Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 15. juli 2007, 13:39

Forfatter: EdgarBaba

Thermaltake ToughPower 750 watt psu. Er det en ordentlig psu?

Citeret Originally posted by Susperia Citeret Originally posted by noxon Hvorfor tror du ikke din nuværende er go nok ? Hvis den ikke er ustabil/slukker osv, så er der vel ikke noget galt. Hvis det er den side jeg tænker på, så mener den jeg ska ha en 664w psu, selvom mit sys max trækker 250w Den smider mig til til skrivebord i spil, og kan finde på at genstarte. og der tænkte jeg det kunne være at den ikke kunne give stabil strøm. Og jeg regner med at købe en Q6600 cpu næste månede, Og den bru...

søndag, 15. juli 2007, 13:23

Overvågning af ens egen messenger

så længe det er din egen computer er lovgivningen ikke til meget hjælp. selvfølgelig skal du orientere dem om, at de bliver overvåget, men det er jo overvågning du kører lokalt på din egen pc - ikk en som følger deres msn account.

søndag, 15. juli 2007, 13:16

K: Ram

har 2*512mb corsair xms pc3200 ram cas2 byd

søndag, 15. juli 2007, 12:28

Trådløs netkort problemer med Vista

jeg kan desværre ikke direkte hjælpe dig, men du er ikke den eneste der har haft problemer med vista sammen med det kort. http://forum1.netgear.com/showthread.php…6101aea5&t=9798

søndag, 15. juli 2007, 12:23

Thermaltake ToughPower 750 watt psu. Er det en ordentlig psu?

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1815446,00.asp en guide til hvordan man vælger psu. den forklarer også lidt om hvordan man beregner sit strømforbrug og sådan.

søndag, 15. juli 2007, 01:11

sata2 kabel

det er de samme. det er et salgstrick hvis de siger andet.

søndag, 15. juli 2007, 00:09

Ny skærm 24"

Citeret Originally posted by noxon Citeret Originally posted by Svan Rigtig godt tilfreds med min Dell skærm, dog skal man ikke kigge videre på specifikationerne da de alle måler dem forskelligt etc. Der er jo selvfølgelig nogle ting som de er tvunget til at lave ens... Hvor langt kan man sidde fra side til side og se med, fx en film, uden at farver/kontrast bliver underlige ? Godt nok er den samsung billigere, men kan bedre lide dells design. 4900 incl porto fra oc.uk er også ok billigt den sa...

lørdag, 14. juli 2007, 23:56

skifte router?

Citeret Originally posted by snow For at du kan sætte en anden router med indbygget modem eller bare et modem og så med en linksys WRT54GL router (som jeg ville anbefale) på så skal du have nogle ting fra cc Din IP Adresse (ud til omverdenen, Ikke en 192.168.1.x adresse) Netmaske IP til Gateway IP til DNS servere Men om de vil udlevere de oplysninger til dig er så en anden sag, men prøv at snakke med cybercity om det. det er da lige meget. som jacobask siger kan han bare smide den på efter mode...

lørdag, 14. juli 2007, 23:48

c2d low voltage cpu'er

hej er der nogen, der kender et sted hvor de sælger core2duo low voltage cpu'er. jeg er mest interesseret i intel u7500/7600, men jeg vil også rigtig gerne vide det om nogen sælger L7xxx og U1400 jeg siger tak på forhånd //

onsdag, 25. oktober 2006, 15:44

Razer Tarantula Keyboard - dansk version ?

Send dem en mail og hør, om de har planer om at lancere en dansk version. Det er klart det letteste, og så er du sikker på, at de oplysninger, du modtager, er korrekte. EB

onsdag, 25. oktober 2006, 15:42

Javascript til tweak.dk

Citeret Originally posted by KarGa Det lader til at virke nu da... Som jeg så det, så kom der først billeder på reklamepladserne da siden var færdig med at loade det andet Det virker ikke hos mig i FF. Nogle af bannerne bliver loadet sammen med siden, mens det store banner ude til venstre slet ikke er at finde nogen steder. EB

