Søg i resultater

Søg i resultater 1-9 af 9.

søndag, 1. oktober 2017, 13:56

Forfatter: Gedefims

HJÆLP: Fiber fra Hiper og egen Unifi Router (USG)

Citeret fra "frederikhs" Jeg sidder og lige har fået min forbindelse fra hiper op at køre, men bøvler lidt med at forbinde mit eget udstyr. Hiper skriver selv på deres side at man kan forbinde sin egen router direkte til mediekonverteren som jeg har fået installeret, og nævner blandt andet at forbindelsen skal være med VLAN 101 fra egen router. Jeg ville nødigt have Zyxel routeren fra hiper i bridge mode, hvorved jeg skal have endnu en boks stående. Jeg kan se at jeg kan sætte min connection ty...

tirsdag, 15. august 2017, 17:18

Selvbyg computer starter ikke

Og du er helt sikker på du har fået sat POWERON forbindelsen rigtigt? - det lyder som denne nu der slet ingenting sker De små "ben/stik" i bunden af bundkortet, normalt mod højre skal sidde helt rigtigt, nogle gange følger der sådan et "samlestik" med bundkortet for at gøre det nemmere. med det sagt kan det sagtens være din PSU stadigt, selvom dit bundkort lyser, det er ingen indikator for at strømforsyningen virker

torsdag, 3. august 2017, 18:35

Udskiftning af gas cylinder på stol

Nu har jeg efterhånden gjort det utallige gange, jeg gør følgende: læg stolen på siden så "foden" hænger ud over frit, normal størrelse rørtang eller polygrip/papegøje tang på røret oppe ved sædet, og så det ellers bare at dreje sædet af foden. For at få cylinderen ud af foden plejer jeg bare at tage en hammer og slå ned på midten, du har selvfølgelig vendt foden om, evt hvis den er træls så skil lige den låsesplit der sidder så der bare er et "hult rør" tilbage Metoden virker, jeg tror bare ikk...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.