Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

lørdag, 30. september 2017, 10:39

Forfatter: puma99dk|

Har jeg en Bottleneck ?

@SvenBent Er jeg den eneste som oplever at hwt er nede? fordi du kan linke lige så tosset du vil til siden hvis den er nede kan man ikke læse noget som helst.

fredag, 30. december 2016, 12:11

K: i5-4690s el. i7-4790s

Jeg søger en af følgende cpu'er i løbet af januar måned, og ser helst "S" versionen da kun har 65watt TDP da den skal køre i et ITX setup vil det være bedre end de normale 84watt. i5-4690s: http://ark.intel.com/m/products/80812/In…-up-to-3_90-GHz i7-4790s: http://ark.intel.com/m/products/80808/In…-GHz?q=i7-4790s Om det er i5 el. i7 kommer an på prisen men begge dele er velkommen.

mandag, 12. december 2016, 21:25

Internetforbindelse - hvilken forbindelse sidder du på?

100/25mbit hos Hiper til 199kr Skiftede fra Stofa fiber på 90/90mbit til 306kr i måneden, så nu er mobil regningen os dækket ind. Citeret fra "Renegger" Har lige fået bredbånd på 100/25 fra Hiper til 199. Skiftede fra en Yousee på 100/35 til 299. Eneste ulempe ved Hiper er at de bruger IP-pool og double/NAT. Så man skal bede dem om manuelt et sørge for at ens "offentlige" IP er den samme som ens router. Der kan være nogle udfordringer med servere i hjemmet, hvis man har specifikke krav. Sikke da...

søndag, 6. november 2016, 02:23

Acronis fejler

@SMLDK har du prøvet AOMEI Partition Assisant? De har faktisk en guide med Crucial SSD: http://www.disk-partition.com/articles/c…tware-0708.html

lørdag, 5. november 2016, 12:04

S: Apple iphone 6 Plus (Solgt)

Citeret fra "Michel" Pris? Hvis du nu gad læse stod der HBO 3000 men den er faktisk solgt blev den for 3100 før på ugen så vi lukker bare...

torsdag, 27. oktober 2016, 18:49

S: Apple iphone 6 Plus (Solgt)

Som overskriften siger så sælger jeg min gamle iphone 6 plus 64gb space grey købt hos Telia den 07-08-2015. Original headset samt lader aldrig brugt, kun usb kablet til at forbinde iphonen med pc'en til backup, synk og opladning. Den har lidt lommeridser men har haft cover på næsten siden dag et men har fået ind og ude af covers. Den har tempered glass på nu samt har et ekstra stykke liggende. Billeder med Elements Case: Flere billeder af bagside samt rids i toppen af Elements case kan ses her s...

tirsdag, 11. oktober 2016, 16:20

Plex Media Server kan ikke tilgåes fra nettet

Citeret fra "Blipper" Jeg er helt lost efter dit sidste screenshot, hvor du "afslører" dit LAN kører på noget net der hedder 99.xxx.91.xxx ?? Det ligner ikke lige et setup efter bogen? Hvorfor uglen i hulen bruger du et public IP net på din inderside? Du risikere ting der ej virker helt efter hensigten. Jeg skal ikke kunne side, om der er årsagen til dit problem, meeeeen jeg tror nu alligevel du bør overveje at lave det om. Jeg har samme router, dog ikke Plex, men kan da teste det, hvis du vil ...

mandag, 10. oktober 2016, 19:17

Citeret fra "LeeMania" Forstår ikke helt hvorfor du også slører din lokale adresse, men nok om det. Nu er det den lokale adresse der står på routeren, ikke? Og så ligner det at du beder routeren om at route alt trafik der kommer af port 49000 til port 32400. Jeg ville prøve at sætte local port på routeropsætningen til 49000 også. Yep den lokale pc ip står routeren samme som på port 49500 som virker men der kan jeg så blot sætte ip'en i programmet til at køre port 49500 det virker fint, med Plex...

mandag, 10. oktober 2016, 15:56

Citeret fra "Renegger" Hvis du ikke har prøvet det, så kunne du jo gøre det inden du afskriver metoden helt? Det var den måde jeg fik hul igennem på min i hvert fald. Kan dog ikke huske de specifikke porte, jeg prøvede. Hvis jeg husker det, når jeg kommer hjem, så kan jeg lige kigge på indstillingerne på mit router i aften. Problemet lægger i af alle disse guides vil ha jeg skal køre over port 32400 og det kan ikke på mit setup derfor skal jeg bruge port 49000 istedet.

