Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 9. februar 2015, 08:30

Forfatter: FonZi

Tweak.dk konkurrence: Vis os din PC

Citeret fra "HerrMansen" Hahaha....den røv altså, Fonzi Jaah hendes røv er ret tydelig eftersom hun er så lille Men god at tage fat i når hun skal flyttes

søndag, 8. februar 2015, 22:48

Min nuværende PC. Et moddet Cubitek Mini Cube. Strømforsyninges plads er gjort længere og der er gjort plads til en 120mm blæser i fronten. Den er nemlig vandkølet med GFX og CPU på 2x 120mm rads. Det kunne lige nøjagtigt være der :-) Men er glad for resultatet. En stille maskine og alligevel dejlig hidsig ! Intel Core i7 4770K @ 4.5 GHz med Swifttech Apogee Drive II køleblok og pumpe i ét. Inno3D GeForce GTX 780 Herculez Edition med Køleblok fra Aqua Computer Cryographics til GTX Titan SilverSt...

søndag, 1. februar 2015, 18:30

Må man deltage mere end én gang? Tænkte at jeg ville bruge min nuværende PC og min gamle, hvis man altså må :-)

fredag, 30. maj 2014, 22:30

V: SMC 16 ports gigabit switch (Lydløs)

Hej Har sådan en switch jeg ikke får brugt, som derfor skal sælges. Men hvad er den værd ? Den fejler absolut ingenting. Kan køre 10/100/1000 mbit. 16 porte og den er lydløs. Billeder: http://peecee.dk/uploads/052014/2014-05-30_22.21.40.jpg http://peecee.dk/uploads/052014/2014-05-30_22.21.57.jpg Hvad vil i tro sådan en er værd? Nyprisen lå på omkring en 1000 kr. i sin tid.. Modellen er forøvrigt SMCGS16

fredag, 30. maj 2014, 20:28

S: SuperMicro 7045A-8 Server med Xeon osv

Hej Jeg har sådan en server til at stå der ikke bliver brugt. http://www.supermicro.com/products/syste…A-8.cfm?PID=TWR Det er ligesom den i linket blot med sort kabinet. Der sidder en 1x Xeon 5050 CPU på 3.00GHz i den, men den har mulighed for 2x fysiske cpu'er af nyere model. Derudover sidder der 2x 1GB FB dimms og der er plads til 8x FB ram.. HBO 400 kr.

søndag, 9. februar 2014, 19:25

HTC M8 Mini specifikationer lækket

Mini må da være dette årtis mest misbrugte udtryk inden for mobilbranchen! Mobilproducenterne skulle tage sig sammen og lære, at man altså ikke kan kalde en mobiltelefon for "mini" når det bruger en skærm der er over 4" !

tirsdag, 12. november 2013, 12:58

Fire nye modulare strømforsyninger fra Corsair

Citeret fra "KeyzerSoze" At modtage et produkt fra X, og så skrive det på baggrund af, at en anden, har leveret kondensatorer, og så fremvise det til X, så kan du være sikker på X producent ikke længere er interesseret i vi tester deres sager. Producenten af et produkt må vel ku forvente at nogen af de folk de sender deres PSU'er ud til, for at lave reviews også går meget i dybden med det, så derfor ville nogen jo også nævne hvilke sager enheden består af. Og det er noget andre review sites gør...

tirsdag, 12. november 2013, 09:11

Fire nye modulare strømforsyninger fra Corsair

Jeg kan egentlig godt se hvad shilka mener med det, og jeg er faktisk glad for at han lige nævnte det, da den her psu ku være et godt bud til et kommende mini itx build jeg skal lave.. Og hvorfor ikke nævne det i jeres reviews ? Som shtennek også nævner: " der var blandt andet en årrække hvor næsten alle Corsairs PSU led af kraftig coil whine." Det var jo netop et godt eksempel på hvorfor at det ku være vigtigt at understrege i et review, hvem der var OEM'en, så man evt., som bruger, vidste hvad...

søndag, 10. november 2013, 21:00

SilverStone er klar med nye Strider Gold S strømforsyninger

Har i tilfældigvis hørt mere om hvornår denne skat kommer på markedet i DK ? Står netop og mangler en kun 150 mm dyb kvalitets PSU i mit mini itx build.. Og den her er sku et rigtig godt bud !

mandag, 1. juli 2013, 21:31

Opdatering til Call of Duty: Black Ops 2

Ja .. Den kom i fredags.. Så lidt sent at bringe nyheden.. Og hvorfor overhovedet bringe nyheder om det her pludseligt? Spillet er blevet opdateret mange gange før, men der har i ikke skrevet om det ?

