Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 20. september 2016, 21:49

Forfatter: Berleburg

Råd til opgradering af grafikkort

Citeret fra "ShoutingSeeker" Husk, at det vist fylder 2 1/2 slot. Yea. Jeg har vist rigeligt plads. Men god pointe. Citeret fra "TheisBP" Jeg havde hapset sådan et kort her: https://www.computersalg.dk/i/1621175/gi…q=gigabyte+1070 Tak! Jeg kigger på det.

tirsdag, 20. september 2016, 18:45

Det ser fornuftigt ud. Jeg tjekker lige nogle reviews af Gainward-udgaven.

tirsdag, 20. september 2016, 16:38

Right. Det kan jeg godt se. Beklager min uvidenhed. Har virkelig ikke brugt vildt meget tid på at nærstudere de enkelte modeller. https://www.komplett.dk/product/894739/h…g-strix-gaming#

tirsdag, 20. september 2016, 12:53

Så kan det godt være det bliver en 1070 m. 6GB jeg skal kigge efter.

mandag, 19. september 2016, 21:03

Alright. Det kan der nok også blive råd til. Er der meget at komme efter ved 6 GB? Jeg har svært ved at forholde mig til om det skal vøre 3/6GB.

mandag, 19. september 2016, 20:35

Ja, jeg skal nok også over i en større CPU til den tid. Jeg er begyndt at arbejde i Photoshop og Premiere Pro med denne maskine, så det ville være rart nok. Synes bare 1070 er så pebrede. Men kan måske godt vente lidt tid.

mandag, 19. september 2016, 19:22

Okay. Jeg har nok misforstået noget. Det undrer mig dog stadig, at min ydelse er så forholdsvis god i dag med et GTX 770, og så ved 1440p. Jeg er jo stadig åben for forslag til et nyt kort der ville kunne give mig mere ydelse.

mandag, 19. september 2016, 18:38

G-sync gør også en verden til forskel må jeg sige. Hvis jeg slog det fra ville min fps også styrtdykke. Tror det er dét, der gør forskellen.

mandag, 19. september 2016, 18:06

Kører du med G-Sync? Og hvad vil du evt. anbefale mig at kigge på i stedet?

mandag, 19. september 2016, 16:52

Jeg tror nu nok at jeg kan køre Ultra i WoW med et 1060. Altså jeg har ikke studeret kortet nærmere, men mit GTX 770 kører det jo i forvejen ved High+ ved ca. 80-90 fps generelt. Den kan så falde hvis der er mange particles osv. Men det er så også grunden til jeg overvejer at opgradere. Jeg vedhæfter lige et billede af det. Tak for forslag til et kort. Er Asus generelt dyrere end MSI? Jeg er jo lidt af en Asus-fan, og forsøgter så vidt muligt at vælge dem når jeg står overfor et valg.

mandag, 19. september 2016, 12:09

Hej alle Jeg gør mig tanker om at opgradere grafikkortet til min nuværende gaming-computer. I kan se mine nuværende specs nedenfor. Da min økonomi er lidt strammere end normalt kigger jeg på en billig men god opgradering, der vil give mig god ydelse/krone. Jeg har fx overvejet et Asus 1060 af en art. Jeg spiller i 2560x1440 ved 144Hz og bruger G-sync. Den korte bane: Det skal kunne give mig rigtig god performance i WoW ved ultra. Den lange bane: Det skal kunne trække Battlefield One og Star Citi...

onsdag, 22. juni 2016, 13:01

Razer Blade Stealth i Danmark? Hvornår?

Tilbage i januar blev det bragt i nyhederne, at de ville komme til Skandinavien - faktisk, vist nok, som det første sted i EU. Noget i den stil. Det undrer mig blot, at nu, efter et halvt år, så er der stadig intet nyt på denne front. Det kommer faktisk meget bag på mig, at man ikke kan læse noget nyt om det siden dengang. Kan du nævne eller anbefale nogle steder der er værd at handle med i EU?

tirsdag, 21. juni 2016, 23:01

Razer Blade Stealth i Danmark? Hvornår?

Hej Trådemnet siger vist mere eller mindre det hele. Jeg er i markedet for en ny laptop, og har skævet til den kommende Razer Blade Stealth som jeg lader forstå kommer til DK. Men samtlige artikler jeg har kunnet finde stammer tilbage fra start januar i år, og intet nyt siden da. Er der overhovedet nogen forlydender på hvornår vi kan regne med at se denne maskine på det danske marked? Eller er det spild af tid at vente?

onsdag, 16. juli 2014, 08:42

Det er i øvrigt en Cooler Master Silent Pro 500W.

tirsdag, 15. juli 2014, 18:57

Citeret fra "Sakkura" Mht. strømforbrug, så trækker R9 270 og 270X kun marginalt mere end HD 6850 og 6870, så det bliver næppe et problem. R9 270 er en bedre deal end R9 270X, det er præcis samme GPU. Okay! Jamen det er da godt at vide. Så kan man vel lige så godt gå efter den.

tirsdag, 15. juli 2014, 13:48

Den har i hvert fald kunnet trække førstnævnte computer. Det er som sagt ikke min computer, men jeg har bedt hende om lige at tjekke.

tirsdag, 15. juli 2014, 13:00

Citeret fra "shilka" Hvad PSU har du i den? Det finder jeg lige ud af. Men tror du da et R9 270X kræver meget mere end en HD 6800? Eller har du et andet kort i tankerne?

tirsdag, 15. juli 2014, 10:04

Citeret fra "HerrMansen" Nu har jeg ikke spillet WoW længe, men jeg mener faktisk at det er mere problematisk med CPU og RAM end GPU'en når det kommer til god ydelse. Fandt lige den her artikel som kan hjælpe med et valg - http://www.logicalincrements.com/games/wow/ Mange tak for input og henvisningen. Det vil jeg lige kigge igennem. Jeg er stadig nysgerrig efter meninger omkring en decideret opgradering af grafikkortet, hvis der er nogen, der har input til dette.

tirsdag, 15. juli 2014, 08:58

Min veninde sidder med en 4 år gammel PC og vil gerne lave en mindre opgradering af denne med henblik på den nye WoW Expansion. Her er hendes nuværende specs, i grove træk: Windows 7 - 64 AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor CPU 3,22 GHz 4,29 GB RAM AMD Radeon HD 6800 Series Hun foretrækker at nøjes med at opgradere grafikkortet som det eneste, og vente lidt med at købe et helt nyt system. Jeg har bl.a. kigget på: ASUS R9270X-DC2T-2GD5 (evt. udgaven med 4GB). Men jeg har ikke undersøgt markedet i ...

torsdag, 8. august 2013, 22:23

Stationær (Gamer) - Anno 2013

Så kom alle delene endelig hjem, og hun er nu oppe at køre. Skriver dette fra min nye computer.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.