onsdag, 25. oktober 2006, 15:24

Javascript til tweak.dk

Nu er jeg ikke vildt skarp til JS, men ville dette ikke virke? <body onload="funktion_der_sætter_bannere_ind()"> Så bliver funktionen først kaldt, når siden har loadet færdig. EB

onsdag, 25. oktober 2006, 14:51

forklar mig oop i php

http://dk.php.net/zend-engine-2.php OOP er en kraftig feature i PHP, som kan spare en mange timer. Programmerer selv Delphi, C/C++, C# og PHP lidt i flæng. Alle disse sprog, pånær C, er objektorienterede, og større programmer er langt lettere at skrive i disse sprog, da genbrug og vedligeholdelse af kode er langt lettere end ved procedural kode. Ofte er simple programmer lettest at skrive i C, men så snart man vil tilføje ekstra funktionalitet støder man ind i en række problemer, som OOP er desi...

onsdag, 25. oktober 2006, 14:30

Hvorfor tweak.dk???

Hej Potter! Godt du stadig kan huske mig - er jo efterhånden længe siden! Jeg startede herinde for efterhånden mange år siden, hvor der endnu ikke var nær den samme aktivitet som i dag. Har altid interesseret mig for computere, og jeg syntes at Tweak.dk var den bedste side! EB

onsdag, 25. oktober 2006, 11:52

Portnr på msn?

Port: 1863,6891-6900,6901 http://www.portforward.com/cports.htm EB

tirsdag, 24. oktober 2006, 22:33

Vis din Tattoo

Det er på ingen måde ulovligt at have en tatovering, når man er under 18! Det er en fejlfortolkning af loven. Derimod er det strafbart at udføre tatoveringen, men det er jo tatovørens problem. EB

tirsdag, 24. oktober 2006, 21:51

Mit nyeste "klenodie"

Ja, men det er en kniv også. Man kan selvfølgelig argumentere for, at sværd af en sådan kaliber burde opbevares i våbenskab ligesom skydevåben, men de er så flotte, at jeg synes, det ville være synd. Dog er risikoen for tyveri meget stor, hvis et skarpslebet våben hænger på væggen. Tyven behøver jo egentlig ikke at vide, at våbnet ikke er en kopi. EB

tirsdag, 24. oktober 2006, 21:27

Mit nyeste "klenodie"

Citeret Originally posted by Macimuz Citeret Originally posted by EdgarBaba Ja, på Bladesofsteel.dk's hjemmeside kalder de dem for "Combat Ready", deraf betegnelsen. Jeg synes, at sværdet reelle formåen er lige så vigtigt som det æstetiske indtryk, ligesom disse sværd også er af markant højere kvalitet end diverse efterligninger. Det er vel lidt det samme, som når folk køber hurtige biler; selvom man aldrig kommer til at udnytte bilens fulde potentiale, er der noget specielt ved en bil, som kan...

tirsdag, 24. oktober 2006, 21:17

Mit nyeste "klenodie"

Citeret Originally posted by Macimuz Citeret Originally posted by EdgarBaba Det er jo også en stor investering. Når alt kommer til alt er det jo ikke andet end udsmykning af hjemmet. Dog synes jeg, at kampklare våben er langt mere interessante, fordi der er lagt et så stort stykke arbejde i det. Desuden har katana'en en lang historie, som også er meget interessant. Hvilken katana er det, du har? Og kan du ikke lige uploade et billede, så vi andre også får mulighed for at nyde et af disse prægti...

tirsdag, 24. oktober 2006, 20:58

Mit nyeste "klenodie"

Citeret Originally posted by EdgarBaba Det ser godt ud Macimuz, selvom jeg nu nok havde foretrukket en Ryumon Tamahagane Katana, da jeg ikke interesserer mig så meget for Ringenes Herre. Kunne sikkert godt finde på at anskaffe mig et andet samuraisværd end det eksemplar jeg har nu. Meen, det står ikke først på listen.[/quote] Det er jo også en stor investering. Når alt kommer til alt er det jo ikke andet end udsmykning af hjemmet. Dog synes jeg, at kampklare våben er langt mere interessante, fo...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.