tweak.dk og Gamdias!

Nej Men ville være en kærkommen erstatning for mit SB Creative Tactic Recon 3D med defekt beslag ved den ene kop, så den er midlertidig fixet med gafatape og sekundlim.

søndag, 8. februar 2015, 11:09

Forslag til andre/bedre upgrades

De ram du har valgt er til bærbare eller micro pc'er, men ikke til alm. mATX/ATX og opefter. Du skal have fat i DIMM 240 pins DDR3 ram. Derudover skal du til den cpu kigge efter et motherboard/bundkort der understøtter socket AM3+ og ikke med socket 1150, som du har valgt. socket 1150 er til Intel processore og AM til AMD.

torsdag, 22. januar 2015, 14:54

Fibernet Waoo

Citeret fra "PUTZ" Citeret fra "mcmejsner" Køre selv med Waoo (Fibia) i Lyngby-området, og har indtil for et pare måneder siden benyttet henholdsvis en D-Link DIR-655 og senere en D-Link DIR-855, hvor begge fint har kunne håndtere forbindelsen på 60/60 Mbit uden problemet. Jeg har dog efterfølgende sat server op med en Sophos UTM Firewall op, så jeg køre på noget kraftigere hardware, men hastighedsmæssigt har det ikke ændret på noget. Så de ældre D-Link DIR-655 og 688 har fint kunne holde forbi...

onsdag, 21. januar 2015, 20:47

Fibernet Waoo

Køre selv med Waoo (Fibia) i Lyngby-området, og har indtil for et pare måneder siden benyttet henholdsvis en D-Link DIR-655 og senere en D-Link DIR-855, hvor begge fint har kunne håndtere forbindelsen på 60/60 Mbit uden problemet. Jeg har dog efterfølgende sat server op med en Sophos UTM Firewall op, så jeg køre på noget kraftigere hardware, men hastighedsmæssigt har det ikke ændret på noget. Så de ældre D-Link DIR-655 og 688 har fint kunne holde forbindelsen. Det skal dog tilføjes, at jeg ikke ...

torsdag, 1. januar 2015, 02:11

Tilgin hg1351 hjælp

Det er ikke nævnt nogen af de steder i det information jeg har kunne finde, at den skulle understøtte PoE. Hvad skal det benyttes til. Du spørger om den kan sende PoE til en switch. Er det fordi du skal føde en switch med PoE?

lørdag, 20. december 2014, 16:58

win 8 har ikke dvd

De fleste maskiner købt med OEM Windows har installeret noget recovery tool, hvor man kan brænde nogle reviret skiver ned. Alternativ har de en recovery partition, som man kan boote op på, og reinstallere maskinen til den tilstand den var fra ny. Kig i det materiale der fyldte med.

tirsdag, 26. august 2014, 14:42

kan en switch dele signalet fra en router?

Som hurtigt svar, så ja, og så længe vi snakker om unmanaged layer 2 switche, så kan du sammenkoble alle dem du vil uden det påvirker connectiviten mellem enhederne. Alle alm. consumer switche er layer 2 switche, så du skal bare finde en der passer dit behov i form af hastighed og antal porte.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.