Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 13. oktober 2017, 21:23

Forfatter: nitan

S:Ryzen 1800X,Mobo,Ram

Hej. Lige for god ordensskyld. Stumperne er afhentet i dag, og alt så umiddelbart ud til at være i skønneste orden Så til Betonmanden, jeg kommer med en melding i næste uge når jeg lige tester om de også virker. Men umiddelbart all good

onsdag, 11. oktober 2017, 12:20

S:Ryzen 1800X,Mobo,Ram

Byder 4500kr afhentet for det hele. Med forbehold for at du ikke lader tråden kører det næste års tid Hvornår forventer du at lukke for bud?

tirsdag, 26. september 2017, 20:03

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

Hvilken kabel gør hvad, i forhold til skærmen? Hvis det er DVI kablen, så sikre lige at den er Dual-Link så den kan køre 144Hz Og sidst, hvis i skifter kablet mellem skærmene, er det så samme med at den er besynderlig og kun vil køre 60hz?

torsdag, 21. september 2017, 18:39

Vis os din seneste købte vare i 2017

Lidt i en anden boldgade.. Senest indkøbt "vare" er et nyt hus samt ny Toyota Auris Hybrid

fredag, 4. august 2017, 17:38

Udskiftning af gas cylinder på stol

Så lykkedes det faktisk og få skilt begge dele af og en "ny" DXRacer stol er blevet til... På understellet bankede jeg på selve cylinderen væk fra understellet og efter 3-5 minutter hoppede den fri. Foden var straks værre.. Men en skruetvinge i røven og spændt godt til samt nogle slag på siden også kom den også fri efter nogle minutter Ved ikke om jeg fik det sagt men..

fredag, 4. august 2017, 17:08

Så må man prøve med mere vold Skal nok uploade billeder hvis det ikke lykkedes, da billeder nogle gange kan være nemmere at forklare på.. Men om ikke andet, 1000 tak for input

torsdag, 3. august 2017, 17:32

Hej Tweak. Jeg har en DXRacer stol hvor jeg har fået tilsendt en ny cylinder fra forhandleren jeg har købt stolen, da den er gamle er defekt og ikke kan holde tryk. Men jeg kan simpelthen ikke for skilt det skrammel fra hinanden. Følgende ting er prøvet: Fået skilt cylinderen af så "foden" og understellet til sædet nu er separeretSlået i timestid med en Muggert uden at det rykker sig det mindsteGivet det WD-40 for at forsøge at løsne opPrøvet at varme metallet rundt om op, og derefter prøve at b...

onsdag, 2. august 2017, 12:14

Threadripper danske priser

Citeret fra "Uber" Citeret fra "nitan" Forstår godt at TR ikke bliver leveret med Stock Cooler Men hvis billedet viser hvordan indpakningen er for TR, så må man da sige at det ser fornuftigt ud at det ikke blot kommer i en lille pap æske til den pris forventer man også andet end en brun papkasse Tænkte lidt mere på Intel og deres I9 processor.. Der for farven bare en anden lyd :-)

onsdag, 2. august 2017, 11:21

Threadripper danske priser

Forstår godt at TR ikke bliver leveret med Stock Cooler Men hvis billedet viser hvordan indpakningen er for TR, så må man da sige at det ser fornuftigt ud at det ikke blot kommer i en lille pap æske

tirsdag, 1. august 2017, 07:07

Er det er godt eller dårligt køb?

Det som kræves ved at køre 144Hz kontra 60Hz kommer næsten udelukket fra dit Grafikkort, som skal yde ~2x mere på 144Hz kontra 60Hz. Hvad angår CPU Cores, kan jeg se at de fleste DX12 titler understøtter op til 8 kerner. Og sidst forskellen på de GTX1080 er at du betaler 300kr mere for at få presset mere ydelse ud af kortet, fra det billigste til det dyreste.

mandag, 31. juli 2017, 17:57

Er det er godt eller dårligt køb?

Jeg har det lidt ambivalent når man snakker Overkill med f.eks. en 1080 til at køre Full HD opløsning. Da man selvfølgelig har ret i det, på nuværende tidspunkt som spillende ser ud lige nu og i dag. Men på sigt, så vil spillende kræve mere og mere, også hvis du gerne vil udnytte de 144Hz den skærm tilbyder, hvorfor at den ekstra ydelse fra kortet bliver nødvendigt. Og i og med at du har en 3rd gen I5, så tænker jeg at du ikke umiddelbart skifter system hvert år eller hvert andet år, hvorfor at ...

mandag, 8. maj 2017, 19:04

Hjælp - Byg selv computer til musikproduktion

Selvom jeg selv er total inkarneret Intel mand.. Så vil jeg umiddelbart anbefale Ryzen 5 til det formål du har.. Da du får virkelig meget CPU for pengene, til mere end 1000kr billigere end Intel's I7, med samme/bedre ydelse. Jeg har sammensat en PC'er her: https://www.komplett.dk/wishlists/224460…4d-d6f605e62ef6 Den er bygget op med en bundkort som kan klare de fleste af dine krav, desværre er Firewire ikke til at få når man vil have I7 eller AMD Ryzen. Samt Thunderbolt er heller ikke nog...

torsdag, 4. maj 2017, 12:33

Bærbar computer til videoredigering?

Det er umiddelbart svært at finde en bærbar, som har 2 HDD/SSD, samt DVD afspiller Men Komplett har pt. denne på tilbud https://www.komplett.dk/product/909297/g…fhd-mat-g-sync# som ellers burde gøre sig med de krav hun har, udover DVD afspilleren. Alternativt er der https://www.komplett.dk/product/907984/g…-fhd-mat-120hz# som koster 1000kr mere end budgettet, men har intern DVD-brænder med også.

tirsdag, 11. april 2017, 22:16

sælger Z170 dele

Fik sørme Grønt lys fra chefen til det Ved ikke hvor længe du tænker at lade den køre, endnu men byder hvertfald 3500kr for sættet. Samt vil jeg fortrække at afhente face 2 face, og jeg skal nok køre distancen til Ikast på egen regning

tirsdag, 11. april 2017, 21:53

sælger Z170 dele

Super, tak for hurtigt svar. Skal lige have den clearet med chefen herhjemme

tirsdag, 11. april 2017, 21:50

sælger Z170 dele

Har muligvis interesse. Hvor befinder delene sig? Samt har de været overclocket?

søndag, 2. april 2017, 07:58

Ny "budget" gaming pc

Har taget udgangspunkt i den færdige samlede løsning og "forbedret" 2 punkter. Da du selv skriver at du har HDD, så er dette ikke inkluderet. Udover dette, så er der kommet et 6GB GPU i, istedet for 3GB, for der har ShoutingSeeker helt ret, at du vil ikke kunne spille mange spil med kun 3GB Vram til rådighed. Derudover at har jeg taget et andet kabinet, hvor der er indbygget en lille smule luftflow i, for at kunne holde en bedre temperatur i PC'en. https://www.komplett.dk/wishlists/fdd6ce&hellip...

tirsdag, 21. marts 2017, 12:12

When you see it..

Citeret fra "Uber" What to look for :-) Tænker deres Swift/BCC kode.. NDEADKKK

tirsdag, 28. februar 2017, 12:26

Bærbar computer bedst til pris 5000,-kr ???

Hvis OP vælger at gå med Asus Vivobook, så vil det umiddelbart være at foretrække tror jeg.. Men ASUS R558UR-DM225T 15,6" vil umiddelbart kunne løse opgaven langt bedre end begge Lenovo'er.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.