Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 19. september 2017, 21:02

Forfatter: Razorblade

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Hej Uffe, Jeg har en Thermal take Toughpower 850 Watts psu liggende, som Jeg lige har skiftet ud , den er du velkommen til at prøve, hvis det skulle vise sig at din psu er defekt alligevel, Jeg udskiftede den kun fordi den havde svært ved at trække mit Vega 64 under start load i spil ( det bruger en del mere end et Vega 56 ), men virkede fint hvis Jeg begrænsede turbo mode. P.S. Jeg kommer tit forbi Ølstykke, så send mig en besked hvis det er noget du vil prøve, så kan Jeg bare droppe den af og ...

fredag, 15. september 2017, 22:10

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Tror ikke der sker noget ved at sætte pci-e stikket i bundkortet, det er jo 12 volt til både mb og gfx, med mindre der er byttet rundt på + og - Ikke for at være fræk, men har du tændt for kontakten bag på psu'en, kender et par stykker der har lavet sådan en fejl 40

søndag, 10. september 2017, 12:54

Hard crash evt. hvilken psu.

Jeg tror at 1000 Watt er totalt overkill, grunden til at min psu fejlede, er den forældede måde at dele den op i 4 rails, med 2 x 30 og 2 x 18 Amp, hvor især den ene 30 Amp var hårdt belastet. Tror ikke min nye psu er belastet væsenligt, blæseren kører meget lidt i eco mode.

lørdag, 9. september 2017, 16:33

Hard crash evt. hvilken psu.

Havde samme problem, min TT toughpower 850 Watt har 4 x 12 Volts rails, og det var ikke nok ved full load, så Jeg begrænsede GPU Speed til 1530 MHz i Global wattman. Har efterfølgende købt en Evga supernova 850 p2, og det spiller bare, men en 750 Watt burde også kunne gøre det: Computersalg.dk

lørdag, 2. september 2017, 00:47

Solgt

Jeg Sætter hermed mit Gigabyte Radeon R9 290 X OC Windforce 3X 4GB GDDR5 til salg, pga. opgradering til Vega 64. ]

tirsdag, 15. august 2017, 02:37

TEST: AMD Radeon RX Vega 64

Der var en 40 - 50 MSI kort, nåede lige at bestille et.

mandag, 14. august 2017, 02:33

"detecting drives done, no drives found"

Hvis man installerer Windows i ide mode, kan man ikke få den til boote i ahci, da driveren ikke er installeret. Det var kun fordi han skrev at han aktiverede ahci efterfølgende, at Jeg tænkte at det måske kunne være et problem. Jeg har selv engang installeret ahci drivere, hvor Windows var installeret under ide mode, aktiveret driveren i reg. databasen og derefter rebootet og sat ahci aktiv i bios.

søndag, 13. august 2017, 12:55

Det kan være du har ødelagt Master boot record (MBR) ved at skifte til ahci, men prøv at sætte den til ide mode igen og kør win 7 recovery, hvis det er det OS der ligger på drevet, der er diverse værktøjer man kan bruge. Man kan også starte op i ms dos på en USB nøgle og køre nogle commandoer, men det er selvfølgelig lidt mere langhåret.

søndag, 13. august 2017, 12:34

Jeg kan se at du skriver i din første post at du har slået ahci til istedet for ide mode, det kan ikke lade sig gøre, med mindre du har aktiveret ahci i Windows, og det er jo lidt svært når er du ikke kan boote:-) Hvis jeg var dig ville Jeg prøve at lave en ny installation af Windows, hvor du aktiverer ahci under processen og loader driveren. Synes ikke Jeg kan se nogen steder hvad Windows version der er på, nogen versioner har alle drivere liggende.

fredag, 28. juli 2017, 17:01

Ryzen builds

Har haft mit setup siden april, og det spiller bare, valgte heldigvis de rigtige ram, så har kørt 3200 MHz 14 14 14 34 fra starten og hele systemet har været klippestabilt. har naturligvis opdateret bios til de nyeste, i takt med at de er kommet. Regner med nyt Gfx til efteråret, håber at Vega yder og bliver til at betale.

søndag, 2. juli 2017, 22:42

Gamle Tweak.dk brugere

Dato for registrering mandag, 6. januar 2003, 23:59 Jeg havde en del infights med grillrotten, men det er sgu mange (h)år siden;-)

torsdag, 29. juni 2017, 23:15

AMD Will Dominate The Mainstream In 2018!

Citeret Jeg har før haft amd. og har altid haft problemer med dem. Hvilket jeg aldrig har haft med de intel platforme jeg har haft. Jeg har haft AMD CPU'er siden Am486 DX2-80, og har aldrig haft større problemer med dem, end de Intel maskiner Jeg har været tvunget til at bruge via arbejde. Det største problem har været at man skulle lægge noget arbejde i at få de gamle platforme til at køre ordenligt, da nærmest ingen købte dem i forhold til Intel, og dermed manglende support, men det har været...

torsdag, 4. maj 2017, 15:09

Computer vil ikke starte op når jeg sætter ram på 3200Mhz

Mine ram har kørt 3200 MHz 14 14 14 34 siden dag 1, men de er så også på Asus qvl liste over kompatible ram.

torsdag, 13. april 2017, 22:15

Opgradering eller Ny PC ?

Burde spille Konsollernes brug af octa core apu'er ikke give bedre understøttelse af multi core CPU'er, da snart alle spil er porteret fra ps4 og Xbox. Min gamle fx8350 føltes aldrig langsom i de 5 år Jeg havde den, og er helt overbevist om at det samme gør sig gældende med min nye i fremtiden.

fredag, 7. april 2017, 16:43

Ryzen kan det noget?

Når du skriver 96+ fps i Wot, er det i full hd eller hvad, for min trækker omkring 120 konstant, uden aa, men alt på max.

søndag, 12. marts 2017, 01:33

high end selvbyg gamer hjælp

#13, Jeg synes at du er noget nedladende over for en som har erfaring med et AMD Ryzen system, i modsætning til dig selv. Der er masser af eks. på andre som har draget de samme erfaringer som wnxdemon, så Jeg ville lade tvivlen komme ham tilgode. Ud over det er platformen under 14 dage gammel, de fleste bios'er til Ryzen bundkort kom nærmest på udgivelsesdagen, og der er rapporteret om flere fejl i win 10, som MS har erkendt skal rettes. Mon ikke det vil være passende at give AMD en chance, iste...

tirsdag, 7. marts 2017, 10:49

AMD Ryzen 7 1800X og 1700X vs. Intel Gaming Bechmarks

Jeg glæder mig til at bestille min nye AMD platform, men venter på at der bliver styr på hvilke ram moduler man skal gå efter. Så kan mit Sabertooth endelig gå på pension efter mere en 5 1/2 år, det kan godt være det ikke har været topppen af poppen, til gengæld har Jeg aldrig haft et mere stabilt system

tirsdag, 17. januar 2017, 16:14

Upgrade af ældre computer

Han bor i USA, det er måske derfor han ikke har et nordisk layout på keyboardet. Ups, så ikke at du havde svaret, Sven Bent, glem post.

fredag, 1. januar 2016, 16:51

Opgradering af CPU eller OC ?

Den cpu burde sagtens kunne klare det meste, indtil ZEN bliver lanceret, hvis du er til AMD cpu'er, min klarer sig stadig fint på 4. år uden o/c.

onsdag, 29. april 2015, 00:31

Betalingsfeature fjernes fra Steam Workshop

Valve fik 30 % som de gør for alle spil på steam, mod udvikleren 25 % og spil producenten 45 %.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.