Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 716.

onsdag, 6. marts 2013, 20:01

Forfatter: Frankovic

Mentorvirksomhed ingeniørstuderende – gode råd eller forslag?

Hej, Jeg arbejder selv hos kk-electronic i Ikast og vi har før haft BDE'er hos os. Jeg ved ikke om vi har nogle tilknyttet pt. eller om vi har et godt projekt, men det er da værd at give et skud.

onsdag, 5. december 2012, 18:42

Fjerne google translate ting fra tweak.dk?

Nå... Denne gang fandt jeg selv ud af det. Der er ikke noget at gøre end at klikke den væk hver gang den kommer frem og hvis det ikke virker så er det Google man skal brokke sig til. Tweak.dk har valgt at sætte den på siden - hvilket sikkert er brugbart for nogle folk. Se: http://googlewebmastercentral.blogspot.d…ith-google.html Og andre som det driller for: https://groups.google.com/forum/#!topic/…ral/RP_82FqM4d4 Kode snippet på tweak der får toolbaren frem: Kildekode 1 2 3 4 5 6 ...

onsdag, 5. december 2012, 18:27

Hmm... Nu er jeg nødt til at tage denne op igen. Desværre. Denne gang står mit sprog til dansk og jeg får stadig den dumme google bar frem. Begynder at hade at google skal blande sig i alt, bare fordi en side som tweak.dk har nogle af googles komponenter på sig. Er der nogle som har en effektiv måde til at få det skidt til at blive væk? Tweak.dk er ikke den eneste side den dukker op på. Håber nogle har et hint.

torsdag, 8. november 2012, 19:52

Hvilke internet udbyder?

Da jeg boede hjemme havde mine forældre dansk kabel tv og det var helt fint. I dag ejes dansk kabel tv af yousee og dermed TDC, så tror du kan forvente en fornuftigt stabilitet stadig.

mandag, 6. august 2012, 07:30

Adobe Photoshop CS5 Extended (Medie kit (uden licens)

Ohh... Beklager. Kan godt se jeg tog fejl. Kan se at "den lille" version står til 6000 herhjemme (passer vidst meget godt med de 4200 + moms og told) http://www.edbpriser.dk/opgradering-og-l…id-6768053.aspx EDIT: Fandt lige Extended edition: 10.000 kr., så er vi også godt opad. Har du fundet det billigere til DK? Jeg har nemlig også selv haft kigget på at købe den for noget tid siden, men synes prisen var lige i overkanten til hobby brug http://www.dustinhome.dk/product/5010628…hPr...

søndag, 5. august 2012, 22:07

Adobe Photoshop CS5 Extended (Medie kit (uden licens)

Som Bubbi siger skal du bruge en licens for uden ved. 6000 kr. er endda ret billigt for photoshop, men er nok fordi der er kommet en CS6, så CS5 er jo "gammel". Mener at normalprisen for photoshop ligger i omegnen af 15000 kr.

mandag, 23. juli 2012, 10:31

bærbar fryser efter ssd

Jeg havde selv lignende problem med min Corsair Force 3. En firmware opdatering af disken har løst problemet nu. Det tog godt nok 2-3 forsøg fra Corsair før de fik en ordentlig firmware ud, så kender godt følelsen af at stå med en træls disk. Alt efter model på disken kan det være at producenten har et forum med en tråd om netop denne model. Det har Corsair fx om Force 3 og problemerne der var med den. Det var der jeg fandt mest brugbar information om netop min model.

mandag, 23. juli 2012, 10:25

SSD VERTEX 3 + garmin håndholdt

Citeret fra "holy-me" Frankovic skal lige tænke over budet på harddisken. Bare i orden. Jeg skal nok prøve at holde lidt øje med tråden og ellers kan du altid bare PM.

lørdag, 21. juli 2012, 16:30

SSD VERTEX 3 + garmin håndholdt

Jeg vil gerne byde 400 PP for den Vertex 3. Ved det er langt under den nypris du skriver, men en ny af samme model koster i skrivende stund kun 769. Bud er forudsat at der naturligvis er kvittering på den.

fredag, 22. juni 2012, 17:50

S: 6x8gb HYNIX HMT31GR7BFR4C-H9 ram klodser, PC10600

Er der kvit. på dem? Hvor befinder de sig henne af?