mandag, 10. oktober 2016, 14:54

Citeret fra "Renegger" Hej. Du kan ikke bare køre den automatiske guide i selve DSM (control panel -> external access -> router configuration) og få den til at tilføje porten og evt. ændre porten efter den er tilføjet via dette redskab? Med andre ord: Har du fortalt serveren hvad router og Plex UI vil have? Hvordan skulle det løse mit problem når Plex gerne lytter på 32400 men ikke vil når jeg lægger den skal bruge 49000 i min router? så mine 2 screens kan ikke bruge?

mandag, 10. oktober 2016, 10:48

Jeg har lidt problemer med at fange min Plex Media Server online så familie og venner kan få adgang, men kan ikke få den til at lytte på port 49000 istedet for 32400 selv om jeg har sat det i min Asus RT-AC66U router (Ip'er er censuret pga sikkerhed): index.php?page=Attachment&attachmentID=1374 Ret mig hvis jeg er gal her men det er da rigtigt nok ikke? Når jeg tester med Plex: index.php?page=Attachment&attachmentID=1375 Problemer er jeg har ikke mulighed for at åbne port 32400 og så jeg vil ger...

onsdag, 28. september 2016, 07:27

skærm går i sort

Citeret fra "Shamanji" Du skal nok lige skrive hele dine pc spec's så folk kan hjælpe bedre. enig, fordi det kan være alt fra driver, til psu som ikke vil som det skal.

tirsdag, 27. september 2016, 22:43

iPhone 7

Citeret fra "bauner" Jeg overvejer det da, men min 6´er fungere ganske glimrende, så jeg har lidt svært ved at retfærdiggøre en ny - desværre. Jeg går os lidt med tanken om at få en 7 Plus og har en 6 Plus nu, tror det som vil gavne mest er mere ram i smartphonen til tider er den 1gb som er i min 6 Plus lige lidt nok af og til og boosted fra 6 Plus til 6s Plus ved bla. unlocked via touch id er meget hurtigere så tror bla. at 7 Plus er endnu hurtigere.

mandag, 26. september 2016, 12:11

Installere spil på sekundær hdd.

Citeret fra "dwmc" jeg mente nu mere om steam ikke kan have to biblioteker? altså steam på et drev og to dedikerede drev til steam biblioteker :-) det kan du fint, har jeg os haft, men valgte at flyttet det efter en reinstall så alt lægger samlet

mandag, 26. september 2016, 11:28

Installere spil på sekundær hdd.

Jeg har sådan en WD Enterprise disk jeg brugte til steam samt backup at lidt data kan da klart anbefaldet. Link: http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-se-w…id-8244193.aspx Idag bruger jeg så en Samsung 850 Evo 1TB dedikeret til alle min spil samt steam

torsdag, 8. september 2016, 23:08

V: HP 1000W RPS for DL380 ML350 370 G5

Citeret fra "Yupper" nu skriver du jo ikke specifikt hvad det er du har til salg, men umiddelbart ligner det en strømforsyning til en HP server, den er der ikke mange der kan bruge idet den er hotswapable. der måske en grund til der står DL380, ML370 370 G5 samt HP i topic.

torsdag, 8. september 2016, 14:21

V: HP 1000W RPS for DL380 ML350 370 G5

Jeg har overstående kalorius til at lægge på arbejdet, uåbnet som kan ses på billederne ned for, hvad kan denne være værd? Billeder:

torsdag, 1. september 2016, 15:40

Sony Z3 compact Wifi problemer

Citeret fra "NexusVolkon" Har Citeret fra "puma99dk|" Hvis det er din udbyders router ikke din egen prøv at genstarte routeren virkede sidste gang jeg havde problemer med en YouSee router som en bærbar ikke vil komme på Er prøvet. Jeg har prøvet at genstarte min router fra Hiber og det hjalp ikke. Det skal lige siges at hendes mobil heller ikke kan se naboernes netværk (3 stk.) Hvilken router har du fået fra Hiper? Jeg har selv deres Netgear virker fint med Apple, Android m.m men har du deres S...

torsdag, 1. september 2016, 14:18

Sony Z3 compact Wifi problemer

Hvis det er din udbyders router ikke din egen prøv at genstarte routeren virkede sidste gang jeg havde problemer med en YouSee router som en bærbar ikke vil komme på

torsdag, 1. september 2016, 14:16

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

Det kan da næsten kun være: 1. Airflow control Technology 2. 22 %

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.