Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 6. december 2015, 16:07

Forfatter: FlexQ

HW opdatering

Hej gutter, Tusind tak for jeres bud, det vil jeg kigge på med det straks Han får et nyt gfx og ssd. God søndag, /Q

søndag, 6. december 2015, 10:49

HW opdatering

Hej Folkens, Jeg har af min svoger fået til opgave at opgradere hans computer, men jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke har kigget på PC HW de sidste par år. Så jeg har lidt brug for jeres hjælp. Han har problemer med at spille Assasins creed syndicate (Han er MEGA fan af franchisen). Hans setup er som flg.: Mobo: Asus Sabertooth P67 Proc: I7 2600 RAM: 8GB hyperX DDR3 1600MHz HDD: en eller anden 500GB sata GFX: Radeon 6950DCII Han har ikke som sådan noget budget, men vi er ikke ude i en total...

mandag, 16. august 2010, 15:55

SV: SV: Mit online tag som et produkt?

Citeret Oprindeligt indlæg af SSDfreak Det er vel tvivlsomt de har nappet det efter at have set dig bruge det samme navn Overhovedet ikke, jeg tror de har set mit tag og har bare tænkt det så fedt ud og har så kaldt det det . (indsæt selv ironi) /Q

lørdag, 14. august 2010, 13:29

Mit online tag som et produkt?

Hey folkens, Mit tag har jeg haft siden 8 klasse, hvilket er ved at være over 7 år siden, hvor en kammerat og jeg sad i en dansk time og taggede, hvor jeg fandt ud af at FlexQ så mega sejt ud når man skrev det. Jeg har aldrig set det brugt af andre, nok mest fordi at det for nogen godt kan give kvindelige assosiationer, hvilket egentlig rager mig langsomt. Men nu viser det sig at navnet er blevet kommercielt: http://www.hardwareheaven.com/reviews/67…troduction.html Selv skrivemåden har de...

søndag, 27. juni 2010, 13:12

i3 system for mediecenter

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Link til ram er samme som til mobo. Jeg kan godt anbefale 530 cpu til en htpc. Jeg har smidt følg i min: 530 i3 cpu. Bundkort: http://www.tweak.dk/review/Gigabyte_H55M…le_3/1102/all/1 Ram: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=775152 Jeg er ganske godt tilfreds. woops, sådan kan det jo gå når man sidder ud på de sene timer. Men, hvordan vil du vurdere dxva performance ? Og det samme med afvikling af hd lyd ? (: Henrik

søndag, 27. juni 2010, 00:09

i3 system for mediecenter

Oy Mates Sidder og skal have opdateret mit aldrende mediecenter, og skal høre om nogen har nogle indspark til hvad jeg burde købe. Det skal være lowcost, lavt strømforbrug og helst kompakt. Jeg skal bruge; cpu - core i3 mobo, hdmi 8 kanals lyd og spdif udgang. (Det skal være fremtidssikret til når jeg får ny amp, så jeg kan skifte fra spdif til hdmi lyd out ) og ram der til - omkring 2GB burde være fint til at drive et mediecenter. Har så haft kigget på: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.a...

søndag, 21. juni 2009, 20:04

Ny bærbar uden Bullsh*t

Citeret Oprindeligt indlæg af Burger Har du prøvet at kontakte HP's normale forhandlere for at spørge ad, om det er en de får hjem inden for den nærmeste fremtid? Det er tilsyneladende en helt ny model, så kan være den først er ved at blive sendt ud til forhandlerne. Dav Burger Jeg har kontaktet dem, men det er fona, xpert, computercity og elgiganten. De ved intet, og når man spørger om man kan blive stillet videre til nogen der ved noget får man bare af vide man kan kigge i deres reklamer for ...

søndag, 21. juni 2009, 18:42

SV: SV: Ny bærbar uden Bullsh*t

Citeret Oprindeligt indlæg af NiEn hvad med en macbook pro 13" godt nok har den kun 2gb men det er sku en nice maskine.. Hey Mate Tak for dit svar, men tror ikke rigtig du fik læst min post ordentligt. Den når jo ikke rigtig mine specificerede specs (:

søndag, 21. juni 2009, 18:23

Ny bærbar uden Bullsh*t

Mjellow Guys Jeg er i den uheldige situation at nogle personager syntes mine ejendele så bedre ud i deres hjem end i mit, så jeg er på udkig efter en ny bærbar computer. Jeg er egentlig ganske godt klar over hvad jeg vil have, jeg kan bare ved min død ikke finde det. Mit budget ligger på 9k ikke mere. Jeg har haft kig på Acers 6593 Det er en lækker computer, men gfx er en generation gammelt, og skal man have nyt, så skal man altså have nyt. Derfor kiggede jeg på HP's HDX 16x1300 Det er simpelthe...

torsdag, 7. maj 2009, 23:40

Farvet controller xbox 360???

