Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 39.

onsdag, 3. maj 2017, 21:25

Forfatter: WarranBreaker

Unigine benchmark: Superposition. Nyt benchmark program.

så fik jeg også mishandlet mine kort i superposition skulle lige have mit SLI til at virke http://imgur.com/a/zhaYY

mandag, 12. december 2016, 12:08

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

har 3 internet forbindelser, samlet i en pfsense firewall, de skulle sammenlagt være 420/82Mbit hvorfor så mange, spørg i ? Så er det pga. jeg køre 2 af forbindelserne som test og den sidste som backup, det hele er arbejdsrelateret, og derfor er 2 af forbindelserne firmabetalt

onsdag, 23. marts 2016, 11:43

Displayport

Det skal bare være sådan en fætter.. https://www.av-cables.dk/displayport-kabler/ jeg købte selv en af de billige hos dem til mit opsætning, da jeg skulle have flere skærme til mit setup

tirsdag, 8. marts 2016, 11:11

Underlig lyd fra Grafik kort.

Jeg tror mere det er Coil Whine den har, det er desværre en ting der er hyppig ved grafikkort og PSUer. Her er en forklaring på problemet:

onsdag, 24. februar 2016, 13:48

Lego for computernørder fra Aerocool Dream Box

Citeret fra "Igel" Nøj en støvfanger, og med kat i hjemmet er det sgu nok ikke den bedste idé Citeret fra "Igel" Desuden kan jeg ikke forestille mig, at harddiske bliver hængende 100% lige, når de kun er skruet fast i den ene side, hvilket heller ikke er helt optimalt for transport Citeret fra "Igel" Men idéen er da fin nok, det virker nok bare bedst hvis man skal bruge det som testbench hvor hardware konstant skal udskiftes.. enig, så kan jeg bedre lide den løsning som coolermaster har lavet m...

tirsdag, 8. december 2015, 13:29

Scor kassen på at spille

Desværre gælder det ikke Danmark.

søndag, 8. november 2015, 11:40

Vandkølingsjomfru i nød!

Citeret fra "Strix" Tusind tak for at kigge på det Angående monoblock, så har jeg valgt den fordi jeg gerne vil køle mit motherboards VRM, siden de anbefalder på deres hjemmeside, ikke at overclocke CPU uden aktiv køling på den del. Jeg vil kigge lidt rundt på nettet for at se hvad folk har gjort med en 780T. Så kan jeg nemmere fornemme hvad jeg har at arbejde med. (har også et godt øje for 750D) Resevoir har jeg kigget lidt mere på, er der en kombo med pumpe du kan anbefale til det jeg vil lav...

lørdag, 7. november 2015, 22:32

Vandkølingsjomfru i nød!

Lige omkring det sidste spørgsmål om der er nogen ulemper med monoblock, er vel at man skal spilt sin bundkort af. Men hvorfor en monoblock ? Ved du om du får dårlig airflow i kabinettet, siden du vælger en monoblock frem for en CPU block. Eller er det bare for bling bling ? Vedr. tykkelsen af rads afhænger af hvor meget plads du har fra toppen af bundkort til toppen af kabinettet, og du skal også huske at inkl. tykkelsen af blæserne hvis de skal være inden i kabinettet, igen handler det om hvor...

onsdag, 28. oktober 2015, 11:03

vandkøling

Phanteks laver nogle fede kabinetter der er vandkøler venlig deres Enthoo Pro kan fås til ca. 800 kr.

onsdag, 21. oktober 2015, 14:28

iOS 8 kan ikke hackes siger Apple

apple burde vide at det er farligt at melde sådan noget ud.

fredag, 16. oktober 2015, 16:46

S: Synology NAS DS210J

Hej Tweakers Sælger min Synology NAS uden harddiske Det er en Synology NAS DS210J, den har et par år på bagen ca. 2-3 år. Den har ingen skader, og køre fint. Den eneste grund til at den blev erstattet er fordi at den har begrænset antal pladser til harddiske, det er en 2 slots. MP er 600 kr men det kan sagtens forhandles til en fair pris hvis den rette køber melder sig. Kan hentes i Hedehusene, hvis den skal fragtes kan vi også finde ud af det.

torsdag, 15. oktober 2015, 11:23

Forfatter: Aladaff

Alternativt kabel modem til Yousee

Hvad med at Bridge routeren, og købe en router ved siden af. ? http://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/…0-cg3000-cg3200 http://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/…ar-modem/cg3700 nvm... så ikke dine ekstra krav..

onsdag, 4. maj 2011, 09:12

Forfatter: chewie210

Ny cpu til bærbar..

Det gjorde jeg! min bærbar blev lige pludseligt en lille smulle hurtigere, men det var ikke grunden til at jeg skiftet til SSD disk, det var at jeg var ikke tilfreds med oppe tiden på min batteri på den. En anden side gevinst jeg fik som jeg ikke lige lagde mærke til fra starten det er at den er blevet mere stille, det eneste jeg kan se når harddisken arbejder er nå aktivitetslampen blinker, det var sku ligt uhyggeligt i starten da jeg var vant til at høre den mekaniske hdd sige klik når den arb...

onsdag, 16. december 2009, 05:28

World of Warcraf + Mobilt bredbånd.

Citeret Oprindeligt indlæg af Happy^ Så vidt jeg husker, så har TDC dækningspligt - også uden at i skal betale for det. Men kan ikke huske det 100% - er der sikkert en anden der kan. Kun hvis du bestiller et ganske almindlig telefon nummer oven i TDC har ikke forsyningspligt på kun ADSL.

onsdag, 5. august 2009, 15:56

World of Warcraf + Mobilt bredbånd.

Citeret Oprindeligt indlæg af Malk Hvad er PSTN? En Pstn linie er en ganske almindlig analog telefonlinie. citat fra en hjemmeside jeg fandt PSTN står for Public Switched Telephone Network. PSTN bruges som betegnelse for det traditionelle gamle verdensomspændende telefonnet, som primært er opbygget af kobberkabler. Informationen i PSTN transporteres ved hjælp af analog teknik. Man taler også om POTS - Plain Old Telephone System. De kabler, som oprindeligt blev etableret til PSTN, er det nu muli...

mandag, 14. maj 2007, 14:51

RE: betalings problem :'(

jeg har haft den samme fejl med at betalingsdagen fald på en lørdag kontaktet Blizzards regnings service via deres formel, der rettet fejlen efter et par timer(det var næsten et døgn.)

lørdag, 21. januar 2006, 20:04

Hvilket lir har du fået fornyligt?

Citeret Originally posted by CarStone Citeret Originally posted by chewie210 Citeret Originally posted by CarStone http://www.thottbot.com/?i=38253 http://www.thottbot.com/?i=51349 woot Og alligevel kan en flok rogues og en druid slå dig ved everlook Fuck hvor var det sjovt og nye ting... hmm Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers Giantstalker's Epaulets Dragonstalker's Legguards så nu tror jeg at jeg er næsten færdig med MC DET VAR DIG!!!! Stod der alene, og der var lige en enkelt sød NE r...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.