Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 189.

lørdag, 7. oktober 2017, 04:03

Forfatter: SvenBent

Skramlet starter ikke!

Hvis du mis taenker powerknappen er defekt elelr sat forkert. saa taend computer med en skruetraekker. Saa har du hurtigt udelukket knappen

lørdag, 7. oktober 2017, 02:43

I7 7700k - delid?

Citeret fra "RAC" Hvis du slår HT fra i BIOS, (hvis du ikke skal bruge det) så er der nok 10-15 grader at hente der. HT/SMT giver kun mere varme naar de bliver brugt til noget. saa de 10-15grader er kun naar de hjaelper til at forbedre performance. Sa hvis man ikke kan bruge HT er der heller ingen grund til at slaa det fra for varmen skyld.. der kan dog vare grund til at slaa det fra for performancen skyld

lørdag, 30. september 2017, 01:21

Har jeg en Bottleneck ?

Check for CPU flaskehalse iht til denne guide Her vil jeg så gerne have en Tweak version, da vi ikke vil garantere Hwt er oppe Dit bf1 screenshoot kunen indikeret CPU flaskehals og evt noget baggrund cpu load ligesaa. BF1 har omring 5 cpu tunge traade og dit total forbug ligger paa 571% af en core. saa bestemt et meget hoejt cpu brug jeg kender ikke GTA V's natal af cpu tunge traade men der ligger du paa 316% af en core. saa hvis GTA V har 4 threads eller derubder kunen det ogsaa tyde paa CPU fl...

tirsdag, 26. september 2017, 13:57

Jeres top 3 First Person Shooter igennem tiderne?

Quake 1 Quake 3 ARena Unreal tournament 2004

søndag, 24. september 2017, 10:36

Opdateret Windows 7 SP2 (DK/US) ISO

Septembers udgave English https://drive.google.com/open?id=0B6va8E…REJyd1l0TWxvSDA Danish https://drive.google.com/open?id=0B6va8E…Vk9vbDZxb2hVcTQ

tirsdag, 19. september 2017, 08:12

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Citeret fra "HerrMansen" Jeg mener ikke WoW tillader nogen form for interessante launch parameters * WoWWiki * . Hvad angår Windowed Fullscreen aka. Borderless, mener jeg ikke der er en mærkbar forskel i FPS længere, og mere vigtigt tillader det dig instant-alt tabbing. jeg kunne heller ikke umiddelbart ved quick googling finde noget. Hvilket saa stillet spoergsmaal tegn ved om hvorvidt og hvorfor. OP marekde en forskel efter at putte command line parametre ind. Hvis vi kan udelukke de parametr...

mandag, 18. september 2017, 04:22

Bare en sidenote: "-high" skal vare understoeet af programmer. det er en besked du sender til programmer og ikke til windows. Saa bare fordi det goer noget i CS:GO er ikke det samme som er at det goer noget i wow. Jeg ved ikke om Wow har -high parametrens. Folk der spiller wow kan bedre svare sig paa dette. Vindue full screen kan have en ret begraense effekt paa din performance. det er dog ikke saa slemt mere ( eller ogsaa har jeg bare ikke bemeraket det saa meget paa det sidste), men jeg vil do...

lørdag, 16. september 2017, 06:42

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Citeret fra "Razorblade" Tror ikke der sker noget ved at sætte pci-e stikket i bundkortet, det er jo 12 volt til både mb og gfx, med mindre der er byttet rundt på + og - Ikke for at være fræk, men har du tændt for kontakten bag på psu'en, kender et par stykker der har lavet sådan en fejl 40 nu har jeg ikke bygget maskiner de sidste 6 måneder. men jeg mener bestem at 12v til bundkorter og til PCIE er omvendt. så 12v går til ground og omvendt -- edit -- Jep jeg huskede ikke forkert

lørdag, 16. september 2017, 06:40

Citeret fra "Smilodon505" Citeret fra "Gammelskole" Prøv at set dine indstillinger til WoD Ultra (7) og ikke 10, dernæst se om din render scale under advanced settings er sat til 100 og ikke 200, det sidste dræber grafikkortet ret meget. Jeg køre desuden med en låst fps på 100. Jeg ser få dyk i de settings i 1440P Jeg har en 6700K clocket til 4.6GHz kombineret med et 1080Ti kort. Skærmen er en Asus ROG Swift PG279Q. Tak, Det hjalp lidt. Fik min FPS til at stige til omkring de 80.. Så gik jeg in...

