Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 665.

onsdag, 8. december 2010, 16:45

Forfatter: BassQues

Styresystem der kan åbnes direkte fra cd?

Tak for det, jeg kigger på det. Jeg er kommet i tanke om at det jeg brugte den gang hed kaspersky og nok var en form for rescue disk hvis man var virus inficeret.

onsdag, 8. december 2010, 16:08

Styresystem der kan åbnes direkte fra cd?

Hej. Jeg har brug for at redde nogle data ud af en computer og til har jeg brug for et styresystem der kan åbnes direkte fra cd'en. Jeg har brugt et engang, men jeg kan ikke huske hvad det hedder. Nogen der kan hjælpe? Programmet på meget understøtte usb enheder :-) På forhånd tak.

fredag, 29. oktober 2010, 10:23

zepto 4200 xp drivers

Jeg har fundet siden http://www.zeptodrivers.com/drivers/notebooks/znote-4200/, men filerne er slettet pga. inaktivitet. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

fredag, 29. oktober 2010, 10:17

zepto 4200 xp drivers

Jeg er ved at ominstallere en gammel zepto znote 4200. Det uheldige er sket at min driver cd er blevet væk og zeptos ftp server er lukket pga. konkurs. Er der en venlig sjæl der har driverne liggende og lyst til at uploade dem et sted? Jeg installere xp på computeren så det er kun xp driverne jeg er interesseret i. Computeren skal bruges til cs sammen med drengene efter vi har været ude og skyde paintball i morgen. M.v.h. Anders

tirsdag, 7. september 2010, 18:25

Skærm til grafisk design

Gaming-king: Tak for dit input, jeg kigger på det.

tirsdag, 7. september 2010, 15:06

Skærm til grafisk design

Da min macbook pros(13 tommer) skærm er lidt lille til grafisk design, søger jeg en 24 tommer skærm med vægmonteringsmulighed til maks 2000 kr. Den skal bruges til grafisk design, så det er vigtigt at farverne er gode mens responstiden ikke spiller den store rolle. Hvad vil i anbefale? Jeg har tidligere set denne skærm blive anbefalet herinde, er den god?: BenQ M.v.h. Anders

søndag, 22. august 2010, 18:56

Hjælp til ny router.

Kravet er såmænd heller ikke at routeren skal være fantastisk. Den skal bare være stabil og have en rimelig hastighed. Jeg har læst en test af wrn2000 på tweakup, her får den 9 ud af 10 - det kunne være et godt bud. Andre muligheder?

søndag, 22. august 2010, 18:28

Hjælp til ny router.

Jeg skal hjælpe en god ven med noget trådløst netværk og derfor har jeg brug for jeres hjælp. Hvilken router til maks 400 kr. inklusiv porto ville i købe til et almindeligt hjemmenetværk? Kravene er ikke store, nettet bruges primært til internet og email. Jeg har selv kigget lidt på: Netgear wrn1000http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=523701 Netgear wrn2000 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=633623 Umiddelbart burde han sagtens kunne nøjes med wrn1000, har i nogen erfar...

fredag, 18. juni 2010, 13:14

Heroes Might and Magic 3 + netværk

Jeg læner mig op af en eksamen på mandag, så jeg vender tilbage en gang i næste uge. På forhånd tak.

mandag, 14. juni 2010, 22:34

Jeg undskylder mit sene svar, men jeg har nærmest opgivet. Jeg kan ikke få det til at fungere, hvilket er ***** irriterende. Begge computere er connected til trådløst netværk. I morgen prøver jeg at få routeren til at opdatere computernes ip-adresser og pinge igen. Det er meget underligt at det stadig virker upåklageligt hos mine forældre. Hos mine forældre er den ene computer på kabel og den anden trådløst. Men umiddelbart burde det ikke gøre en forskel.

fredag, 11. juni 2010, 16:25

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor de ikke kan pinge hinanden, når de godt kan se hinanden inde i windows under netværkssteder.

