Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 22. juli 2014, 08:30

Forfatter: Toby

K: Vandkøling 1150, GTX770

Hej... Jeg er på udkig efter vandkølings system. Jeg har en i5 cpu (1150) og et GTX 770 gfx kort. Jeg søger gerne et sæt med Pump, res., radiator (som det er lige pt, helst en stor 9x120 blæser ellers evt 2x 120mm radiator, da mit kabinet ikke tillader at jeg kan have en 240 radiator eller 360 Skriv gerne hvad i har

søndag, 18. marts 2012, 21:11

Go, Nem NAS, som dur til Apple

Fik mit TimeMachine til at virke nu. men den driller stadig med at komme på "nettet" den kommer med den her fejl:

søndag, 18. marts 2012, 20:20

Citeret fra "RTM" Normalt plejer man at sige at QNAP og synology ligger i nogenlunde samme klasse, med hensyn til hardware og software kvalitet. Derfor kunne man let forestille sig at hvis du går hen og køber en Synology NAS får du de samme problemer med at sætte den op til det du skal bruge den til. Hvilke af dine krav har du problemer med din nuværende NAS? Timemachine konfiguration kan du finde en guide til at få opsat på deres hjemmeside: LINK Hvis det er adgangen udefra, kan du kigge på at...

søndag, 18. marts 2012, 15:56

Citeret fra "jacobask" Synology's er rimeligt lige til at gå til, og opfylder dine punkter (afhængigt af hvad du vil have apple tv til at tilgå og hvordan) /ask Oki, har nemlig en Qnap 209 nu, og den syntes jeg bare ikke jeg kan få på nettet, til at være min timemachine, eller arbejde sammen med mig

søndag, 18. marts 2012, 12:50

Hey... Har en dejlig Qnap 209 til at stå, som jeg bare ikke rigtig kan finde ud af at sætte op til de ting jeg vil bruge den til. Så ville høre hvad folk ellers har af gode NAS som de kan henvise til? Krav: 1. Den skal være let at få på nettet så jeg kan logge på den hvor som helst. 2. Den skal kune køre TimeMachine 3. Andre Apple ting så som itunes og apple tv skl kunne bruge den 4. Gerne ha min 2 Slots til HD'er

mandag, 4. juli 2011, 21:58

iMac's lydkort, Hjælp

Hey... Hvorfor er det man ikke kan sætte en forstærker til sin iMac? Eller ha sine hovedetelefoner i stikket, og så vælge mellem de indbyggede højtaler og hovedetelefonerne?? :-/ Er det noget jeg gør forkert? eller hvad sker der

søndag, 3. juli 2011, 17:48

Boxee Box

Hey.. Nogle der skulle ligge inde med en Boxee Box som de gerne vil sælge? inden jeg køber en ny

søndag, 3. juli 2011, 10:36

Mediestreamer, hvad for en? evt apple tv?

Tænkte på, hvad med Appel TV, er det endelig det samme? Da jeg jo alt i MAc her hjemme, så ville den kunne gøre det samme??

søndag, 3. juli 2011, 10:35

Ny/xtra HD i iMac 27"

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho Så lidt, vil du have nummeret på det kabel som du skal have skaffet dig? Bor selv i Hammerum hvis du vil have en hjælpende hånd en weekend =) hvis du har nummert, så ja tak Jeg ved ikke lige hvornår jeg vil installer min SSD... men skal nok lige huske dig

søndag, 3. juli 2011, 09:57

Mediestreamer, hvad for en? evt apple tv?

Hey.. Har lige fundet ud af noget skide smart! Der findes en Mediestreamer box hehe... var nede ved en igår til en fest, og han viste mig hans D-link Boxee, og fuck det er da skiide smart!! Men findes der nogle der er beder eller smarter end den? Syntes den var lille, fix, fed Fjernbetjning, med tastertur på bagsiden osv.. skide smart... edit: Kan Apple TV gøre det samme? da jeg har alt i Mac her hjemme, iMac, iPhone og mAcBook, da jeg skifter over til mac fra pc, så kunne det jo være smart nok,...

søndag, 3. juli 2011, 09:55

Ny/xtra HD i iMac 27"

Hey.. Takker for svarene.. Jep bor i Herning

fredag, 1. juli 2011, 15:50

SV: SV: Ny/xtra HD i iMac 27"

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho http://www.quora.com/Can-you-replace-the…ith-a-SSD-drive det der var det eneste jeg lige kunne finde sådan hurtigt, men kan da prøve lige og høre min mac-venner, er det en helt ny Imac du får dig? Jep, helt ny iMac, men der skal Både være SSD og den alm HD i den, ikke enten eller

onsdag, 29. juni 2011, 19:06

qNap TS209, USB Disk synlig?

så du mener/tror at jeg skal over og ha det til Single Disk Volume, for at kunne se det? For syntes ikke lige jeg kan læse mig frem til andet?

onsdag, 29. juni 2011, 18:52

Citeret Oprindeligt indlæg af RTM Er din USB harddisk formatteret i et filsystem som din NAS kan læse? Som udgangspunkt skal du nok heller ikke regne med at du kan lave det hele til et stort drev på X GB, så det er muligt at du skal lave en opdeling. Men jeg har ingen erfaring med en QNAP NAS, så jeg kan ikke sige præcis hvad du kan og ikke kan. Har lige prøvet at formater den over i NTFS og så er der også den anden der, men det ser ikke ud til at virke.. så tror måske det er pga de 2 andre dis...

onsdag, 29. juni 2011, 17:23

Hey Når jeg sætter en USB disk til min Nas, så havde jeg regnet med at jeg kunne "udbygge" min GB plads på den måde, men kan det passe man ikke kan det? Håber i forstår og kan hjælpe, syntes jeg har læst den skide manual igennem et par gange nu, uden svar Det skal lige sige, at mine 2 1.5TB diske der er i den nu, køre i Raid ! Spejl Diskene, eller hvad det hedder... Ved ikke om det evt kan være derfor jeg ikke kan se den under Volume Management

tirsdag, 28. juni 2011, 23:44

Ny/xtra HD i iMac 27"

Hey Jeg skal ned og hente min iMac i morgen og vil så sætte min SSD disk over i den, men der er vel plads til 2 diske i den, er der ikke? Siden man kan vælge at ha en 1/2TB disk i, samt en SSD Disk så går da ud fra, at der kan være 2, men når jeg ser på den her guide, viser de ikke at der kan være 2, men?? kan der ikke de? Nogle der VED det? ikke bare gætter http://www.ifixit.com/Guide/Repair/iMac-…lacement/1634/1

fredag, 10. juni 2011, 17:23

Gamer/Stærk pc -> iMac 27"

Citeret Oprindeligt indlæg af Aggie http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=11&tid=614721 Desværre er det den gamle og ikke stor nok, i noget af tingene i den

torsdag, 9. juni 2011, 23:05

Gamer/Stærk pc -> iMac 27"

Citeret Oprindeligt indlæg af Aggie har netop set en tråd på Hol.dk med en som vil bytte sin imac 27 til en god gamer computer.. måske han ville være interesseret i din? kan/gider du sende et link til den? er ikke lige på HOL mere så vidt jeg husker

onsdag, 1. juni 2011, 15:45

Bedste Ghost program?

Takker

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.