lørdag, 9. september 2017, 08:35

musematte proportioner

Jeg overvejer at faa et serie muse maatter produceret. men er sgisme lidt usikker paa hvilket male forhold jeg burde gaa efter. Saa giv frisk lidt input om hvad du syndes er optimale maale forhold brede/dybde paa en muse maatte

fredag, 25. august 2017, 07:17

i7 7700k høj temp

Et tip til at skrue ned for temp at aat skrue lidt ned for CPU PLL voltage hvis du har valgmuligheden for det https://communities.intel.com/thread/112262 men derudover tror jeg ikke du skader din cpu. din cpu vil begynde at drosle ved en lavere tempeature end der skader den. Jeg har haft cpu'er op og kore paa over 103 graders. jeg ved ikke hvor varm den var der intel maale sensor ikke kunne reporter hoejere og begyndte at give mig negative temperatur maalinger. jeg kunne kun faa den derop fordi ...

fredag, 25. august 2017, 06:42

ryzen og gammel psu

i Citeret fra "HerrMansen" Nu ændrer det jo stadigvæk ikke på at det i industrien nu en gang hedder X Cores, Y Threads, Sven. Og du formår gang på gang at lave en tråd hvor alle er indforstået med konceptet cores vs. threads vs. "reelle" threads til et sandt foredrag ingen har bedt om (meget apropos den kommentar med at fare i flint over at blive rettet på) Lad os lige tage den en gang til for at der ikke hersker forvirring. Som jeg ser det tordner du ind i en tråd der intet har med threadcounts...

torsdag, 24. august 2017, 05:06

ryzen og gammel psu

lige en grafisk illustration om hvor man kan se Tråde Dette er en liste over de tråde der kører i CyberFox. Bemark at alle har en TID som er at forkortelse for "Thread ID" Cyberfox.exe i sig selv er en process som har en PID (Process ID): 3000 Som man kan se er der langt flere Tråde her end logiske cores paa min I7 3770K ergo de to ting er IKKE det samme. Du kan også bruge taskmanger og saa et dit system nok køre med omkring 700+ tråde så det er igen næppe det samme som logiske cores I stedet fo...

torsdag, 24. august 2017, 04:53

ryzen og gammel psu

Citeret fra "Michael Hermansen" Og hver af de logiske cores har hver to tråde, hvilket giver systemet, tadaaaa, 50% flere tråde at bruge af, hvis det bliver nødvendigt. "En 1.5 TB harddisk har ikke 50% mere data men plads"? 50% mere i forhold til? Hvis vi snakker en 1 TB, så har du ret, men det er en højst unødvendig sammenligning. Nej den har 6 fysiske core som er bag 12 logiske cores. De HAR ikke tråde. tråde er som pænt vist i wiki linket noget dit software har. Den kan håndter op til 50% fl...

onsdag, 23. august 2017, 17:57

ryzen og gammel psu

Citeret fra "Lauridsen" Nu når du vælger at købe en 1500x vil jeg have brugt 200kr mere og købt ryzen 1600. (Elgiganten eller power). Den følger der også en køler med i købet, så du ikke behøves at bruge penge på det. Så få de lige pludselig 50% flere tråde :-) 50% flere logiske cores. Hans antal af traade er afgjort af software og ikke CPU. En 1.5TB HDD har heller ikke 50% mere data men 50% mere plads. Det giver en masse roderig at kalde logisek cores for traade/threads selvom det er populaert...

mandag, 21. august 2017, 07:25

Koble laptop til den stationæres skærme, mus og tastatur?

Du skal have gang i en kvm switch og evt en lille USB port replicator.

mandag, 21. august 2017, 05:21

Ny skærm - 24" el. 27"?

pas paa nakken med to skaerme og gamming. jeg har sider med 2 stk 24 t ommer skaerm og gammede en del men jeg fik ond i nakken af konstants at side med det lille vinkel paa nake vivlerne. Jeg har nu en 32" i midten saa jeg kan see ligeud naar jeg gamer og det har fjernet nakke problemet helt de 2 24" har jeg sat i pivo funktion da mit bord ikke er bred nok til alle 3 skaerme. paa et tidspounkt skla jeg se om jeg kan bytte dem med nogle 1600x1200 skaerme i 4:3 format som passer ihoejden med min 3...

mandag, 21. august 2017, 02:30

Problem med trådløs signal styrke

Jeg er desvaerre loebe toer for gode ide'er saa. defekt enhed eller nu udefrakommende forstyrrelse. men det kan vaere svaert at afgore hvis du ikke har checket for og efter issues ( hvilket man jo sjaeldent goer) alternativ faa fat paa nogle nye antenner ?

søndag, 20. august 2017, 17:43

Problem med trådløs signal styrke

Citeret fra "Rafal Pyszko" Software opdatering har altid indflydelse på hardwaren, det er sgu da drivere til hw der bliver installeret der, så deres svar er lidt spøjst. Jeg tænker at det kunne være at sådan en opdatering kan gøre at signal styrken bliver ændret. Kan ikke se nogen problem i det, andet selvfølgelig at hvis det bliver lavere så har du ingen glæde af det. De skriver ikke det ikke har inflydelse paa hardware. men det ikke har paavirket Wifi Delen. @op Har du checket om der ikke er ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.