Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 14. oktober 2017, 21:55

Forfatter: RAC

I7 7700k - delid?

Citeret fra "SvenBent" Citeret fra "RAC" Hvis du slår HT fra i BIOS, (hvis du ikke skal bruge det) så er der nok 10-15 grader at hente der. HT/SMT giver kun mere varme naar de bliver brugt til noget. saa de 10-15grader er kun naar de hjaelper til at forbedre performance. Sa hvis man ikke kan bruge HT er der heller ingen grund til at slaa det fra for varmen skyld.. der kan dog vare grund til at slaa det fra for performancen skyld. Det bliver brugt til noget hele tiden, windows er utrolig god til...

fredag, 6. oktober 2017, 16:16

I7 7700k - delid?

Hvis du slår HT fra i BIOS, (hvis du ikke skal bruge det) så er der nok 10-15 grader at hente der.

mandag, 11. september 2017, 13:56

Hard crash evt. hvilken psu.

Du har sikkert ret. Tror jeg hapser en magen til måske en G2'er i stedet. Har en fornemmelse af at kortet randomly spiker i Watt og at min 750W 12Vx60A single rail (hvilket imo burde være nok) ikke er nok.

lørdag, 9. september 2017, 22:45

Tør ikke 750W just in case jeg opgraderer til noget vandkøling og overclocker den mere senere. Bliver nok en evga 1000W så. Suk...

fredag, 8. september 2017, 17:11

Finder en SLI bridge eller sådan noget når jeg søger på V2. Går udfra du mener G2 eller P2.

onsdag, 6. september 2017, 23:15

Har lige fået sat et Vega 64 ind i systemet som er i signaturen. Jeg får et hard crash, dvs. strømmen går fuldstændig, hvilket tyder på at strømforsyningen ikke leverer nok. Sætter jeg kortet til power save i driveren så kører alt fint. Hvilken PSU skal jeg opgradere til? Var ellers ret sikker på at min Corsair 750 TX kunne trække det hele.

søndag, 4. juni 2017, 15:05

Opgradering / OC hjælp til 3770K

Ja okay, så er det bedre at vente og se hvordan det kører. Held og lykke.

søndag, 4. juni 2017, 01:07

Opgradering / OC hjælp til 3770K

Overclock din 3770K, evt. delid den (der kan googles guides til det) ellers få det gjort hos siliconlottery eller delid.dk . Det burde give omkring 20C temperatur fald. Slå Hyperthreading (HT) fra burde yderligere gøre den koldere og du vil ikke mærke nogen forskel generelt i gaming. Kun få titler giver performance boost med HT på og det er somregel ikke det værd ifht. det ekstra overclock du kan lave uden det på. Selvfølgelig hvis du bruger din pc til andet end gaming f.eks video encoding eller...

onsdag, 31. maj 2017, 16:16

Gtx 980ti + VR

980 Ti er mere end fint til VR. VR til computere skal helst køre over 90 fps og derfor kræver det at grafik-kortet skal være hurtigt. Spillene til VR er som regel ikke super krævende. VR ready betyder reelt ikke noget. Man kan overveje at købe et system med 6/8-cores for at undgå stutter fps (hak) og få en mere stabil fps. Men det er ret dyrt i forhold til hvad du får ud af det til spil.

mandag, 29. maj 2017, 23:16

Nyt Ryzen Build

Hvis du ikke overclocker, så er det vel kun støjniveauet der er vigtigt, mht. blæser.

mandag, 29. maj 2017, 18:52

Nyt Ryzen Build

Fra de benchmarks jeg har set er 3000-3200 MHz et sweet spot, gain over det er ikke super meget i spil. Så de der anbefalede Corsair RAM er udemærkede fra Shouting Seeker..

søndag, 3. marts 2013, 16:09

GTX 680 eller 7970, gHz hvilket skal jeg vælge.

Ups, var lige væk fra tråden. I en halv uge min fejl. Sorry. er tilbage. Jeg kører udelukkende 1920x1200. Bruger lige i øjebliket kun en skærm, v-sync og physx er ligegyldigt. I guess et 7970 ghz er fint nok.

torsdag, 28. februar 2013, 16:45

GTX 680 eller 7970, gHz hvilket skal jeg vælge.

Jeg har kigget en del på i forskellige reviews af disse grafikkort, som jeg har tænkt mig at købe et af, dog har jeg ingen anelse hvilket kort jeg skal gå efter. I nogen reviews så er GTX 680 hurtigere end 7970 gHz og i andre er det omvendt. Jeg bruger udelukkende 1920x1200 resolution, og jeg opgraderer fra mit 4870x2. Nogen der har nogle gode argumenter for det ene og det andet. Jeg vil egentlig bare have det hurtigste til omkring 3300 kr max.

mandag, 6. december 2010, 06:49

[Problem løst]Artifacts i Bios og BSOD

Problemet er løst, ægte juleeventyr. Skiftede bundkort, det fixede mit bios problem. Skiftede mit grafikkort til et billigt Radeon 5550, det fixede artifacts. Så både 8800 GTX og 4870x2 var defekte. Så jeg tænkte, når det nu var jul kunne jeg lige så godt bage kortet i ovnen, så det gjorde jeg. Skilte alle aftagelige dele af mit 4870x2 smed det i ovnen ved 210 grader celcius i 10 min. og nu virker det perfekt igen.

torsdag, 25. november 2010, 22:44

Jep, prøvede lige begge kort i den anden pcie port. De har forskellige artifacts og kun 4870x2 har artifacts i windows, fik det til at boot. Hver kort viser forskellige artifacts i bios. Nu tænker jeg lidt at begge kort er dårlige.

torsdag, 25. november 2010, 19:42

Ja men når jeg sætter et andet gfx i der virker fint har jeg stadig problemet.

torsdag, 25. november 2010, 10:06

Computeren fik lige et opkast i går aftes, små artifacts i 1-3 sek. og så freeze. Slukkede derefter for computeren. Det der sker hver gang jeg tænder den er at blæsere tænder og så går der 20-30 sek indtil skærmen tænder og computeren starter op. Men under opstart og i bios er der artifacts, som nok bedst kan beskrives som vandrette og sommetider lodrette striber, prikker. Den når lige og loade windows 7 logoet og så går den i bsod. Computeren var overclocket stabilt, men jeg har sat alt til def...

mandag, 14. juni 2010, 20:06

All Points Bulletin

Tror det var noget med 5 dollars for 20 timer eller 10 dollars for 30 dage. Sådan lige hvad jeg kan huske. Glæder mig til at komme igang med det Skal ha' lavet en Goku character.

lørdag, 12. juni 2010, 04:03

All Points Bulletin

Spillet udkommer her den 2. Juli og er et MMO3rdPersonShooter af mangel på et bedre ord. Det minder meget om de seneste GTA spil. Er der andre end mig som gamede closed beta og tænker på at starte op her den 2. Juli.

lørdag, 12. juni 2010, 03:57

C O D4 VS: Crysis

second

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.