Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 19. august 2009, 15:29

Forfatter: Deef

Sortere XML hentet fra mysql db

Joh det vil jeg helt sikkert. Men hvis det andet kan lade sig gøre vil jeg fortrække det da det giver færre problemer hvis siden jeg henter XML'en fra ændrer på strukturen, så er jeg fri for at ændre på min DB opsætning.

onsdag, 19. august 2009, 14:02

Sortere XML hentet fra mysql db

Jeg leger lidt med xml og php og er løbet ind i et problem. Jeg henter en XML fil fra en anden side, smider hele lortet ind i en database hvor efter jeg så henter det frem på min side igen. Her er en bid af min XML-fil: Kildekode 1 <character achPoints="110" classId="7" genderId="0" level="24" name="Didiwin" raceId="2" rank="3" url="r=Sylvanas&amp;n=Didiwin"/> Det jeg vil er at sortere min liste af characters via rank; men efter som det hele ligger i et enkelt text felt i min db har jeg lidt svæ...

tirsdag, 13. maj 2008, 10:09

Barbermakine til både hår og skæg

Som overskriften siger så søger jeg en barbermaskine der kan klare både hår og skæg (er næsten skallet så der er ikke meget hår tilbage ), den må gerne være super billig bare den kan klare jobbet! Er vandt til at bruge en trimmer, så har ikke meget forstand på barbermaskiner. Ja jeg ved det måske er lidt underligt spørgsmål på et hardwareforum, men det er da totalt offtopic.

søndag, 30. marts 2008, 19:11

Bestille fra USA? - Risiko for at blive pålagt moms- og toldafgifter?

Har ikke lige erfaring med de omtalte sider, men handler ofte cykeldele i USA, og det er ca. 50/50 om pakken bliver taget i tolden. Edit: De sidste tre seneste pakker modtaget inden for de sidste 3 måneder er kun én blevet taget i tolden.

søndag, 30. marts 2008, 18:08

Farvel til 25-øren

Bruger plastik, så fint med mig.

søndag, 30. marts 2008, 17:51

Husk urene i nat

Det virker da underligt at der er en times forskel i områder der ligger så tæt op af hinanden.

onsdag, 12. marts 2008, 21:41

Bedste rapper?

Eminem af de nævnte. Ville dog pege på Mos Def, hvis der var frit valg.

søndag, 9. marts 2008, 17:47

Hvornår Scryer eller Aldore ?

Et godt råd, er du Blood Elf(Scryer) eller Dranai(Aldor) kan du bare snakke med en in-keeper og vupti er du allerede Friendly.

søndag, 2. marts 2008, 22:45

Bedste sted at lvle/queste

wowhead.com er efter min mening bedre end nogen guides. Her kan du undersøge hvilke områder der passer dig osv, og der er ofte super gode og brugbare comments rundt omkring.

torsdag, 21. februar 2008, 19:43

PVP peeps er i der?

Citeret Oprindeligt indlæg af Maleficus Citeret Oprindeligt indlæg af Deef Øhh det giver da ikke mening Fragman, hvis du ikke gider PVP hvad skal du så bruge udstyret til? Der er masser af level 70 blå items der er lige så gode hvis ikke bedre til PVE, efter som resilience optager en stor del af de stats der er på PVP-gearet. S1 våben er da bestemt noget der er værd at anskaffe sig selv om du ikke pvp'er. Ja det kan der være noget om.

onsdag, 20. februar 2008, 12:48

PVP peeps er i der?

Øhh det giver da ikke mening Fragman, hvis du ikke gider PVP hvad skal du så bruge udstyret til? Der er masser af level 70 blå items der er lige så gode hvis ikke bedre til PVE, efter som resilience optager en stor del af de stats der er på PVP-gearet.

onsdag, 20. februar 2008, 11:10

Hvad sker der i DK pt.?

Min mening er at medierne lidt er skyld i dette. Det er jo dem der bestemmer hvad der bliver bragt i nyhederne. Men ja, det er måske blevet lidt værre, dog ikke bekymrende endnu, det er små grupper af mennesker der endnu ikke har forstået hvordan man opfører sig i samfundet.

tirsdag, 19. februar 2008, 10:30

HjÆlp Til Graffiti Tattoo

Jeg stjæler lige din tråd mr. iversen, da jeg lige har et hurtigt spørgsmål. Hvad koster det at få lavet en halv fuld arm i farver, omkring albuen og lidt under og over, bare et ca.

søndag, 17. februar 2008, 21:25

Kiksede DKBN - Glows billeder [Stødende billeder]

Citeret Oprindeligt indlæg af Carstoned Hun er ikk ked af det hva ! damn Det er en udskæring der vil noget!

fredag, 15. februar 2008, 10:44

PvE Warlock Build

Jeg vil sige affliction til at starte med. Når du sår får lidt bedre destro gear (masser af crit), så kan du begynde at overveje det. Da det er nemmere at skaffe godt affliction gear er det naturligt at starte ud med. Edit: Ja man må endelig ikke glemme felguarden! Det er uhyggelig så meget skade i kan lave tilsammen. Det kræver dog lidt at dine healere også holder øje med ham, da du ikke selv har tid til at heale ham, og hvis han dør er du nul og nix værd. Men felguard er nok min personlige fav...

mandag, 11. februar 2008, 15:56

Hjemmebio gone wild

Citeret Oprindeligt indlæg af Happy^ Citeret Oprindeligt indlæg af Deef Wow. Jeg synes nu ikke det ser så slemt ud, jeg kan godt lide det rå look, hvor man kan se alle enheder. Men som jeg ser det, så er intet af det sat til Der lidt ledninger rundt omkring, men ja det ser ud som om mange af enhederne ikke er sat til.

søndag, 10. februar 2008, 14:26

Hjemmebio gone wild

Wow. Jeg synes nu ikke det ser så slemt ud, jeg kan godt lide det rå look, hvor man kan se alle enheder.

lørdag, 9. februar 2008, 19:02

Søger "hippie perlegardin"

Ja i er da nogle sarte sjæle, kalder da mine mørke kammerater både P og N ord. Men jeg er stadig på bar bund ang. det skide gardin.

lørdag, 9. februar 2008, 14:47

Søger "hippie perlegardin"

Som overskriften siger; så søger jeg et hippie perlegardin, jeg har kigget en masse steder, men kan ikke rigtigt finde noget nogen steder. Det er sådan et perlegardin man hænger om mellem to rum eller i en dør jeg er ude efter. Lidt i den her stil, bare for at have noget at vise.

onsdag, 6. februar 2008, 22:38

PVP peeps er i der?

Afslappet pvp med min nye rogue Cellardoor. Går efter world pvp mest muligt, bruger mere arena og bg's til at gear op. World pvp er det der driver værket hos mig, især med 4-5 rogues. Sjovt som man kan trække en hel hær af allys til feks Nagrand hvis man bare ganker længe nok.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.