Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 5. september 2017, 21:10

Forfatter: xt0m

Gamle Tweak.dk brugere

Tirsdag, 11. april 2006, 10:50 - længere siden end forventet. Omvendt heller ikke ligefrem aktiv mere

fredag, 20. november 2015, 13:07

Test af Apacer Blade DDR4 3600 MHz

Nej, det er der sådan set ikke. Jeres karakterregler - i hver anmeldelse - gør der ikke er plads til misforståelser. Og gud ske tak og lov for det. Men jeg undskylder lige på forhånd hvis du mener jeg flueknepper, for jeg forstår det med min bedste vilje ikke. Fra karakteroversigten: "10: Et perfekt produkt - [...] der må ikke være nogen mangler." I konklusionen på anmeldelsen: "Knapt så godt: Jeg har ikke rigtig noget" Der er altså fejl i enten konklusion eller karaktergivning; Hvis du ikke kan...

torsdag, 19. november 2015, 13:36

Nåh, så der burde have stået som minuspunkt at prisen er ukendt?

onsdag, 18. november 2015, 11:22

Produktet burde vel have fået 10, når Tweak nu ikke har fundet nogle minuspunkter?

onsdag, 18. november 2015, 10:53

Black friday på danske webshops?

Der er mange danske sites (på tværs af mange brancher), som har kastet sig over konceptet med Black Friday. Desværre er forskellen bare, at der for det meste er tale om 'weekendtilbud' og udsalgsvarer - og ikke deciderede firesales med vilde rabatter, som vi kender det fra USA. Fx Komplett har nogle år brugt ideen: https://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=7751

fredag, 12. december 2014, 09:37

Ny skærm: 27" IPS vs 32" *VA

Morn Jeg er så småt ved at kigge rundt efter en ny skærm, især fordi min nuværende 27" IPS er til RMA. Jeg har mest kig på modeller, der kører 2560x1440, fordi den opløsning understøttes af både min PC og Mac. Jeg bruger min skærm til 50/50 grafisk og gaming. Specifikt fristes jeg af BenQ BL3200PT og Samsung S32D850T, der begge bruger samme AU Opt. AMVA-panel, blot med forskellige controllers. Så vidt jeg kan læse i reviews betyder det blandt andet, at BenQ har et noget bedre input lag. Er der n...

mandag, 10. marts 2014, 10:55

Razers mekaniske taster er kopierede Cherry MX switches

Som jeg lige umiddelbart forstod problemstillingen er det fordi Razer oplyste, at de selv stod bag de her mekaniske switches? Når det så kommer frem, at de bare har købt sig til en kopivare, er det kritiske jo ikke den minimale forskel på Cherry og Non-Cherry - nej, det kritiske må da være, at man forsøgte at bilde folk ind det var noget Razer havde produceret.

lørdag, 8. marts 2014, 13:21

CPU 4960X Extreme (Intell Garanti)

Citeret fra "Lillehamer" det med man for NADA UD AF DET, er jo noget være vrøvl, Nej, det er det faktisk ikke fordi det er en generel retningslinje. Det forklarer Intel også på deres egen hjemmeside. Det viste sig, at fremgangsmåden i din unikke situation - med en noget broget forhandler og i det hele taget uklar købsdefinition - var at kontakte producenten direkte uden om de gængse kanaler. Næste gang du får brug for hjælp kan det anbefales at være så detaljeret (som overhovedet muligt) fra st...

onsdag, 5. marts 2014, 10:45

Tweak gør de kommende Gameservers klar

Hvad kommer de til at køre, de her servere?

onsdag, 5. marts 2014, 10:18

Tweak gør de kommende Gameservers klar

Citeret fra "sehested" og meget gerne med max limit på snipers. Not. Så kan der lige så godt indføres limit på de andre klasser også.

