Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 36.

mandag, 22. marts 2010, 21:23

Forfatter: Madslocher

2.5" vs 3.5" diske i NAS

Hvad skal din nas server bruges til, er det backup eller er det som reelt lager? for der er ikke meget ydelse i sådan en WD Caviar Green

mandag, 22. marts 2010, 21:08

Flyveskræk

Til Sukkerfar, SAS er aldrig styrtet ned, det må da siges at være pænt gode ods, jeg føler mig noget mere sikker i fly end noget andet transportmiddel... Og så er det jo smart og hurtigt... Jeg tror ikke de tager farten af, måske er det bare fordi vinklen ændre sig, fra ligeud til opad, måske skifter han gear?

mandag, 22. marts 2010, 20:50

2.5" vs 3.5" diske i NAS

Hej JuiCe. Jeg ville vælge to 3,5" det kan godt være de er lidt større og bruger lidt mere strøm, men de er stabile Jeg har selv to 1000 Gb. diske fra Hitachi i min nas, den har kørt nu uden nedbrud siden jul. Jeg kan kun sige at det fungere helt gnidningsfrit. Jeg ved ikke med 2,5" jeg troede det var til bærbare og var bygget ud fra det? Altså at de ikke køre så meget som en serverdisk ville gøre?

mandag, 1. marts 2010, 20:47

Ubuntu skærmproblem

Jeg er ikke sikker på der er support for dit kort i Linux? men du kan prøve med den her tråd: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=806835

mandag, 1. marts 2010, 19:52

Ubuntu skærmproblem

Kan du fortælle mig hvad det er for et GFX?

mandag, 1. marts 2010, 19:43

Er gået helt kold mht. mit site

Det ser ret godt ud, jeg kan godt lide det rene udseende. Det ser også godt ud med det banner du har brugt til siden, det kan jeg godt lide... jeg ved ikke hvad man mere kan gøre, måske en rss feed? Ellers er det jo bare finde nogen skribenter og nogen projekter at ligge op på siden

mandag, 1. marts 2010, 19:32

Ubuntu skærmproblem

Hvis det er et ATI eller Nvidia kort er der noget med at det kræver propærtære drivere for at virke, hæng mig ikke op på det. men det kan være det er dét..

mandag, 1. marts 2010, 19:28

PC måske død!

Prøv med en anden psu, med et minimum af hardware sat til

mandag, 1. marts 2010, 19:25

Kan man slet ik' få uden OS mere?

Jeg tror du kan få Dell uden styresystem. Men det koster jo ikke ret meget ekstra at få en windows af en art med, langt de fleste penge licensen koster bliver betalt af andre firmaer, det er derfor der er så meget trial software på en ny computer

mandag, 1. marts 2010, 19:22

PC måske død!

Det kan være flere ting, men der sidder nok en automat sikring af en slags. Det var derfor jeg ville have dig til at gøre det. Ja det er det sorte kabel

mandag, 1. marts 2010, 17:45

Ubuntu skærmproblem

Hej Fruitloop, jeg kender lidt til Ubuntu, først og fremmest, kan du se hvad opløsning du køre med, om det er 1024x768? Har du installeret de drivere der skal til for at dit GFX virker og hvad er det for et?

mandag, 1. marts 2010, 17:21

Ny bærbar computer

Hej Rasmus, Måske den her : http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=721390 Men helt ærlig du får ikke meget spillemaskine for 7000 når det skal være en bærbar Noget helt andet, Den Alienware er kun 11 tommer og CPU'en er kun 1,3ghz??

mandag, 1. marts 2010, 17:03

PC måske død!

Prøv at tage strømmen helt fra den, det sorte kabel bag på computeren, vent en halv times tid og sæt det til igen

lørdag, 27. februar 2010, 15:08

WD TV live erfaringer?

Hej, jeg ville lige spørge om der er nogen der har erfaring med WD TV live? http://www.westerndigital.com/en/product…asp?DriveID=735 Jeg skal bruge den til at vise de film jeg har på min NAS server på mit soveværelse.

lørdag, 27. februar 2010, 13:01

godt grafikkort?

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=500220 Det er nok lidt overkill, men det er et super kort, jeg har et selv..

lørdag, 27. februar 2010, 12:44

godt grafikkort?

CSS som i CounterStrike Source? er der noget prisleje?

lørdag, 27. februar 2010, 12:41

Opgradering?

Måske ville et 4890 kort eller noget i den klasse være et godt valg... Hvad bruger du computeren til? Og har du en stor nok skærm, det er der mine penge ville gå først

lørdag, 27. februar 2010, 12:30

Nye server dele kommet ind af døren

Af ren nysgerrighed, hvad skal du med alt den kraft. Det må være noget cloud computing eller sådan noget?

lørdag, 27. februar 2010, 12:25

NAS problemer

Hej Helmer, mht. nas servere så har jeg selv en LG som jeg er meget glad for, den køre noget linux af en art og det virker bare. Med hensyn til din Netgear NAS så overhænger hastigheden af hvordan du kobler op til serveren, er det trådløst? hvis det er bør du ændre det til kablet netværk. det er alt for tungt at arbejde med store filer over et trådløst netværk. Kabler til det hele. så kommer hastigheden op. Hvis det ikke virker kan du jo tjekke om der er nogen firmware opdateringer til din NAS s...

fredag, 26. februar 2010, 20:25

Omgå internet-spærring EASYIQ

Mit bedste råd må jo så være at følge med i timerne, det vil du også blive bedre tilfreds med senere hen...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.