mandag, 18. juni 2012, 08:08

Super! Tak RTM! Sidder godt nok på arbejde og tester nu, men kan få translate "toolbaren" frem på tweak.dk, hvis jeg skifter sprog til at foretrække engelsk. Så mon ikke min computer derhjemme står til engelsk og bare skal skiftes til dansk. Det må dog stadig være noget på tweak.dk, som gør at den rent faktisk viser toolbar'en - har ikke set den på nogen andre sider og den er som vist embedded i HTML koden. Men nå... Problemet er vidst løst. Tak igen.

søndag, 17. juni 2012, 20:02

HerrHansen... Er det en "skjult" ting i Firefox? Jeg har opgraderet til FF13 nu og har deaktiveret alle plugins. Kan ikke finde den indstillinger du snakker om i FF. Pinky... Måske er det noget browseren laver, men i så fald skjuler den det noget kraftigt. Kigger man på elementerne, så er toolbaren jo en iFrame som ligger i HTML'en for tweak.dk - godt nok ikke hvis man kigger i den statiske kode som bliver sendt, men den må blive oprettet af noget af alt det javascript der bliver kaldt (det er m...

søndag, 17. juni 2012, 18:33

Hej, Er der nogen som har gennemskuet hvordan man fjerner den der irriterende google translate "toolbar" som er lagt på tweak.dk forsiden? Jeg har nu flere gange valgt at den skal lade være med at komme frem, men det virker bare ikke. Jeg kører pt. Firefox 12 og kors hvor er det da træls at skulle se på den grimme "toolbar" look-a-like. I chrome kan man i det mindste slå den fra fordi det er en del af browseren, men når det bliver lagt på siden som her på tweak.dk synes jeg godt nok det er træls...

søndag, 4. marts 2012, 15:43

S: 37" LCD, PS3 320GB, Sony Skype Cam

TVet er også solgt nu. Stadig ikke nogen her som kan bruge skype webcam til deres TV? Passer til CX, EX, NX og HX serie Sony TV. Det er som sagt ubrugt og med kvittering.

onsdag, 22. februar 2012, 07:55

fladskærm som delvist pc skærm og til tv

Jeg har heller ikke oplevet andet end at det virker fint at bruge TV som skærm til computer. Har brugt mit gamle TV som skærm til mediecenter og angående spil, så kører et TV jo fint spil fra PS3 og Xbox fx. PS. Det faktisk min mening, selv om jeg også har en skærm til salg du vil kunne bruge link

tirsdag, 21. februar 2012, 20:09

Så er PS3 blevet solgt. Byd endelig på de andre ting også, hvis I synes jeg har sat prisen for højt. Så må vi jo se.

søndag, 19. februar 2012, 12:21

Hej, Efter køb af nyt tv + anlæg har jeg fået nogle ting i overskud. Tingene ses på vedhæftede billede. 1) 37" Samsung LE37M87BDX LCD. FullHD (1980x1020), 8ms, DVB-T MPEG2 + analog tuner. Kvittering fra 15-06-2008 (CineMagic). Stand: brugt, men ikke ridser af betydning og ikke nogen pixelfejl jeg har opdaget. Har original emballage og også brugsvejledning, hvis jeg leder lidt efter den. Pris-idé: 1500 kr. (giv et bud) Er et godt TV som i billedet fint kan måle sig med moderne TV - det kræver bar...

tirsdag, 10. januar 2012, 17:17

Nyt 2.1 Lydsystem til ~1000kr

Hvis du bor i nærheden af Silkeborg og vil spare lidt ved at købe brugt, så har jeg et sæt Altec Lansing FX5051 som jeg har brugt som 2.1. Dvs. at 2 af de små højtalere er så gode som nye, da jeg ikke har spillet på dem. Hvis du vil have computerhøjtalere med rigelig bas til en mindre lejlighed, så får du det med den her sub der har 2x6.5" De spiller fint, men skifter da jeg er flyttet og ikke synes jeg har plads til subben længere. Vil bare have mig et par små gode højtalere til at stå på borde...

søndag, 8. januar 2012, 15:19

Valg af hjemmebio

@PsyCho: Nu har jeg fået højtalerne og kan godt følge dit i at det havde givet noget bedre lyd at få et rigtig HiFI sæt. Det ville dog så også koste det dobbelte, så til prisen synes jeg dette sæt er ok. Det eneste jeg har at klandre anlægget for er at når der kun er 2-kanals lyd, så står de bageste højtalere stadig med en svag summen som kan høres når man holder ørerne hen til dem - det burde der altså ikke være på et sæt til denne pris. Men alt i alt er jeg godt tilfreds med dem - den trådløse...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.