Det var den specielle controller der kom med HALO temaet . Det er ikke en standard farve.

torsdag, 7. maj 2009, 23:39

Xbox 360 Controller til pc problem

Citeret Oprindeligt indlæg af Foxx hvis du skal game med en trådløs controller på computer skal du købe en modtager. Jeg tror at du har fået fat på USB recharge kittet i stedet for, den kan du ikke bruge til at game med controlleren på din computer, kun oplade batteriet. Lige præcis, det letteste er faktisk hvis du kender en der har en død box, så skal du bare scrappe modtageren, sætte et usbkabel på den, og sætte den til pc, så er du kørende . Ellers kan du købe den her: http://www.xbox.com/en...

torsdag, 7. maj 2009, 23:36

Guitar hero - "Guitar". Hjælp :) - PC

Alle de officielle tråede guitarer til GH bygger alle på den samme standard, om du bruger den til weeee'n, ps3, box eller pc . De trådløse dect guitarer er dog kun til Xbox, hvor der så findes nogle uofficielle trådløse BT til ps3

fredag, 30. januar 2009, 00:53

Pool Aften - Aalborg

Jeg er helt klart frisk, men kan være jeg kommer til at stå på den forkerte siden af baren. Men det må vi bare tage med. jeg er ligeglad med datoen, bare en eller anden smid mig en mail med resultatet. Tak for tippet karla , er jo aldrig her inde mere.

mandag, 22. december 2008, 20:43

Stumper til NC6320

Mjellow ppl Har fået mine fingre i en billig laptop, however, dc-dc converteren i den er død, og den skal skiftes ud. Er der en her inde der har kendskab til en forhandler der sælger dele til sådan en klap? pft Q

onsdag, 13. august 2008, 10:47

Tyrkisk tale

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Det er bare for sjovt det der. Give me some more plz. Du kan jo bare høre falafelsangen... puha ... *tører en tåre af min kind*

mandag, 11. august 2008, 14:46

Tyrkisk tale

Hej folkens Det kan være den har været oppe og vende før, jeg har ikke været så aktiv her inde på det sidste, men derfor vil jeg alligevel dele denne video med jer, det er, imo, noget af et sjoveste jeg har set på youtube til dato . http://www.youtube.com/watch?v=5YqMck2yZRQ /Q

lørdag, 3. maj 2008, 23:35

SV: SV: SV: Samarbejde om filer (fildeling)

så brug gdrevet... det har i begge instant adgang til, konstant skrive og læseadgang, du kan gemme og arbejde på det som var det et hvilket som helst andet drev.

lørdag, 3. maj 2008, 22:58

SV: Samarbejde om filer (fildeling)

Opret en gmail i begge kan bruge - opret derefeter et gdrev og så kan i begge tilføje det på jeres computere: A: du uploader det på drevet B: din kammerat henter C: alle er glade

torsdag, 1. maj 2008, 22:13

At enable SPDIF out.

Tja, fjernede alt nvidias møg, installerede ffdshow og satte den op til at al lyd bare skulle sendes ubehandlet ud på spdif porten. Og så hentede jeg ac97 driveren på deres hjemme side - og prut finale, så virkede det . /Q Citeret Oprindeligt indlæg af Boris Jeg kan godt lide Zepto......Og jeg kan oven i købet stave det. Jamen så er du da en lille helt - er du ikke ? hvis du både kan finde ud af at flame en tråd, føle dig hævet over andre i en total upassende og selvfed tone og samtidig udstille...

tirsdag, 29. april 2008, 16:52

SV: SV: SV: At enable SPDIF out.

ja, det var sq engang at man kunne få en god portion hjælp her inde. Fandt ud af det efter en del roden med det. /Q

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.