mandag, 24. februar 2014, 21:09

Citeret fra "Lillehamer" Hvis du nu kigger i den 4 tropic, så står der jo netop, KØBT SOM NYT. Fair nok. Det har jeg ikke set før nu. Men det ændrer sådan set ikke på situationen - som du bliver ved med at beskrive forkert. Nå. Jeg har spildt nok tid på at prøve at hjælpe. Hygge.

mandag, 24. februar 2014, 20:27

Citeret fra "Sakkura" Edit: Forbrugerstyrelsen mener dog at reklamationsretten følger varen, så længe der er kvittering med. Igen: Hvis han har købt som privatperson står du godt. Har han købt via virksomhed... Not so much. Netop hvad jeg hele tiden har forsøgt at spore mig ind på. Tak.

mandag, 24. februar 2014, 20:25

Citeret fra "Guail0" xt0m: Jeg må starte med at sige at jeg er uenig i dit syn på denne sag. Jamen det er du da velkommen til. Det er jo trods alt et forum. Men det ændrer altså bare ikke på, at jeg fra starten har spurgt ind til købers råderet over varen - hvordan købte han den. Som du selv er inde på giver DBA jo anledning til brugtvarer; handel mellem private. Og nu siger han så, for første gang siden tråden starter, at den er købt som ny. Hurra.

mandag, 24. februar 2014, 16:02

Nu prøver vi kort at tage udgangspunkt i det du skriver, så mener du altså - hvis jeg ellers forstår dig ret - at både Forbrugerstyrelsens Hotline og en større IT-virksomhed har fortalt dig, at den faktura (købsbevis) du har kun gælder for den oprindelige køber af varen? Er det korrekt forstået? Hvis ja, så ved jeg godt nok ikke lige hvem du har talt med, men jeg kan ikke forestille mig det har været Forbrugerstyrelsen. Det er nemlig en af de mest basale rettigheder i den danske købelov. Jeg bli...

mandag, 24. februar 2014, 09:07

Jamen jeg skærer det da gerne ud i pap. Måden en processor-reklamation fungerer på er, at kunden returnerer til sin forhandler, der typisk selv tester og bekræfter processoren ikke virker. Efterfølgende tager forhandleren en helt ny processor direkte fra lageret og sender til kunden, fordi forhandleren bare sender den døde processor til sin distributør, som omvendt får processoren erstattet hos Intel - enten ved hjælp af ombytning eller kreditnota. - Nej, du kan ikke sende direkte til Intel. (El...

søndag, 23. februar 2014, 19:39

Med sådan et svar begynder jeg at forstå hvorfor jeg er den eneste der er interesseret i at hjælpe dig. Nå, men problemstillingen er - som jeg har forsøgt at spørge ind til - sammenhængen mellem dig og ham du har købt ved: Om han var forhandler eller ikke, da han solgte dig produktet. Begge dele er nemlig mulige fordi ATEA fungerer som både distributør og subdistributør (med salg til private). Og det at fyrens navn, og ikke hans firma er nævnt på din faktura, tyder for mig at se på, at han var p...

lørdag, 22. februar 2014, 18:49

Citeret fra "Lillehamer" det er jo ikke mig det står på kvirteringen, så ATEA vil kun modtage bundkort/cpu fra ham Um.. Hvem har fortalt dig det? Altså.. Hvis han er en forhandler, og dit produkt befinder sig i garantiperioden på to år, så er det ham du skal have fat i. Der er størst sandsynlighed for han bare får den byttet hos enten Atea eller direkte ved Intel. Hvis han ikke er forhandler, så må der for den sags skyld stå Julemanden på den originale faktura - du kan stadig gøre brug af garan...

lørdag, 22. februar 2014, 16:25

Citeret fra "Lillehamer" problemet består i at det er købt fra forhandler til forhandler, og han jeg har det fra, er ikke en af verdens bedst, Den er du vist lige nødt til at forklare?

torsdag, 20. februar 2014, 22:14

Billige Radeon R7 grafikkort fra Club 3D

Så er det lige før referencekortet er pænest da..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.