fredag, 11. juni 2010, 11:33

Jeg giver det et forsøg senere og håber på det at virker. I går fik computerne til at kunne se hinanden i spillet ved at hoste spillet på en winxp maskine. Den lavede dog fejl da jeg prøvede at connecte. Da jeg vil spille over lan formoder jeg at port forwarding og Upnp ikke spiller nogen rolle? Jeg har prøvet at pinge den anden computers ip, men den svarede ikke min forespørgsel. kør, ping 192.168.1.x M.v.h. Anders

torsdag, 10. juni 2010, 19:57

Det virker heller ikke med en ældre d-link router. Det er godt nok underligt. Den eneste forskel i forhold til tidligere er at det ikke er en winxp maskine der hoster gamet. Jeg er godt nok lidt i vildrede...

torsdag, 10. juni 2010, 19:30

Jeg har prøvet at slå firewalls fra på begge computere og ligemeget hjælper det. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår forskellen på router og gateway, men så vidt jeg kan forstå på dig er det ligemeget hvad routeren står til? Det må næsten være noget med routeren når der ikke er problemer hos mine forældre. Hmm... Jeg overvejer at prøve med en gammel d-link router. Vender lige tilbage...

torsdag, 10. juni 2010, 18:28

De får ip-adresser efter i hinanden henholdsvis 192.168.1.11 og 192.168.1.12. Så det er ikke problemet. Jeg prøver at disable alle firewalls, selvom det ikke var en hindring hos mine forældre. Netværket er diffineret som et privat netværk hvor der skulle være fuld adgang igennem. Kan det have noget at gøre med om asus routeren er sat op som gateway eller router? Jeg vender tilbage omkring firewall.

torsdag, 10. juni 2010, 17:37

Hej Tweakers. Jeg har fundet det gamle spil heroes 3 frem igen og er begyndt at spille. Jeg oplever dog lidt problemer når jeg vil spille det over LAN. Hos mine forældre fungere det upåklageligt mellem deres computer(winxp) og min bærbar med vista. Hos mig selv fungere det dog ikke, spillet kan ikke finde den oprettede server. Hos mine forældre kører en linksys wrt54gs router netværket, hvor det hos mig selv er en asus rt-n15 router. Min umiddelbare tanke var derfor at der skal laves om på route...

tirsdag, 23. februar 2010, 09:20

S: Ipod Shuffle 4 gb sort + adapter

Det er nok lidt urealistisk da der også er efternavn tilføjet, men der er indgraveret: Frøken Cecilie Meyer. Jeg krydser fingre. Hvis det er helt håbløst må det bare være gaven.

tirsdag, 23. februar 2010, 08:54

S: Ipod Shuffle 4 gb sort + adapter

Jeg ligger inde med en fuldstændig ny ipod shuffle 4 gb i sort med tilhørende adapter til egne hovedtelefoner. Den ligger i original indpakning og adapteren ligeså. Ny pris for begge hos apple er 688 kr. Kvittering haves. Købt den 07.01.2010 men ikke pakket ud endnu. Den skulle have været en fødselsdagsgave til min kæreste, men jeg har lidt fortrudt. Det skal tilføjes at der er indgraveret hendes navn på den. Hvad kan sådan en indbringe? Den befinder sig i københavn. Jeg er frisk på en hurtig ha...

lørdag, 26. december 2009, 17:44

Drivers til znote 3414w

Jeg har lige fundet ud af at ftp'en lever endnu, derfor lukker jeg tråden. Godt nytår.

lørdag, 26. december 2009, 17:42

Drivers til znote 3414w

Da min driver cd til min 3414w er forsvundet og zeptos ftp er lukket, søger jeg 32 bit vista drivers til førnævnte computer. Er der nogen der kan hjælpe, evt. med et rip af driver cd'en? Glædelig jul. M.v.h. Anders

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.