søndag, 17. marts 2013, 12:50

Anbefaling af backup software

Jeg søger nogle anbefalinger til et backup program.. Jeg har købt en Raspberry Pi jeg bruger til medie pc i stuen. Det kører fantastisk, og jeg vil gerne have at den også kan fungerer som backup server for flere personer. Heriblandt mig selv og min kæreste (LAN), samt mine forældre og svigerforældre (WAN). Da RPi'en kører over et trådløst netværk, som af og til kan falde hurtigt ud, så vil gerne have et program, der kan tage backuppen og sende denne til RPi'en og ikke time ud selvom at destinati...

onsdag, 13. marts 2013, 19:08

Tweak.dk Clan

Hva med evt. at fixe en side under menuen på forsiden hvor man ku se forskellige spil der spilles, finde ip'er på servere, ventrilo, og hvem der spiller hvad osv ? Ku da være ret neat

onsdag, 13. marts 2013, 17:04

Tweak.dk Clan

Jamen jeg er da frisk på Black Ops 2 Der er vel ikke så meget at fortælle om selve spillet, det er jo så populært så dem der er klar på det kan jo bare skrive her, så kan vi tilføje hinanden og evt. lave en gruppe

tirsdag, 12. juni 2012, 18:56

SSD Raid performance og hvordan SATA2 begrænser det

Så er der to spørgsmål 1. Hvor finder jeg en SATA controller der kan slæbe disse diske som også kører i Raid0 ? 2. Hvor finder jeg en SSD disk på 1.8" til den bærbare ?

mandag, 11. juni 2012, 16:55

SSD Raid performance og hvordan SATA2 begrænser det

Nå nu fik jeg jo fat i et par Corsair Force GT 120 GB SSD'ere til at afløse mine to VelociRaptorer der har kørt i et Raid0 system i snart 3 år.. Og de har fungeret upåklageligt, så ved ikke om man kan sige jeg har været heldig med Raid0 ? Anyways Egentlig var det meningen at den ene SSD skulle i min laptop, men fandt så ud af at den kørte med 1,8" disk og at der derfor ikke er plads til den Men så kan den jo komme i min stationære sammen med den anden.. Jeg lavede derfor lidt sammenligning med h...

lørdag, 9. juni 2012, 17:29

SSD .. Hvilke skal jeg have til Raid 0

Jeg endte med at købe 2 stks. Corsair Force GT 120 GB diske.. En til min stationære og en til min bærbare

lørdag, 9. juni 2012, 11:39

Citeret fra "SShadowS" Nøjes du bare med en, du vil stadig mærke STOR forskel. Super, så kan jeg jo altid købe en til senere .. Tak for hjælpen ! Også til jer andre !

lørdag, 9. juni 2012, 11:07

Tak for svarene! Jeg tror jeg vil have mig sådan en Corsair GT Min bærbar kunne også godt bruge en SSD, så vil nok gå efter en af de billige 120 GB som du nævner Maverick Tror i jeg ville kunne mærke i min stationære om jeg kører Raid0 med to Corsair GT eller vil det ikke være det værd og bedre bare at nøjes med en ? Grunden til at jeg ikke lige umiddelbart bare vil nøjes med en disk er at jeg gerne vil være sikker på at kunne mærke en større forskel fra mine 2 VelociRaptorer i Raid0, men det ka...

fredag, 8. juni 2012, 23:43

Hey Tweak Jeg vil nu til at skifte mine to VelociRaptorer ud .. Til at starte med ville jeg have et RevoDrive PCI-e kort men er gået fra det igen da jeg ikke tror jeg ville få så meget ud af sådan et kort i forhold til et par alm. SSD'ere til mit behov (Videoredigering, Musik producering, Gaming osv osv) Men jeg er bare så meget i tvivl om hvad jeg skal have ... Hvad er godt og hvad er ikke ? Planen var at det skulle være 2 x et eller andet i Raid 0 til omkring 1000 kr pr disk.. Omkring 120 GB i...

tirsdag, 29. maj 2012, 19:44

Problemer med USB3 i fronten

Citeret fra "HerrMansen" De åbenlyse spørgsmål - har I husket at installere USB3 driverne som medfulgte? - og sidder USB3 hub'en réelt i et USB3 stik på bundkortet? (Kan ikke huske om pins er anderledes) Det er selvfølgelig en ret vigtig ting Og ja vi har husket og installere USB3 og selvfølgelig sat det til en USB3 port på bundkortet..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.